Stránka 9 z 9

Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu

Napsal: 19 zář 2020, 17:00
od Venca
Ahoj,
podle fotky máš na patici relé palivového čerpadla (E49) propojeny drátem kontakty 2 a 5, což odpovídá kontaktům 2 a 4 u samotného relátka.
Relé palivového čerpadla_Getz 1.3.JPG
Relé palivového čerpadla_Getz 1.3.JPG (98.44 KiB) Zobrazeno 1014 x

Předpokládám, že nové relé je OK a v tom případě bych se zaměřil na kontakt 1 na patici, který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A je ve stejném pojistkovém boxu v motorovém prostoru... mělo by na něm být napětí.
Schéma jištění palivového čerpadla.JPG
Schéma jištění palivového čerpadla.JPG (191.37 KiB) Zobrazeno 1014 x
Hlavní napájecí obvod palivového čerpadla má průřez 2,0 mm2 a ovládací obvod má průřez 0,5 mm2, takže při delším provozu na provizorní propojku v patici může dojít k přehřívání slabšího vodiče (nevím kolik bere samotné čepadlo wattů).
Schéma napájení palivového čerpadla.JPG
Schéma napájení palivového čerpadla.JPG (134.99 KiB) Zobrazeno 1014 x
Proudové zatížení vodičů se liší podle umístění v motorovém prostoru (menší proud) nebo mimo (větší proud).
Proudové zatížení vodičů.JPG
Proudové zatížení vodičů.JPG (38.55 KiB) Zobrazeno 1014 x
Hodně zdaru při opravě,
Venca

Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu

Napsal: 19 zář 2020, 18:28
od Angrestovnik
Děkuji za odpověď
Chápu to dobře že pokud na kontaktu 1 na patici , který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A nebude napětí ,bude nebo může být někde přerušený kabel ?
Děkuji

Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu

Napsal: 19 zář 2020, 19:31
od Venca
Na kontaktu 1 musí být napětí i při vypnutém zapalování, v opačném případě je přerušený vodič mezi pojistkou ECU/30A a kontaktem 1 v patici E49.

Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu

Napsal: 05 lis 2020, 14:49
od Angrestovnik
Zdravím ,
auto bylo u pana dotora ( elektrikáře ), nakonec byla zjištěna závada na řídící jednotce .