Czech joker-tak pro tebe (po miliontý

)a snad naposled-srovnáváme stejná auta,stejného řidiče,se stejnými světly....Zkus si podle té své ukázky prohodit toho těžkého člověka s demižonem do těžkého Crdi Accenta a tu hubenou holčinu dej do 1,6l CVVT Accenta(a máš i v tom malém autíčku,hned rozdíl přes 200kg) a v tom případě ten demižon zabrzdí až na druhé straně města

.Proto jak jsi(s Mexicanem) asi milionkrát přehlédl,všichni ostatní srovnávají srovnatelné-stejný typ/značku auta,řidiče....jen s rozdílem nafta x benzín.
Mexican-co si to stále vztahuješ na tvůj Accent?TY MÁŠ KULOVÝ

NAJETO S BENZÍNOVÝM 1,6cvvt ACCENTEM :!:takže o srovnání Accentů,víš z praxe jeden velký prd.

Tak proč nám stále vnucuješ,ať si ho půjčíme?Můžu tě ujistit,že pokud to není světová rarita,tak je výsledek porovnání stejný,jako u všech ostatních aut.Já jsem s Accentem nejezdil a nepotřebuju to k tomu,abych mohl porovnávat-jak zní název tohoto vlákna nafta x benzín.Těch stejných aut,jen s jinými motory jsem měl určitě možnost vyzkoušet víc než vy dva dohromady a nejen jízdou rovně po dálnici,ale hlavně mimo silnici a v bezpečí a vím jak se obě varianty aut chovají,když zašlápneš brzdy,když zkoušíš,kdy se auto utrhne v kruhu,....i když jde primárně o posouzení pneu.Porovnat v losím testu dvě Octávie(+ jízdu v kruhu),by majitele TDI nepříjemně překvapilo,jak ten klenot ustřeluje daleko rychleji(v menší rychlosti)ven z kruhu,jak se ta chlouba-kufr na mrňavém rozvoru mění v kyvadlo při losím testu a to vše je i u stejného typu auta daleko výraznější a přichází dříve u nevyváženějšího provedení s naftou.

Teď jsme tady zkoušeli na Peugeotech307-všechno kombíky včetně benzínu 140 a nafty 135-rozdíl hmotnosti 100kg(stejný výkon) a ta auta se chovala naprosto jinak a kdo někdy taková porovnání zkusil,musí mít hodně vážný důvod,aby kdy o nafťáku uvažoval.A zvláště při cenách dnes.
Ale nikdo neříká,že nafta tady své místo nemá-třeba pro bazarníky v SUV,když tahají vlek s auty,pro služební auta,která najezdí 10000km za měsíc....ano,tam tomu rozumím,ale jako normální lidi,kteří najedou +-15000km za rok(což beru jako průměr),nevidím žádný důvod k nákupu naft.auta.
A kdyby si tvůj kolega,co jezdil každý den Prostějov-Brno a sledoval tak spotřebu,koupil benzínové auto a za uspořené peníze z ceny nechal udělat LPG,tak mu ještě zbylo a jezdil za náklady o kterých můžou nafťáci jen snít

.A to by mu zůstaly všechny výhody benzínu + větší dojezd......
A Mirpieho neurazíš,protože on ví,že opět srovnáváš nesrovnatelné a je jen cítit závist,že tvá "leštěnka",nesahá jízd.vlastnostmi ani po kotníky jeho autu.
Prosím nezamykat,jak chtěl Vilda,vždyť se tady vlastně máme všichni rádi.Pokud to někdo nezačne přehánět osobními urážkami,tak zatím není důvod.Nemusíme spolu souhlasit,ale pokud to nevybočí z rámce slušného chování,tak není problém.
