Stránka 9 z 9

Re: I30 2012 závady

Napsal: 01 čer 2015, 18:11
od idam.i
Moje TMPS šlapu už štvrtý rok a bez probléme.Dva krát za rok prehodím pneu,ale disky sú tie isté.Snímače šlapu a pokial prehodili disky,tak sa po pár kilometrov spárovali a bolo to OK.Tak neviem ,nemám ani Volvo,ani Jeep. :roll:

Re: I30 2012 závady

Napsal: 01 čer 2015, 19:33
od Dalin
Stejně je to jen tahání peněz, ty ventilky nejsou věčné, dříve či později si musíš koupit jiné a láce to zrovna není. Měli to udělat přes ABS jako jiní, ale to by asi nevydělali tolik!
Osobně, než to mít přes snímač ve ventilku, tak to raději nechám odpojit, jak to už tady někdo u i30 udělal.

Re: I30 2012 závady

Napsal: 09 čer 2015, 01:16
od copper5252
Jak tu někdo psal co když budete mít defekt za jizdy , tak to snad jde poznat pokud řidič není idiot nebo blondina :lol: to se týká defektu do 80 kmh nad je to už pak většínou jiný kafe chitit defkt třeba ve 130 kmh nebo více to už pak většinou končí jinak , ale ano tmps má smysl je to poslední co uvidíte pokud dostanete defket třeba ve 180 kmh :wink:

Tak že podle mně tmps zcela postradá jaký koliv smysl ohledně bezpečnosti ! dokonce na opak pokud začne kravit jako mi , tak vas pak neustale obtěžuje hlášení na displeji přístrojovky :evil: které ho se jako bonus nejde nijak zbavit :roll:

Re: I30 2012 závady

Napsal: 09 čer 2015, 18:38
od idam.i
U nás s odpojeným TMPS(prípadne svietiacim) auto neprejde cez STK. :shock:

Re: I30 2012 závady

Napsal: 09 čer 2015, 20:08
od Skyline
copper5252 píše:Jak tu někdo psal co když budete mít defekt za jizdy , tak to snad jde poznat pokud řidič není idiot nebo blondina :lol: to se týká defektu do 80 kmh nad je to už pak většínou jiný kafe chitit defkt třeba ve 130 kmh nebo více to už pak většinou končí jinak , ale ano tmps má smysl je to poslední co uvidíte pokud dostanete defket třeba ve 180 kmh :wink:

Tak že podle mně tmps zcela postradá jaký koliv smysl ohledně bezpečnosti ! dokonce na opak pokud začne kravit jako mi , tak vas pak neustale obtěžuje hlášení na displeji přístrojovky :evil: které ho se jako bonus nejde nijak zbavit :roll:
Kdysi jsem mel defekt na levem zadnim kole, nic jsem nepoznal, jel jsem cca 130-140 po dalnici a nic zasadniho se nedelo, az na me par ridicu zatroubilo, tak mi doslo, ze je asi neco spatne. Na prednim kole to bude asi horsi, ale pokud kolo pri defektu uchazi pomalu, tak to neni tragedie a pokud guma prdne, tak nepomuze ani TMPS.

Re: I30 2012 závady

Napsal: 12 čer 2015, 00:47
od copper5252
Mně by tady zajímalo jak soudruzi na stk poznaji odpojené tmps ? to si jako každá stk koupi VCI diagnostiku a soft za x desítek nebo stovek tisíc ? tomu nevěřím :)
je snad tmps zapsano v TP ne není :) ale to už se tady rozebiralo jinde

to:Skyline : ještě řekni že ta pneu byla opravena i když si nani jel po prazdnu 130 Kmh :)
pokud ano tak by pneuservis zasloužil par facek !

jak jsem to psal jinde zaleží na řidiči jaký je prostě "poleno" někteří nepoznaji ani to když se hodí do škarpy , někteří poznaji i špendlík pod kolem , nevím jak to ještě napsat , někomu je dano z hury mít řizení auta v krvi a někomu ne :idea:

Tak musím přidat novu závadu:
když jedu po hrbolaté cestě nebo po kočíčích hlavach "kostky" tak se z levé strany od středního sloupku smněrem k zadnímu, se začene ozívat silne klepaní až rachocení , zvuk vychází jako od střechy auta , težko říci co to dělá ](*,)

EDIT : tak jsem si dal tu praci z hledaním od kud se klepaní a rachtaní ozívá a je to na levé straně mezi středovým a zadním sloupkem když zaklepu do střešního tapecirungu tak tam co si poskakuje a dělá tenhle rachot , nevíte co tam vede , nebo co tam je ?

Edit 2: tak dneska jsem z tím byl v servisu ( z tím klepáním pod tapecirungem střechy na levé straně ) a hadejte soudruzi moc dobře věděly co tam klepe a technik přesně věděl kde do tapace klepnout aby se to ozvalo , v uterý jsem obědnan na rozbraní tapecu tak se uvídí co bude