Kecy, že mám něco společného s 

 a že to je rejže a bla, bla, bla - na to jsem si za těch 19 let zvykl a hlavně už to začíná pomíjet. Ale ty kecy v návaznosti na tyhle reklamní bludy - liftback i30, teď ujedu všem atd. - to nedávám. Za těch 19 let a desítky 

 , které mi prošly rukama mne mnoho lidí s touhle značkou ztotožňuje. A je to skutečně obtěžující, být takhle na tapetě! I člověk, který je kamarád mého šéfa má mým prostřednictvím nějakého toho 

 a je si plně vědom toho, že jsem zaměstnanec jeho kamaráda, mi neustále říká "Co máte v nabídce zajímavého?" popř. "Potřebuju se k Vám objednat na servis.".
Takže mě to prostě s..e a auta za to sice nemohou, ale pokud je budeme v rámci těchto kampaní kupovat, tak se to nezmění, protože kampaně budou vypadat úspěšně.
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line