Stránka 8 z 12

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 23 led 2011, 21:22
od Stanley
Tak MTM je jiná kategorie no :) Každému autu to nemusí sednout a pak dělá divy. Osobně nemám nic proti chiptuningu, jenom si člověk musí hlídat kde a kdo mu to vůbec upravuje.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 23 led 2011, 21:45
od Vilda
Šmarjá pano [-o< ještě před pár lety měl ten samej obsah okolo 50 kW a dneska má 1.5 CRDíčko 81 kW !! Tak jakýma limitama se tady pořád oháníte a kde vidíte ty rezervy ... ty motory jsou na svým maximu ](*,) Ale co, dělejte jak uznáte sami za vhodný .... jsou to vaše auta .. :-# :-#

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 23 led 2011, 21:46
od Stanley
To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 23 led 2011, 22:27
od jarous020
StanleyV6 píše:To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)


přesně tak :)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 23 led 2011, 22:53
od tombas
Problém těch propálených pístů, zničených turbodmychadel a spálených filtrů pevných částit vidím hlavně v tom, že s nárustem výkonu se některým řidičům přímo úměrně zmenšil mozek a jezdí s tím jak prasata, bez ohledu na základní pravidla. Tůrují to na hranici omezovače dlouhou dobu, ždímají to jak bezhaví a pak se nemůžou divit, že jim jde motor do kytek.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 07:53
od cert
tombas:

písty bývají většinou propálené vlivem zničeného vstřikovače ("ukapávajícího"), který má na svědomí většinou čip....

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 09:00
od tombas
Vstřikovače odcházejí u všech nafťáků, stačí se podívat na TDIčka od VW. Za to může spíše nekvalitní nafta.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 10:05
od Vilda
cert : Certiku vzdej to ...... to je nošení dříví do lesa ... :roll:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 10:10
od Vilda
StanleyV6 píše:To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)
To je jediný, v čem s Tebou souhlasim ..... technologie sice jde nahoru, ale kvalita jde dolu ...

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 10:31
od ZdeněkSvoboda
Jestli můžu mluvit za sebe, tak srdce by mi říkalo, jdi do čipu :twisted: , ale rozum (vítězně) říká, abych se na to raději vykašlal :lol:
Asi by mi to nestálo za nervy, jestli se něco pos..re. Nerad bych do budoucna řešil nákladné problémy s motorem. :-k

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 11:01
od Mexican
ked som toto vlakno zakladal, tiez ma lakal chip.. kedze vsak mam vsak ine starosti ako sa strachovat ze mi niekde v noci na dialnici v dojclande picne motor, nebudem to nijak pokusat. na 140 km/h tych 110 koni staci. A ak tam je riziko ze po 100 000km mi odide turbo, vstreky a neviem co este povedzme 50% tak to nebudem posuvat na povedze 80%. Pretoze si teraz velke opravy nemozem dovolit. To len ako to vidim ja. Dalsie auto co bude budem znova vyberat podla toho co potrebujem. A ak bude treba 150k tak si kupim take s ktorym budem mat vysoku sancu dojst bezpecne, nacas a v pohode tam kam mam prist

A za tie dva roky som videl a pocul o tolkych poruchah precipovanych dieslov (kedze atmosfericke benziny moc ludi necipuje) ze od takkeho adrenalinu davam ruky prec.. toz tolko mojich 5c do diskuzie

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 14:08
od tombas
A to je právě to, co by mě zajímalo - čipování atmosférického benzínového motoru. Jestli s tím má někdo praktické zkušenosti, zda se to vůbec, vzhledem k opravdu jen mírnému nárustu výkonu, vyplatí.
Jaké je riziko následných poruch apod.
Výrobci totiž zpravidla navyšují výkon malých motorů právě přeprogramováním ŘJ, tím se ale posune maximum do vyšších otáček, což při využívání maxima velmi negativně ovlivňuje spotřebu.
Přitom nejvyužívanější v běžném provozu je právě oblast mezi 2000-3500 tis. ot. K čemu tedy max. krouťák při 4700 a max. výkon při 6000tis.?

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 14:25
od Engineer
Je to všeobecne známe že u bežného atmosferického motora sa to nevyplatí. Nie je taký nárast výkonu, spotreba neklesá- nemá prečo a pomer vstupné náklady vs. celkový výsledok je veľmi veľký...
Dosiahneš malilinké zlepšenie ako pri dieseloch.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 14:51
od jarous020
tombas píše:A to je právě to, co by mě zajímalo - čipování atmosférického benzínového motoru. Jestli s tím má někdo praktické zkušenosti, zda se to vůbec, vzhledem k opravdu jen mírnému nárustu výkonu, vyplatí.
Jaké je riziko následných poruch apod.
Výrobci totiž zpravidla navyšují výkon malých motorů právě přeprogramováním ŘJ, tím se ale posune maximum do vyšších otáček, což při využívání maxima velmi negativně ovlivňuje spotřebu.
Přitom nejvyužívanější v běžném provozu je právě oblast mezi 2000-3500 tis. ot. K čemu tedy max. krouťák při 4700 a max. výkon při 6000tis.?
známej si nechal načipovat 1,2 benzina, chevroleta aveo a říka že to neni o moc velkej rozdíl, za ty prachy je to prý slabota a že se to určo nevyplatí teda aspon u tohodle auta

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 24 led 2011, 14:55
od jarous020
chtěl jsem se zeptat , mam polopráznou pneumatiku, nebude to tím že tam mam ten chip??? ](*,)