No, pěkně se to tu rozjelo...
Já na srovnání Kony a Formentoru nevidím primárně nic špatného. Vybraná dvě provedení si jsou blízko, výkonem (rozdíl 10 kW), vnějšími rozměry i cenou (rozdíl Kč 30.000,--). Že je to v jednom případě základ a v druhém jakýsi vrchol možností není podle mě až tak zásadní. Pokud má někdo rozpočet kolem Kč 900.000,--, tak na takové srovnání na papíře prostě narazí. To, že jsou ta auta naprosto odlišná je nakonec přeci dobře - každý si najde to svoje

.
Svým způsobem k podobně nesmyslnému srovnání v případě těchto dvou aut jsem se dostal i já, kdy se mi potkala ve zhruba podobném cenovém pásmu Kona EV a Formentor PHEV. To je srovnání ještě víc přitažené za vlasy. Ale jen do chvíle, než to vezmeš tak, že máš rozpočet cca 1,2 mio, na střeše FVE a hledáš auto. Pak se prostě podíváš co za tyhle peníze v elektrifikované podobě je k dispozici. Jen Ti do toho vstupuje i faktor rozhodování, zda už je BEV na úrovni, kdy Tvoje potřeby plně pokryje nebo to přeci jen chce ještě "zálohu" na benzín

.
Tím chci říct, že mnohdy se srovnává vlastně nesrovnatelné a přitom má to srovnání nějaký racionální základ, který není na první dobrou vidět.
Každopádně Igore gratuluji k novému fáru! Že to musí být velká pecka dokazuje skutečnost, že petzl po možnosti si Tvoje nové autí vyzkoušet prodal XCeeda a obratem si Formentora pořídil také

A co jsem tak pochopil, tak Axel by se v případě výměny Tukyho také díval tímto směrem

. Což mě vyprovokovalo ke hraní s konfigurátorem a sestavil jsem si Formentora PHEV

.
Ať Ti Formentor dělá radost a spolehlivě Tě vozí

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate