a v ledke uz nieco podobne nie je ? za rozumnu cenu samozrejme. pozeral som, OSRAM ma tiez ledky, ale 20eur 2 ks a este k tomu treba rezistor kvoli canbus za dalsich 20eur/par. cize 4 ziarovky 80 eur, co je troska moc
Udělalali jsme si s přítulkyní malý výlet a znovu můžu potvrdit, že Tuky je opravdu skvělý poutník na cesty - příjemný, pohodlný, přiměřeně tichý, bez ohledu na počasí a i s protivětrem a na limitu dálničních rychlostí se zapnutou klimou přiměřeně úsporný
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Pravda, pravda, to ticho uvnitř je neuvěřitelný, nutí člověka jet klídek kafíčko. Čím dál víc zjišťuju, že mě s Tukym nebaví ani jezdit nějak sportovně. Ne že by to nedal, síly má motor na rozdávání a umí jet opravdu neskutečně dynamicky, ale tak nějak mě to nebaví. Baví mě spíš jet na pohodu, jen tak šolíchat plyn (i tak to jede jako prase ) a "plachtit" krajinou Nakonec manželku tak baví řídit Tukyho, že jsme dnes prodali její auto, protože řekla, že s ním už jezdit nebude, prý jenom s Tukym, to jí prý baví. Co dodat ...
sarin007 píše:Nakonec manželku tak baví řídit Tukyho, že jsme dnes prodali její auto, protože řekla, že s ním už jezdit nebude, prý jenom s Tukym, to jí prý baví. Co dodat ...
Tak trochu jsme s tím už dopředu počítali, že až pořídíme Tucsona, že druhý auto půjde pryč. To víš, když jedeš pryč a na věšáku visí dvoje klíče, jedno od staršího auta a druhý od Tucsona, jaký si vezmeš Nakonec nám bylo jasný, že starší auto si už nezajezdí. Jen si manželka nebyla jistá, jak se jí s tim bude jezdit. Nakonec prý ani neví, že řídí větší auto. Ale zatím řídí, jen když jedeme spolu, sama ještě ne, to si ještě bude muset na auto víc zvyknout.
Za jízdy je to celkem v pohodě, to si ani moc neuvědomuju, že řídim větší auto, to si uvědomim až při vystupování, když šlapu do prázdna a zjistim, že k zemi je to ještě kousek Zatím si ještě zvykám na parkování. Překvapivě má Tucson krátký předek, při výjezdu z řady bych za sebe řek, že se tam nemůžu vejít a podle senzorů mám místa ještě hafo a ono fakt jo. Ještě budu muset najezdit dost km, než se s tím plně sžiju, zatím mám slabých 2 500
Bohužel, předek musím odhadovat, tam senzory nemám i když někdy by se hodily (s půjčeným jsem tak téměř trefil zábradlí, které přes kapotu nebylo vidět, zachránilo mně jen to, že jsem o něm věděl). I když za ty kilometry jsem si celkem zvyknul. Vzadu je velkou výhodou kamera a to, že je vidět část nárazníku, tudíž se dá couvat doslova na centimetry. Asi jsem tak už pár lidí vyplašil
Ještě si dovolím dodat, že Tucson je - alespoň pro mně - hodně návykové auto
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Máte chlapci pravdu. Tucson je návykový a sakra rychle se na něj zvyká. Já měl malinko problém jen s přechodem na naftu, vždy v minulosti jsem měl benzín, ale už jsem si taky zvykl. Výška super jak při nastupování, tak vystupování. A přesně jak píše Axel...hurá za kamerku, jak je to vyšší, tak se při couvání náramně hodí, no a předek...no hodily by se senzory, pravda, ale je to zase o zvyku. Třeba by pořád pípaly, jak by se na nich rozplácla moucha, tak je lepší, že nejsou...musíme si to nějak odůvodnit