Stránka 9 z 12

Napsal: 07 lis 2006, 20:55
od Daddo
Ozawa píše:
Daddo píše:Ozawa: A ake stare auto mas a kedy si si dal chiptunign urobit?
SF 2,7V6 2004 a chip byl v létě 2004, když měl najeto 12000. Doposud bez problému :wink:
Kolko km mas najazdene teraz? A co bol hlavny dovod u teba - spotreba ci vykon?

Napsal: 07 lis 2006, 21:38
od pavel2005
Ma nekdo vysledky z provozu CRDI 83kW >> cip 104kW hlavne spotreba
eventualne v kombinaci s filtrem KN

Pavel2005

Napsal: 07 lis 2006, 22:26
od Jake
Zdravím, předesílám, že na Tucsonu chip nemám a ani míti nebudu, ale podělím se o zkušenost s chiptunningem na Škodě:
koupil jsem si jako první auto Octavii combi TDI 66kW, najeto 15 tis. Abych se vyrovnal silnějším oktávám, nechal jsem si to ve firmě vytunit na 85 kW, se zárukou, že kdyby něco, uvedou vše do původního stavu. Auto bralo o půl až litr nafty méně a jelo perfektně, snad jen více kouřilo, když se motor vytáčel. Po dvou letech ježdění mi odešlo v 80 tis. turbo. Opravovali to, pak vyměnili. Asi za měsíc začal klapat motor, byl vadný nějaký mechanismus na ventilu. Pak nic, až ve 100 tis. opět turbo, ale vada nebyla v mechanismu, prý někde v jednotce. Přeprogramovali to, bez výsledku, pořád to zlobilo. Auto občas ztrácelo výkon, nešlo nastartovat. Když se to podařilo s 30 tisícovou investicí opravit, po několika týdnech mi odešlo těsnění pod hlavou. V autorizovaném servisu na mne koukali jako na idiota a dali mi najevo, že když nemám na lepší auto, chip to nespasí a můžu si za to sám. Kamarád, co tam dělá mi poradil, abych se auta zbavil. Mají prý udajně zkušenost, že chiptunning zkracuje životnost motoru ale i podvozku a celkově vozu jako takového. Ale fakt nevím, nejsem odborník, možná je to jinak. Vím, že u Mitsubishi Pajero otci dokonce v servisu nabízeli jejich chiptunning, asi o 50 koní, záruka na auto samozřejmě trvala...a o poškození motoru nemluvili. Ale jak říkam, Oktávě to moc nesvědčilo. Ta 103 kW verze Tucsona jede docela dobře, samozřejmě se s žádným čipem nevyrovnám benzínovým autům jako BMW nebo Benz, takže Tucsona tunningu ušetřím. A ušetřím :D

Napsal: 08 lis 2006, 09:25
od Ozawa
Daddo píše:
Ozawa píše:
Daddo píše:Ozawa: A ake stare auto mas a kedy si si dal chiptunign urobit?
SF 2,7V6 2004 a chip byl v létě 2004, když měl najeto 12000. Doposud bez problému :wink:
Kolko km mas najazdene teraz? A co bol hlavny dovod u teba - spotreba ci vykon?
Teď mám najeto 36000 - je to auto pro ženu, já mám jinak služebního forda, takže slouží pro nákupy, popojížďky a dovolené. U důvod spíš výkon, aby automat tolik "nežral" sílu. Nemůžu bez brzdy tvrdit, že to má udávaných 147kW, ale je to znát, že o něco to posílilo. Také technici ze servisu to protáhli a svištěli s tím přes 200 a shodli se na tom, že série takhle nejede....

Napsal: 08 lis 2006, 18:23
od martin tuscon
Po 500m se nemohla dostat čerstvě natankovaná nafta ješte do motoru to tak aspoň po pár kilometrech a co se týče V Power dieselu u Shellu tak ta se liší od jejich normální nafty jen, že je toho aditiva tam hodně a u normální málo a to že jsi tam dal aditivum od Castrolu tak jsi udělal zase (lepší) a ty aditiva jsou všechny na jedno brdo, takže porucha byla nejspíš v něčem jiném :? A co se týče ONO čerpaček tak oba majitele (Ondry) znám osobně a několikrát jsem je viděl v Nýřanech jak své osobní vozy tankují tam. V pondělí se třeba jelo pro jejich produkty do Rakouska mluvil jsem s řidiči v rafinerii u Linze (st. Valentin). Zásobuje je víc firem mají velkou výtoč a jelikož jak je známo tak už několik týdnů je málo nafty a benzínů u nás v republice tak se jezdí kde mají a prodají, Německo, Rakousko, Slovensko a teď už možná i Polsko. Každý má prostě svoje zkušenosti no. Já sám osobně tankuji u nás na Shellu jak jsem se už zmiňoval. Příště když servis něco takového vysloví tak si vezmi vzorek nafty a odvez je do ustavu pro výzkum paliv a maziv a máš jasno :idea:

Napsal: 08 lis 2006, 19:36
od Hardcam
martin?: jsi si jistej, ze to patri sem?

Napsal: 08 lis 2006, 19:50
od martin tuscon
Omlouvám se!!! Přehmatl jsem se. To byla odpověd JAKEmu do rubriky spotřeba Tucson. Jde to přehodit nebo smazat?

Napsal: 09 lis 2006, 00:52
od Vita
Je to tam nakopirovany ...... presunout to nejde .... :wink:

Chip tuning

Napsal: 11 lis 2006, 11:04
od MaBa
Mám půl roku Tucson VGT 103 kW a po najetí 17.000 km jsem ho nechal čipnout u BIT POWER TECHNOLOGY.Nárust výkonu je rapidně poznat hlavně v nízkých otáčkách a co se týká spotřeby tak podle počítání u benzínky(tankování až po hrdlo) klesla spotřeba asi o jeden litr na krásných 7,9 l/100 km.Poměr dálnice /město/mimo město :40/30/30.Zatím mám s čipem najeto 5.000 km a jsem moc spokojen.

Napsal: 09 dub 2007, 22:32
od ALEX1969
Ako si to tak citam - len jedna otazka - chcel som si dat nacipovat 2,0 CVVT, avsak bolo mi zdelene, ze tento motor sa cipovat neda, lebo riadiaca jednotka nema EPROM. Kedze v tomto vobec nie som odbornik, prosim o vysvetlenie, ak sa da....

Tucson 2,0i CVVT chiptuning

Napsal: 11 dub 2007, 21:33
od ALEX1969
hľadal som ďalej a zdá sa, že on ten Tucson 2,0i sa čipovať dá (nie je teda firma ako firma..):
malý citát k ponuke ktorú som dostal - len pre všeobecné info:

....úpravy děláme pro salony na nové vozy a tak máme s těmito motory velké zkušenosti, vše trvá asi necelou hodinu a spočívá
to pouze v přehrání nového softwéru a to přes diagnostickou zásuvku ve vozidle z notebooku, neděla se tedy žádný mechanický zásah,který by šel pak poznat po úpravě na servisu při kontrole nebo měl jakkoliv vliv na snížení životnosti motoru,která je po úpravě pak standartně zachována a v normě, na úpravu pak máte záruku která je 5.let a vztahuje se jak na motor tak řídící jednotku, do měsíce od úpravy se dělá u zákaznika bezplatná diagnostická kontrola kde se vše kontroluje aby to pak bylo vše bez závad a s Vaší maximální spokojeností, zvýšení výkonu je po úpravě o 19PS, kroutící moment +55Nm a spotřeba se pak sníží po úpravě v průměru o -1.2 litru dolů při stejném stylu jízdy.... cena s prací a zárukou v rámci akce po slevě 11.900Kč, cena je bez DPH....

celkom vážne o tom uvažujem...

Napsal: 11 dub 2007, 22:02
od Borek
Určitě jsem viděl u českých tuning.firem i úpravu tohoto motoru :!: Ale osobní zkušenost nemám.Tak před rokem,jsem také přemýšlel,zda do toho jít. :oops: Ale potom jsem si řekl,že s autem včetně výkonu 2,0l motoru jsem spokojený,tak proč riskovat :? .

Napsal: 11 dub 2007, 22:14
od hlobilp
Borek: zajimali by me, co to udela s atmosferou... jestli to stoji za to...

chip 2,0i

Napsal: 11 dub 2007, 22:15
od ALEX1969
no, mňa skôr láka tá "optimalizácia chodu" - a to mierne zníženie spotreby súčasne so zvýšením výkonu. Ale o ten výkon až tak nejde.
Inak - za dalšie 2 tisícky prídu kamkoľvek a urobia to na mieste.

Ešte nie som presvedčený, ale určite sa vážne zamyslím. A ak ešte dokúpim - ako som sa tuná dočítal - K&M filtre, dobré sviečky a pneu, tak určite hupnem spotrebou dole na úroveň CRDi :lol:

Pneu som už vlastne kúpil - včera mi došli od Pneu Pešíček - Bridgestone D-Sport 235/60/16 za cca 3250 Kc/kus!
ten Pešíček je fakt nejlapší...

Napsal: 11 dub 2007, 22:20
od hlobilp
ALEX1969: jestli to toho pujdes, dej vedet... od Pesicka jsem kupoval kamosce pneu.. v pohode. Jeste jsem objednaval u E-pneu a ted naposledy na pneushop ...to Borek me tam nalakal :-)