pneumatiky a disky

Zimní, letní, disky

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

kluc

Příspěvek od adam221 »

hubis píše:Promiň ještě k maticím.Říkali mi v servisu, že si je mám za 500,- dát bo to láká - nové kola a pneu i když jsou to jen 14". Tak nevím...ale asi je tam příští měsíc dám. Vtipný je to, že jak tu někdo psal, myslím Tom, že nepasuje ten klíč na kola :-)) Chce to 19 :-(
Ahoj s toho si nic nerob... Nepasuje original kluc na bezpecnostne matice... tam je 19ska.. Tak som doma nasiel stary hrdzavy kluc, ktory som mal ece vo favorite a vozim ho pre istotu zo sebou.. :) A ece Mexican k tym bezpecnakom, aj ked tam das lacne, pomozes nie tym velkym co kradnu kolesa, ale aspon tym mensim skupinkam.. Racej si vyhliadnu ine auto ako to tvoje, ked s tym maju sebamensi problemik.. V tomto pripade je to dost diskutabilne....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

tak by mě zajimalo kdo ma toho černeho accenta v ostravě ktery ma 17" na autě ty blaho chlapci a děvčaa to vypada nehorazně luxusně jako slintal jsem.....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: kluc

Příspěvek od Mexican »

adam221 píše:
hubis píše:Promiň ještě k maticím.Říkali mi v servisu, že si je mám za 500,- dát bo to láká - nové kola a pneu i když jsou to jen 14". Tak nevím...ale asi je tam příští měsíc dám. Vtipný je to, že jak tu někdo psal, myslím Tom, že nepasuje ten klíč na kola :-)) Chce to 19 :-(
Ahoj s toho si nic nerob... Nepasuje original kluc na bezpecnostne matice... tam je 19ska.. Tak som doma nasiel stary hrdzavy kluc, ktory som mal ece vo favorite a vozim ho pre istotu zo sebou.. :) A ece Mexican k tym bezpecnakom, aj ked tam das lacne, pomozes nie tym velkym co kradnu kolesa, ale aspon tym mensim skupinkam.. Racej si vyhliadnu ine auto ako to tvoje, ked s tym maju sebamensi problemik.. V tomto pripade je to dost diskutabilne....
to s tymi bezp maticami davam dalej tak ako som dostal. S kolesami to nie je tak, ze by si par vyraskov povedalo "mame 19 tku kluc a tam stoji faro s peknymi diskami .... tieto sa vacsinou kradnu na objednavku a ak clovek jazdi napr Komarne tak si to zlodeji proste vytipuju. To ze zastanes niekde pod horou a rano stoji auto na spalkoch je tak 0,5% zo vsetkych kradezi kolies
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Luboss1991
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 14:27

Příspěvek od Luboss1991 »

Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Accent 2007 1.4Active (Neutral Gray)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jojo, to se přicvakne z vnitřní strany na prostředek disku (osy disku). Aby ti nelítalo kolo (disk)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Luboss1991
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 14:27

Příspěvek od Luboss1991 »

Vladislav Bureš píše:
Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879
Vdaka tie kruzky sme dostali k diskom ale nebol tam ziaden papier naco sluzia tak som sa preistotu opytal :wink: dik
Accent 2007 1.4Active (Neutral Gray)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Luboss1991 píše:
Vladislav Bureš píše:
Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879
Vdaka tie kruzky sme dostali k diskom ale nebol tam ziaden papier naco sluzia tak som sa preistotu opytal :wink: dik
Od toho tu forum je :P .
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
hubis
*
Příspěvky: 55
Registrován: 15 úno 2008, 14:35
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hubis »

Tak jen pro info. Při přechodu z 185/65/14 P 6000 na 195/60/14 Turanza ER 300 se zvedla spotřeba o 0,40l/100km a to mám zcela přesně změřeno na úseku 2x Pha-HK a zpět při stejné rychlosti,stejný stojan počasí taky OK. No tak nevím...
Hyundai Accent 07/07
1.5 CRDi Elegance Gold beige ZLATUNA
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

hubis píše:Tak jen pro info. Při přechodu z 185/65/14 P 6000 na 195/60/14 Turanza ER 300 se zvedla spotřeba o 0,40l/100km a to mám zcela přesně změřeno na úseku 2x Pha-HK a zpět při stejné rychlosti,stejný stojan počasí taky OK. No tak nevím...
Prostě je to tak, já jsem určitě víš cca o 0,5l/100km...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

:?: Otázka pro Toma a DanyhoII :?:
Mám na autě obuté také pneu šíře 205 a zarazila mne při jízdě následující věc: při stání na místě a velmi pomalé jízdě funguje posilovač řízení optimálně a ovládání auta volantem je příjemné, lehké, nenásilné.... Ovšem od rychlosti zhruba 70km/h začíná ovládání volantem nepříjemně tuhnout. Pokud chci směr jízdy korigovat, musím vynaložit docela dost síly, abych pohnul volantem. O řízení jednou rukou se nedá ani mluvit, protože musím vynaložit ještě větší sílu a tím pádem pohnu volantem více než bych chtěl...auto potom jakoby plave. Zkoušel jsem třeba i nepatrně změnit směr jízdy (zatočit) a pustit volant. Volant držel jako přibitý a vůbec se nesrovnal do původní polohy. Je to nepříjemný, člověk necití absolutní moc nad řízením. Pokud vyvinu sílu a zatočím, auto poslušně zatočí, ale je to přes určité "násilí".
Napadlo mne jestli to není těma 205-kama, ale připadá mi to jako blbost.
Na starým autě mám také o 2cm širší pneu, není tam posilovač a během jízdy se auto ovládá úplně normálně. Bohužel jsem na těch 185-kách nic nenajezdil a tak nedokážu posoudit chování auta při tomto rozměru. Proto se ptám vás, zda máte také takové pocity či zkušenosti s těmito pneu při změně roměru či je to pouze problém mého posilovače, který je tuším elektronický?
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

rokolo píše::?: Otázka pro Toma a DanyhoII :?:
Mám na autě obuté také pneu šíře 205 a zarazila mne při jízdě následující věc: při stání na místě a velmi pomalé jízdě funguje posilovač řízení optimálně a ovládání auta volantem je příjemné, lehké, nenásilné.... Ovšem od rychlosti zhruba 70km/h začíná ovládání volantem nepříjemně tuhnout. Pokud chci směr jízdy korigovat, musím vynaložit docela dost síly, abych pohnul volantem. O řízení jednou rukou se nedá ani mluvit, protože musím vynaložit ještě větší sílu a tím pádem pohnu volantem více než bych chtěl...auto potom jakoby plave. Zkoušel jsem třeba i nepatrně změnit směr jízdy (zatočit) a pustit volant. Volant držel jako přibitý a vůbec se nesrovnal do původní polohy. Je to nepříjemný, člověk necití absolutní moc nad řízením. Pokud vyvinu sílu a zatočím, auto poslušně zatočí, ale je to přes určité "násilí".
Napadlo mne jestli to není těma 205-kama, ale připadá mi to jako blbost.
Na starým autě mám také o 2cm širší pneu, není tam posilovač a během jízdy se auto ovládá úplně normálně. Bohužel jsem na těch 185-kách nic nenajezdil a tak nedokážu posoudit chování auta při tomto rozměru. Proto se ptám vás, zda máte také takové pocity či zkušenosti s těmito pneu při změně roměru či je to pouze problém mého posilovače, který je tuším elektronický?
Mám úplně stejné pocity i na 185-kách. Už jsem tady o tom psal. Nemůžu si na to zvyknout.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

rokolo: mam sirku 195 a volant sa vracia do origo pozicie pohodovo. Pamatam si na predvadzacku ked som kupoval accenta, tak tam bol nejaly problem s posilovacom - ten je myslim elektricky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Rudolf: Tak to jsem přehlídnul. Uvízlo mi v hlavě, že si tu uživatelé (nebo to bylo v novinářských testech) stěžovali na to, že ten posilovač je moc účinej a že pak nemají ve vyšších rychlostech kontrolu nad vozidlem. Já bych teda řekl, že je to přesně naopak. Jestli je to "normální" stav, tak to si na to budu také těžko zvykat :? Mně to připadá dost nepříjemný :x
Uvidím co odpoví jestě Tom a Dany a půjdu to zkusit reklamovat....
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

mě se auto ovláda super s porovnáním s C3 je servo mnohem lepší.
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pneumatiky a kola“