Stránka 2 z 2

Re: A co servisní práce?

Napsal: 04 led 2009, 13:01
od Dan4975
Doporučuji si nechat předem vyjet z počítače seznam prováděných prací i s cenou a některé věci vynechat, jsou povinni respektovat přání zákazníka.
Pár věcí mi tam příjde docela zbytečných : prohlídka karoserie 250,-Kč ,doplnění kapaliny v ostřikovači 60,-kč , výměna chladící kapaliny /po roce ????/ 800,-kč pylový filtr 530,- Kč/dá se docela dobře vyčistit/ atd.
A podobných ,podle mě, ne zrovna nezbytných věcí je tam více. Dalo by se ušetřit tak kolem dvou tisíc. Na záruku to nemá vliv a když si to udělám sám ,vyjde to určitě levněji.

Re: A co servisní práce?

Napsal: 04 led 2009, 15:46
od Mexican
Dan4975 píše:Doporučuji si nechat předem vyjet z počítače seznam prováděných prací i s cenou a některé věci vynechat, jsou povinni respektovat přání zákazníka.
Pár věcí mi tam příjde docela zbytečných : prohlídka karoserie 250,-Kč ,doplnění kapaliny v ostřikovači 60,-kč , výměna chladící kapaliny /po roce ????/ 800,-kč pylový filtr 530,- Kč/dá se docela dobře vyčistit/ atd.
A podobných ,podle mě, ne zrovna nezbytných věcí je tam více. Dalo by se ušetřit tak kolem dvou tisíc. Na záruku to nemá vliv a když si to udělám sám ,vyjde to určitě levněji.
toz dovolim si oponovat:

prohlidka karoserie - znamena ze technik skontroloval kvalitu laku a pripadnu koroziu. Neabsolvovanim tejto polozky zo zoznamu stracas zaruku na lak (3 roky) a / alebo zaruku proti prehrdzaveniu (6 az 10 rokov) - nedostanes potvrdenie do servisnej knizky

chladiaca kvapalina - mozes odmietnut, mozes si priniest svoju. Vsetko to bude zaznacene v servisnej knihe, resp v databazi Hyundaiu. Mne ju menini po 30 000km, technik si vsak poznacil ze ju bude menit znova az po 2 rokoch (60 000 km)

pelovy filter - famy, ze ak to niekto vyfuka tak filter je znovu dobry su bohuzial nepravdive. Filter obsahuje aktivnu zloznu (solny roztok) ktory mechanickym cistenim bohuzial odstranis. Ale ano, ak najazdis za rok 5-10 000km niekde v horach a mimo velkej premavky, filter je cisty.. ak jazdis v meste, filter treba menit. Koledujes si (a spolujazdci) o alergie.

veci na ktorych sa da usetrit su:
-vlastny olej
-vlastny pelovy filter
-preukazanie dokladu o prevedeni geometrie v normalnom pneuservise

hodne samo zalezi od servisu, niekde ti proste donesene veci nezoberu, vtedy odporucam pobrat sa inde. Je sranda ako sa ludia casto pozeraju na relativne male financne rozdiely, ale nevsimaju si ze platia napr vysoku poistku alebo spotreba sa pohybuje cez 8 litrov (priklad)

Re: A co servisní práce?

Napsal: 05 led 2009, 11:13
od Dan4975
Bohužel budu oponovat zase já. Záruka lak a prorezavění karoserie je jenom reklamní tahák, jsou už dnes dělány tak kvalitně ,že ani po těch 10 letech nepoznáš výraznější změnu. Navíc kdo z Vás si to auto nechá 10 let / já měním auta cca po 3-5 letech a co s ním bude potom je mi celkem jedno/ Za rok najedu cca 40000 km a tak mi vychází garanční prohlídky jednou za půl roku. V tomto případě měnit chladicí kapalinu a pylový filtr je blbost. Pokud zjistím sám nějakou závadu na karoserii ,tak nebudu čekat na prohlídku, ale zajedu rovnou do servisu a nechám to spravit.
V každém případě ,nebýt to podmínkou záruky, nechám si veškeré tyto servisní práce udělat u známého v jeho servisu. Pracuje stejně kvalitně/ ne-li lépe/ a celá garanční prohlídka mě vyjde na cca 2500,-kč .Už jenom proto, že existujou orginální díly a potom ty ostatní /třetinová cena/
Málokdo navíc ví, že ty díly se dělají většinou v jedné fabrice,ale protože mají na sobě logo Hyundai ,stojí podstatně dráž než ty ostatní. viz např. brzdové desky,vzduchové ,olejové filtry atd.

Re: A co servisní práce?

Napsal: 12 úno 2009, 09:33
od juraj37
Dajte mi vediet co potrebujete vediet a ja Vam to zistim aj ceny prehliadok u nas v Senici-Euroman s.r.o. :hyu: :D