Stránka 85 z 194

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 zář 2018, 14:04
od Axel.Foley
shawt: Mr. :hyu: má pravdu. Auto jezdilo normálně dál bez jakýchkoliv symptomů či anomálií, akorát svítilo grilované kuře. Nájezd 71300 km plus nějaké drobné.

Mr. :hyu: : Asi začnu jezdit ještě víc 8) A děkuji.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 zář 2018, 19:54
od idam.i
Hlavne,že je všetko OK. =D>
Celkom im to trvalo.Robili nejaké problémy?

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 07:13
od Axel.Foley
Bohužel ano, dělali problémy.

Jelikož diagnostika ukázala "klapka sání zablokovaná v poloze zavřeno", byl jsem za exota hned při příjezdu. S touto poruchou jsem přeci nemohl přijet po vlastní osi... auto klepalo na neutrál na dílně, "mechanici" brady padlé u pasu... a prý "jak se vám to stalo?" Říkám, rozsvítila se kontrolka, nic jiného. Ve čtvrtek jsem teda nechal auto v servise. Nikdo se neozval, v pondělí jsem volal, co zjistili. Prý kolega objednal novou klapku. Ve čtvrtek mně překvapili telefonátem a otázkou, zda je auto načipované, protože, cituji, "jede až moc dobře". Auto čiplé není, to jsem i potvrdil do telefonu. Odpoledne jsem zajel do servisu a byl jsem obviněn přijímacím technikem, že mu asi lžu a auto je určitě čiplé, protože není možné, aby sériová jedna sedma byla tak živá. Nedokázal pochopit, že když auto za minulý měsíc ujelo pět a půl tisíc km, líné asi nebude. Navíc výměna vzduchového filtru ve čtvrtinovém intervalu (kupováno u nich), kvalitní nafta,... nic, prostě jsem idiot, musí si to porovnat s jiným autem. Klapka je vyměněná, ale auto je moc rychlé, to není normální ](*,) ](*,) ](*,) že se ozvou v pondělí.

V pátek mi to nedalo a po pracovní době servisu jsem si zajel po brýle, které mám standardně v autě. Alespoň jsem si ověřil, že auto stojí u servisu a nikdo ním nejezdí. Rovněž jsem se podíval na kilometry - auto mělo najeto cca 40 km. Konzultoval jsem situaci s jedním člověkem tady z fóra a ještě v pátek jsem poslal do servisu jeden mejl.

V pondělí servis držel bobříka mlčení. Odpověď na mejl nepřišla. Takže jsem se odpoledne zbalil v práci a jel do servisu odhodlán odjet svým autem za každou cenu. Auto bylo na dílně. Prý mi volali. Tlf. jsem měl v tašce, párování s půjčeným vozem zrušeno, takže jsem ho neslyšel... ano, volali. Prý porovnali diagnostikou moje auto s jiným Tucsonem se stejnou motorizací a mají stejné hodnoty a vše je v pořádku. Však jsem říkal, že auto je dobře rozježděno :evil: Na moji otázku, zda mají nějaký protokol z měření, mi bylo řečeno, že ne, že mají jen hodnoty z displeje diagnostiky. Dobře, a co tedy ukazuje? Odpověď raději nebudu uvádět... v rámci zachování zdraví... stačilo to, přesvědčil jsem se, že technik je fakt "odborník"...

Nevím, oč jim celým tím cirkusem šlo, zda chtěly přehrát úhradu za opravu na mně a hledali záminku. To se už ani nedozvím. Každopádně to v této chvíli vypadá, že tohle byla moje poslední návštěva u nich. Ano, náhradní vůz jsem měl připraven, to ano. Následné chování a blbé poznámky mi opravdu nedodali na pocitu, že náš zákazník je náš pán, spíš naopak, ten největší trotl jsem já.

Názor si udělejte každý sám.

Auto Pytela Prostějov

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 07:32
od tomasko007
@Axel : neviem ci z toho ich pristupu plakat alebo sa smiat. Kazdopadne som rad ze uz auticko je v pohode.
Zial, majstri od fachu sa ukazali v plnom svetle.

BTW: na KII som bol 2 krat v servise (popri vymene oleja) ze pocut buchanie od zadnej napravy, 2 krat sa boli povozit a ze oni nic nepocuju -> pritom ja som pocul zretelne jasne. Dalsia vymena oleja a opat reklamacia buchania zadnej napravy (uz zo zvyku :)) a zrazu (iny "novy" technik) prisiel s tym, ze je tam uvolneny tlmic.
Vysledok je, ze odvtedy nebuchalo nic.

A k tej diagnostike ... dalsia krasna story ale mimo automobiloveho sveta
Kupil som notebook (nebol zrovna lacny), kde vyrobca deklaroval vydrz baterie 4 hodiny.
Mne sa po hodine vybila uplne, v podstate v "nic nerobeni". Tak som to dal reklamovat a v servise mi povedali, ze oni skusali a je vsetko uplne OK.
Na moju otazku AKO skusali mi odpovedali, ze pripojili kameru, zapli notebook a nahravali ako dlho vydrzi -> skvela diagnostika.
To ma vytocilo natolko, ze som odmietol prevziat notebook, ukecal som kamosa pravnika (cerstvy absolvent), prisiel tam somnou aby mu teda zopakovali to co mne.
Po 2-3 minutach som mal zrazu podpisany papier, ze mi objednavaju novu bateriu.
Pre mna ponaucenie, ze niekedy treba hrubu silu, hrube slova a natlak aby sa veci rozhybali.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 08:35
od Mr. HYUNDAI
No Jožo, já bych s autem odjížděl ze servisu už v ten čtvrtek a přijímací technik by měl moc co dělat, aby se vyhnul přímé konzultaci s Policií ČR ve vztahu k jeho jednání! Ale o mé osobě je tento hodně drsný přístup známý, takže na mě to radši nikdo nezkouší :lol: .

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 09:26
od Chasnik
Primárně:
Co to je za k*k*ty v tom autrizáku, když sami nepoznají, že je auto čipnuté :?: :!: :?: To jsou fakt tak špatně technicky vybavení nebo s tím prostě neumí? Nebo je opravdu tak složité zjistit, že někdo upravoval data v ŘJ?

Podle mě, pokud měl ten technik podezření na manipulaci s originálním (a momentálně dojebaným, ale to je jiná věc) softem, tak měl podle určitých ukazatelů toto jednoznačně proměřit a dokázat.

I když by mohl být problém s tím dokázat, že tato data byla ve voze již před příjezdem na dílnu a že to není šaráda techniků, aby zamítli reklamaci. To by se taky mohlo stát, že přijedu s autem na reklamaci, oni to chipnou a pak mě obviní, že to je nachipnutý a reklamace se zamítá.

Ufff uff, totomě teda nadzvihlo!

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 09:53
od Axel.Foley
Pro mně to bylo taky ponaučení. Veliké. Vzhledem k situaci se servisy :hyu: si člověk si nechce pokazit jaké také vztahy s tím stávajícím, navíc když tam auto kupoval... ale vidím, že servisu je zákazník u zadní části těla... v pondělí jsem tam jel s tím, že buď mi vrátí auto, nebo opravdu volám 158 a majitele k tomu.

Mr. :hyu: : Moc děkuji za pomoc. Vážím si toho.

Chasnik: I kdyby SW servis přehrál, věřím, že datum změny zjistit lze. Mr. :hyu: , oprav mně, prosím, jestli se pletu. Co se týče lidí v servisu, myslím, že jsou špatně zaškoleni a s diagnostikou neumí. Ono úplně stačilo, když mi přijímací technik sdělil výsledek měření... je nepublikovatelný...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 10:04
od Mr. HYUNDAI
Nemáš zač, když můžu, rád pomůžu.

Jsem si jistý, že prostě neumí s diagnostikou pracovat (čemuž odpovídá i ta nepublikovatelná odpověď technika na Tvůj dotaz ohledně zobrazeného výstupu). GDS je velice chytré a v dnešní době nevidím důvod, proč by neumělo zjistit kromě verze SW datum jeho aktualizace, chip by nepochybně dokázalo odhalit taky. Umí to spoustu věcí, limitující je spíš schopnost řídících jednotek si něco pamatovat - třeba na ix35 1,7 CRDi si uchovává v paměti jen poslední regeneraci DPF, dál do historie nejsou v ŘJ data ](*,) .

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 10:20
od Chasnik
Podle toho, co mi říkal technik KIA (v době, když už jsem měl Hyundai, takže snad neměl důvod lhát), tak nelze v ŘJ vyčíst datum poslední aktualizace, pouze nepřímo podle verze SW (např. když byla nějaká verze SW vydána v dubnu 2018, tak je jasné, tam nemohla být od výroby, když bylo auto vyrobeno 06 /2017)

A technici tomu fakt nerozumí, možná teda ne všichni (aspoň doufám...), takové už byly moje zkušenosti i s první generací i30.

Mimochodem, já se třeba před nedávnem dověděl, že regenerace DPF klidně i v intervalu 50 km je v pořádku ](*,) Radši no comment.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 10:37
od Mr. HYUNDAI
Technicky datum aktualizace problém nebude, spíš bude v tomto případě limitující ta pidi paměť samotných ŘJ - škoda. Na druhou stranu není problém od verze SW a termínů návštěv servisu datum následně odvodit, to je pravda.

Znám jich několik, kteří fakt umí. Těm co neumí se vyhýbám :wink: .

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 11:44
od dibarbora
Tomuto uz hovorim vyssi divci, previezt sa na aute a tvrdit zakaznikovy, ze ma auto nacipovane. Pritom len motor dostal slusny zabeh a trochu nadstandartny servis (ked servisuju vacsnou auta nicene vo firemnych flotilach tak teda zostali asi prekvapeni). Za chvilu bude mat asi kazdy :hyu: servis zamestnaneho aj samana kdesi z afriky aby zakaznika presvedcil ze cierna je biela :D .

k tomu cipovaniu - ked to robi skuseny upravca na mieru (nie nalievac), tak cez GDS zistia tak h.... . Hlavicka sa da napisat lubovolna a bitovu kontrolu pamate GDS asi nedokaze.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 11:54
od Axel.Foley
dibarbora: Nápad se šamanem by jsi si mohl dát patentovat a dál prodávat jako franchízu =D> :mrgreen: Nebo možná je na určení načipování zvláštní HOW-KNOW :-k (teda know-how) :mrgreen: K tomu servisu: známý má stejného Tucsona a někde kolem nájezdu 40.000 km se mu něco nezdálo ohledně zvuku motoru a spotřeby. Stačilo vyměnit vzduchový filtr a chlap je spokojen. Hlavně byl překvapen, jaký velký vliv (pozitivní) to mělo.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 13:20
od CEVETE
Zdar, tak to jsem měl také asi před 14-ti dny. Auto začalo žrát o litr více - a to jezdím stále stejné trasy -, ze servisu mám na A4 jak je vše v pořádku, průtoky vzduchu, DPF. Mám to sledovat, řekl jsem jim, že kdybych to nesledoval už měsíc, tak asi do servisu nejedu.
Koupil jsem vzduchový filtr a pro servisáky je to opravdu divné, ono je to zase O.K.
Bez počítače nedají ránu a ještě s ním neumí. A přitom je u něho také potřeba přemýšlet.
Čeká mě druhá garančka ale tady určitě ne!!!
Ale jak říká Axel, auto jsem tam koupil a dokonce dvě, tak by se mohli trochu snažit.
No, prodali a stačí.....

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 13:26
od stirling
Uff tak to je výborná zkušenost se servisem, ale je vidět, že je to všude stejné. Já si něco podobného prožil s kia a výsledek byl, že kia zastoupení samotné mě řeklo, že do toho nebudou zasahovat ať si to řeším se servisem sám a že doporučují jezdit do servisu jinam...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 zář 2018, 13:32
od Mr. HYUNDAI
dibarbora píše:K tomu cipovaniu - ked to robi skuseny upravca na mieru (nie nalievac), tak cez GDS zistia tak h.... . Hlavicka sa da napisat lubovolna a bitovu kontrolu pamate GDS asi nedokaze.
To máš samozřejmě pravdu, a ti šikulíni co se s nimi srazil Axel stejně neumí najít ani hlavičku s číslem verze SW. A diagnostik, který s GDS umí si jen porovná množství vstříknutého paliva v poměru k objemu nasátého vzduchu a časování vstřiků a je mu jasno hned. Ale musí to s tím GDS umět :wink: .