Stránka 10 z 13

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 17 zář 2020, 06:44
od Axel.Foley
Ať čekání rychle utíká :wink:

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 22 zář 2020, 16:04
od thaischumi
Chtěl bych se zeptat jak dobré jsou odhlučnění a citlivost na boční vítr u kombíku oproti verzi před FL.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 22 zář 2020, 16:28
od Mr. HYUNDAI
Jak uvádíme na začátku vlákna - odhlučnění je výrazně lepší, citlivost na boční vítr se, podle mě, nezměnila.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 15:19
od Chasnik
Je fajn, že už tak brzy po uvedení nového motoru na trh je tady tolik poznatků.
Pokud je tu někdo, kdo jezdil s 1.5 DPP i 1.0 T-GDI, poprosil bych ho o srovnání obou motorů. Rozdíl dynamiky si dokážu představit, zvukový projev tříhrnku znám, hlavně jde o nějaké zevrubné porovnání spotřeby. Osobně jsem měl 1.0 T-GDI půjčený předloni na den a jezdil jsem s ním okolo 5,5 litru.

Řeším teď aktuálně dilema, jestli nové auto s 1.5 DPP nebo předváděčku 1.0 T-GDI a zatím váhám, ale času na rozmyšlení moc nemám...

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 16:38
od Mr. HYUNDAI
Já bych bral nový 1,5 DPi - motor je krásně tichý a bez vibrací, auto po FL je celkově lépe odhlučněné, spotřeba bude zhruba stejná a u předváděčky nevíš jak se k ní kdo choval.
A jsem rád, že jsi se zase po delší době objevil!

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 16:40
od Akydam
Zatím prvních 300km s dpi, z toho 200 po dálnici. Celkem dobrý. Prvních párk km docela hluk a pak se ten motor ztišil. Spotřeba 7.3 Poděbrady - Plzeň. Prazdny dalnice a jel jsem furt kolem 130km/h. (Nové auto) Moc nevěřím, že se s tim dá jet za 5l jak tu nekdo pise 😃

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 16:42
od Maras
Tajy bych to viděl na 1.5DPi. Pokud bys někdy prodával, určitě si kupce najde rychleji než tříválec.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 17:23
od idam.i
Akydam,daj tomu čas.A moc nelietaj po dialnici. 8-[

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 19:13
od Axel.Foley
Akydam: Ač tomu nevěříš, opravdu to jde.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 20:03
od Akydam
No ale to musis jezdit vsude jako hlemyzd. Ja s tim nastesti jezdit nebudu, ale neni to zadna strelka teda. Cekal jsem to trosku zivejsi.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 20:34
od idam.i
Ver tomu,že nemusíš byť ako slimák. Ja som posledne dal na dovče t.j. 634 km s priemernou rýchlosťou 105km/hod za 5,6 litra na stovku
Mám síce staršiu atmosféru ,ale verím,že 1,5DPi to dá podobne. Poriadne ho zabehni a bude to v pohode. :wink:

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 21:07
od Chasnik
Mr. HYUNDAI píše: 27 zář 2020, 16:38 Já bych bral nový 1,5 DPi - motor je krásně tichý a bez vibrací, auto po FL je celkově lépe odhlučněné, spotřeba bude zhruba stejná a u předváděčky nevíš jak se k ní kdo choval.
A jsem rád, že jsi se zase po delší době objevil!
Ahoj Štěpáne, díky za rychlou reakci. Mě tento motor taky láká a rád bych podpořil výrobce, který uvádí na trh benzínovou atmosféru. Proto jsem také před časem obcházel salony Mazdy (ale trojka není v kombíku, takže na mě malá) a v létě pokukoval po výprodeji ročních Aurisů kombi 1.6.

Na druhou stranu, auto tentokrát bude za hotové, ale mám tam nějaký strop, takže u nového auta by mi vycházel "holobyt" Start Plus. Na absenci některých prvků výbavy jsem ochoten si zvyknout, nehledě na to, že něco lze vylepšit přes Aliex. Spíše jde o to, aby auto v základní výbavě bylo zase po cca 3 - 4 letech prodejné a zajímavé pro druhého majitele. V tomto ohledu mi vychází rozumnější volba Trikolor (případně Cool u Ceeda).

Škoda, že už jsem ve firmě sám, poptávkou po jednom autě prodejce samozřejmě neoslním :) . Viděl jsem totiž v jednom dealerství na stole prodejce fleetovou nabídku na 1.5 Comfort a cena byla příjemná, velmi podobná Startu Plus - no, ale bylo to zřejmě na více vozidel, počet jsem v dokumentu nevysledoval...

Mám to pade na pade, sám jsem zvědavý, na kterou stranu se misky vah překlopí. Na rozhodnutí mám něco před jeden den, auto chci fakturačně vyřešit do konce září.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 21:12
od idam.i
To máš frmol, držím palce. [-o<

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 21:15
od dibarbora
Akydam píše: 27 zář 2020, 20:03 No ale to musis jezdit vsude jako hlemyzd. Ja s tim nastesti jezdit nebudu, ale neni to zadna strelka teda. Cekal jsem to trosku zivejsi.
Čaro nízkej spotreby je len čiastočne dané konštrukciou motora.... najväčší vplyv má štýl jazdy. Na nizku spotrebu treba ladiť nasledovné faktory:

1/ Plynulosť... čím lepšie poznáš trasu, tým lepšiu spotrebu dosiahneš pri dosť vysokých rýchlostných priemeroch. Vyjazdená trasa=málo brzdenia
2/ Udržanie hormónov na uzde.... 5 mínút k dobru v cieli, niekoľko vo finále zbytočných predbiehaní = v pohode aj 0,5l na spotrebe
3/ Využitie kinetickej energie... niekedy pred stúpaním rozbehnúť, inokedy pri miernom klesaní dať neutrál.....

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 27 zář 2020, 22:28
od tmx
Dodal bych: a hlavně rychlost. Já v 80 km/h jezdím tak za 4,5 l (hezky je to vidět na D1, kde díky rekonstrukci na letos 77 km mám z Prahy do Hulína skoro o litr nižší spotřebu), v nějakých 105 km/h tak 5,5 l, ve 130 km/h už cca 7,2 l, ve 150 km/h tak 8,8 l a ve 170 km/h tak 11,5 l. Vše konstantní rychlostí na tempomat a rychlosti dle GPS.
DPi to bude mít podobné, když má zjevně stejně položené otáčky. Čili na dálnici stotřicítkou nikdy nepojedeš za 5,5 l, zatímco na státovce úplně bez problémů.