Stránka 8 z 13

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 13:47
od Fry
Ubrali všade:
1,5dpi - 70kW
1,0t-gdi - 73,5kW
1,5t-gdi - 103 kW

Svetla Led štandard, prístrojový panel ako základ 4,2”, za príplatok digitálny 10,25”

Samozrejme na fotkách čo zverejnili všade top výbava ako ináč :)

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 14:09
od Mexican
74kW u 1.0 Tgdi ide viac nez dobre. Ano, mozno u plne nalozeneho kombiku v v alpskych pasoch bude vykon chybat, ale pre beznu premavku je to fakt cajk

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 15:12
od idam.i
Neskúšal dom,ale verím.Skôr mám obavu 1,5dpi.Elantra mala z 1,6ky 92kw. :(

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 15:38
od mozecek
par fotek je i na
https://www.novinky.cz/clanek/auto-hyun ... u-40465421

neuveritelne se stalo skutecnosti a fakt sahli na vykon :D :( a jinak najdi 10 rozdilu,

mimo jiz zminene:
jina mrizka chladice
LED exterier vpredu/vzadu
zadni difusor nebo jak to nazvat
4.2" barevny displej na kaplicce

taky:
ISLA omezovac rychlosti
LED interier
jine calouneni
nejaci dalsi asistenti
leskly stredovy panel
3x USB-C vpredu a vzadu
sitovane kapsy za prednima sedackama
matny plast misto leskleho okolo mlhovek
vnejsi cerna zrcatka?

tak jako fajn .. ted jeste ceny, protoze zakladni vybava trosku nabobtnala :O

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 16:40
od Brambo von Gratz
Mexican píše: 25 bře 2024, 14:09 74kW u 1.0 Tgdi ide viac nez dobre. Ano, mozno u plne nalozeneho kombiku v v alpskych pasoch bude vykon chybat, ale pre beznu premavku je to fakt cajk
To asi jo. Bojím se těch 70 kW u DPI. Přeci jen nemá turbo, tam nafoukaný krouťák při předjíždění nepomůže. :(

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 16:45
od Fry
Zrovna ten klavírny lak na stredovej konzole je progres ako hrom 😅

Čiže ten prístrojový panel vlastne len prebrali z Ceed-ky, tam maju farebnú 4,2” už od faceliftu 2020

A k cene, síce ešte nevieme ale určite to lacné nebude a skvelý spôsob ako predať aj to čo zákazník nechce, proste to dáme do základnej výbavy a zvýšime cenu

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 17:12
od i30mpact
Brambo von Gratz píše: 25 bře 2024, 16:40
Mexican píše: 25 bře 2024, 14:09 74kW u 1.0 Tgdi ide viac nez dobre. Ano, mozno u plne nalozeneho kombiku v v alpskych pasoch bude vykon chybat, ale pre beznu premavku je to fakt cajk
To asi jo. Bojím se těch 70 kW u DPI. Přeci jen nemá turbo, tam nafoukaný krouťák při předjíždění nepomůže. :(
Chtěl bych vidět grafy průběhu, protože jestli to bude jen ořezaný nahoře, tak by to nemusela bejt taková tragédie.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 17:33
od mozecek
Graf vykonu bych chtel videt taky, ale zajimavy budou i grafy prodeju DPI .. marketigove je to uplny fail. Zakladni vybava a cena vzroste a vykon to ma papirove zoufaly, troufnu si rict skoro nejzoufalejsi na trhu v takove tride resp u cilovych zakazniku. Jakoze v nejake i20 do mesta deda vykon neresi, ale tady se bavime o rodinnem aute za pul mice, kde se pocita i s jizdou za mesto :D bych chtel videt i co snesl papir na hmotnosti privesu :X

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 18:22
od Brambo von Gratz
Jsem zvědavý na nějakou recenzi. Třeba Martin Vaculík by se mohl zase vyřádit. :D Možná to reálně bude výkonnostně podobné té 1.4. Uvidíme...

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 bře 2024, 21:15
od i30mpact
Jo, to by bylo fajn. Doufám, že u kombíku překopali ten výfuk a už to na dálnici ve 130km/h tolik netrhá uši. Jestli jo, tak bych se asi i smířil s 96 koníky místo 110. :D

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 bře 2024, 06:37
od Axel.Foley
mozecek píše: 25 bře 2024, 15:38 neuveritelne se stalo skutecnosti a fakt sahli na vykon :D :(
Tohle bylo avizováno dlooooooouho dopředu.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 bře 2024, 07:24
od Leendrix
Me zaujalo, ze uz bude mit tenhle facelift OTA aktualizace navigace, coz je male plus za me a je skoda, ze to uz neumi ted :D Jinak to oriznuti vykonu motoru je strasne. Mam DPI a neumim si predstavit, ze bych u nej prisel jeste o 10kW ](*,)

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 bře 2024, 08:09
od MichalFB
osobne ma trochu mrzelo, že sa digitálny prístrojový štít nedostal do prvého FL, možno aj ten asistent 1.5 by ma lákal, veľa jazdím na diaľnici a ACC používam dosť často. Čo ma ale na 2. FL odradilo úplne je ISLA a -20kW. Klavírový plast na stredovej konzole je tiež nič moc..... Aspoň možeme byť radi, že si 1. FL bude dobre držať cenu...
Som ale zvedavý, či 2. FL dostal LED smerovky, ale to by sme asi chceli veľa.... :D

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 bře 2024, 11:00
od Odjinud
Co k tomu dodat? At uz jdou dopr...! Tim nemyslim :hyu: ale vite koho...
Omezovac rychlosti, cerna skrinka, SOS volani a dalsi nechtene veci to prodrazuji. A jako bonus kvuli ekobuzeraci snizeny vykon, ktery u 1.5 DPi je uz tak na hrane.

Pripomina mi to konec forda. Ten se s Mondeem a Focusem posunul na predni pricky v prodejich. Sam jsem mel Focuse mk.Í po faceliftu. Motor Zetec 1.6/74Kw srovnatelny s :hyu: 1,5 DPi. Akorat pred 20 lety... Focus mel na svou dobu a tridu perfektni podvozek, zajimavy design a tenhle slusny motor. Dalsi generace prejmenovala motor na Duratec, ale vykony zustaly stejne. Design se lehce olizl a auto uz prodavalo mene. No a pak prisel konec, nespolehlive motory Ecoboost, prezdivane Ekobuřt, kdy ford uz tehdy nezvladl ekonormy a sel cestou omezovani a downsizingu vykonu. Zakladni motor byl trivalec 1,0l. Pritom ford hodne podrazil. Takze konec.

Tak jsem zvedav, co :hyu:

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 bře 2024, 11:05
od MichalFB
Odjinud píše: 26 bře 2024, 11:00 Co k tomu dodat? At uz jdou dopr...! Tim nemyslim :hyu: ale vite koho...
Omezovac rychlosti, cerna skrinka, SOS volani a dalsi nechtene veci to prodrazuji. A jako bonus kvuli ekobuzeraci snizeny vykon, ktery u 1.5 DPi je uz tak na hrane.

Pripomina mi to konec forda. Ten se s Mondeem a Focusem posunul na predni pricky v prodejich. Sam jsem mel Focuse mk.Í po faceliftu. Motor Zetec 1.6/74Kw srovnatelny s :hyu: 1,5 DPi. Akorat pred 20 lety... Focus mel na svou dobu a tridu perfektni podvozek, zajimavy design a tenhle slusny motor. Dalsi generace prejmenovala motor na Duratec, ale vykony zustaly stejne. Design se lehce olizl a auto uz prodavalo mene. No a pak prisel konec, nespolehlive motory Ecoboost, prezdivane Ekobuřt, kdy ford uz tehdy nezvladl ekonormy a sel cestou omezovani a downsizingu vykonu. Zakladni motor byl trivalec 1,0l. Pritom ford hodne podrazil. Takze konec.

Tak jsem zvedav, co :hyu:
tiež som zvedavý na cenu, keď som kupoval auto v čr, cena bola 589k, za style + DCT.... o týždeň na to bol už za 600+, keď ich pozerám teraz, s tymi cenami by som už do :hyu: nešiel znovu.... + o tých 20 koní menej, to človek pocíti