Stránka 10 z 13

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 říj 2020, 11:42
od Axel.Foley
Minko: Achjo, opravdu blbé :?

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 říj 2020, 11:45
od Minko
veru, o to viac že sme ho chceli v najbližších týždňoch ponúknuť na predaj ](*,) vlastne som ho vytiahol z dvora po nejakých cca 2 mesiacoch státia :D

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 říj 2020, 13:10
od Odjinud
Tak to nastve. Snad jen ze to sklo vyjde podstatne levnejc nez na novy hyundai, pocitam tak 5-6000 Kc. Ale i tak, penize do kanalu.. :-(

Pamatuji si, ze na š120 jsem nahradni sklo vyriznul normalne nozem z odstavenyho vraku a servisu to stalo asi jen petikilo za praci. I stary tesneni myslim nechali. Jo, to byla doba...

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 říj 2020, 14:39
od Minko
tam kde som to dával to bolo nejakých 169 € aj s prácou čo aktuálnym kurzom vychádza na nejakých 4600 Kč. To je snáď jediná pozitívna správa aj keď tie peniaze som plánoval na iné výdavky :D

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 říj 2020, 17:11
od Axel.Foley
Alespoň relativně slušná cena. I když i to zabolí.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 02 říj 2020, 12:44
od Odjinud
Panove, jak je to s hyundai asistenci pri poruse (odtah do servisu)? Vyuzil to nekdo?

Bavil jsem se s pojistovakem ohledne parametru pojistky, konkretne pripojisteni na asistencni sluzby a rikal, ze tohle nemusim resit, ze to ma :hyu: v ramci 5ti lete zaruky a ze mi staci varianta Komfort (druha zakladni, cca 250 Kc/rok). Ono ta Uniqua asistence resi poruchy az od varianty Super Asistence...

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 02 říj 2020, 13:56
od 09fredse
Řešil jsem, v zastoupení :hyu: to realizovala Asisestenční služba automoklubu. Odtah do nejblížšího servisu Hyundai a náhradní auto na 4 dny.
O náhradní auto jsem musel vyslovně požádat.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 02 říj 2020, 14:25
od Axel.Foley
Řešil jsem odtah do servisu přes asistenci Uniqa, po bouračce s daňkem, kdy auto zůstalo nepojízdné. Za hodinu byla odtahovka u mě.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 říj 2020, 14:28
od Odjinud
Jeste k tomu piskovani - koukal jsem ted na par aut na ulici, co to maji (tak kazde 10-15, rekl bych) a vypada to docela rusive (ta nalepka). Mne vlastne nedoslo, ze nejde jen o ten kod ve skle, ale ze na prednich sklech je okolo jeste takova bilo-modra nalepka, v podstate tak trochu reklama na Cebii... :-( tak nevim....

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 říj 2020, 14:49
od Chasnik
Pískování nedělá jenom Cebia, já si např. dělal pískování sám a měl jsem na sklech jenom VIN bez těch samolepek, ty jsem nechal v kastlíku. Myslím, že na současném autě už ji nemám, naposledy tedy KIA Ceed 2015. Za sadu samolepících šablon s plotrovaným VIN a lahvičku s kyslinou jsem platil něco mezi 300 - 400 Kč.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 říj 2020, 17:52
od Axel.Foley
Pánové, podívejte se do papírů od pojišťovny. Když jsem kupoval Tucsona dávala UNIQA 50% slevu na pískování skel (někde v papírech byl na to tuším extra formulář), t. j. 50% jsem platil na místě při pískování, 50% platila UNIQA. Byla tam ale podmínka, tuším to platilo max. 1 měsíc od nákupu auta.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 09 říj 2020, 14:42
od Odjinud
Piskovani se vyresilo samo :-) Cebia by VIN nestihla do predani, leda ten jejich vlastni kod (coz nema podle me smysl), takze mi daji voucher a sleva 50 %, jak pise Axel.Foley, a ano, voucher plati pouze 1M od zacatku pojisteni. NICMENE jsem dospel k nazoru, ze je to stejne drahe jako to udelat kdekoliv jinde (nez u Cebii), kde jen diskutabilni pridana hodnota, ze jste vedeni v nejake jejich privatni databazi (ovsem bezplatne jen rok, pak za cca 200 Kc/rok). Takze piskovat ano, ale ne nutne u Cebii.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 09 říj 2020, 14:57
od Odjinud
Jeste k pojisteni:

1. GAP mam na 12M, ale je to vazano na naslednou koupi noveho hyundaje, coz je dost omezujici. Smlouva je na rok (s automatickou obnovou), Povko je Super 50/60 M, Kasko je Hyundai Komplet.

Pojistovak tvrdi, ze normalni GAP 12M nejde, ze az u Hyundai Super a to je zase nejak vazane na vyssi verzi Povka...
Mate nekdo plnohodnotny rocni GAP pri tech varinatach, co mam ja a uvadim vyse?
Jako cena neni spatna, vize byla, ze neco prihodim (tak litr) a byl byl full GAP 12M

2. Soucasti nabidky je i pojisteni pravni asistence. Podepisuje se zvlast. Prvni rok zdarma, pak 480 Kc. Zadarmo proc ne:-) nicmene za penize to nechci. Znamena to tedy bud nebrat nebo vcas vypovedet?

3. Takova drobnost, ale zarazil me souhlas se zprac. os. udaju, kde je udeleni souhlasu s jakymsi "dynamickym biometrickym podpisem". Podepisovag to nehodlam. Resil to nekdo?

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 09 říj 2020, 20:17
od Axel.Foley
Co to je, ten podpis? :shock: Necháš tam otisk prstu? Nebo kapku krve? :shock:

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 09 říj 2020, 20:51
od Mr. HYUNDAI
"Využívání dynamického biometrického podpisu („DBP“), tj. nahrazení tradičního podepisování se na papír za podepisování se na speciální zařízení (tablet nebo signpad) pro snímání podpisu, není zejména v soukromé sféře žádnou novinkou. Biometrické autentizační technologie jsou na vzestupu a jsou stále dostupnější jak z technického, tak finančního hlediska. Přestože DBP byl a stále je tématem právních diskusí, praktické zavádění DBP se v České republice doposud nesetkalo s žádnými významnými problémy. DBP je tzv. prostým elektronickým podpisem (podpisem bez přívlastku)."
Citace z článku o ochraně osobních údajů.

UNIQA smlouvy se podepisují na signpadu rovnou u prodejce a tisknou se už podepsané.