Tak keď sa niekto ohrádza na spotrebu 8,2 L pri ani nie 100 km nabehaných na novom aute, tak to asi netreba ani komentovať...Daj si splynovač, nabehaj 3000 km, a auto ti bude žrať 7,9 L,keď nebudeš spokojný, potom si daj auto na vodík a pri 5500 km nabehaných ti bude žrať 7,5 L, keď stále nebudeš spokojný, potom si ho prerob na elektriku, a potom ti bude žrať po 8,000 km nabehaných 794,234 KW čo je 7,2 L.
Keď budeš mať nabehaných 10 000 km až 12 000 km, sa späť vráť k benzínu a bude ti žrať auto nie 8,2 L mesto, ale 7,0-7,2 L a to hádam už budeš spokojný a mimo mesto 5,8 L a potom pochopíš, že chyba bola asi niekde inde a nie v aute, ktoré má nabehaných 100 km v zábehu.
Čo na to povedať? Čakaj

Hádam nechceš hneď jazdiť po 100 km pomaly zadarmo. Skús zabehávať novú fabiu 1,4, ktorá ti zožerie 10 L v meste len taký fukot a potom to porovnaj s IX 20 v zábehu. Čo sa týka IX 20 tak na spotrebu som naozaj silno alergický, pretože žiadna 1,4 ka z áut, ktoré som mal v živote nežrala tak málo v meste a mimo mesta ako IX 20. Pár vecí je možno nedokonalých, ale na spotrebu sa im auto naozaj vydarilo a to mám ešte len 7 100 km a som na 7,2 L... Svokor je na 9500 km a je na 6,9 L !