i30 ***** v Crashtestu Euro NCAP

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

taketo veci sme teraz mali v skole narazove a nehodove deje vsetko sa pocita moj diplomant myslim tym teraz profesora je poradca pre policiu pri nehodach vsetky typy nehod maju strasne vela aspektov niekedy je lebsie narazit do niecoho iduceho ako do pevneho samozrejme ulohu ma vaha a rychlost konstrukcia karoserie a vela ineho
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Záleží na mnoha faktorech a taky samozřejmě na rychlosti, stačí jet o 15km/h rychleji než probíhá nárazový test a z 5***** auta se stane rakev.
Německý ADAC podrobil testu jeden z nejbezpečnějších modelů Renault Laguna, který má při běžném testu 5*****, akorát místo 64km/h ho na překážku poslali rychlostí 80km/h... Následky katastrofální.

http://auto.idnes.cz/crash-test-v-80-km ... tomoto_fdv
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

ADAC nebo kdo teď dělal čelní střet nový Fiat500 versus Audi Q7 snad v 50 km/hod, vcelku paradoxní mi přijde, že výsledkem testu byla výtka na stranu Audi, že Q7 vyšlo nepoškozené (nemělo ani ohnutý nosník) zatímco Fiat na mraky. Dle ADAC by se Q7 měla dělat více deformovatelná.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

ani to neni vyhra ze sa nedeformuje lebo tie narazove sili treba niekde absorbovat a ked niekam neprejdu tak to vsetko ide na kasnu a pre sofera to moze byt kludne smrtelne ono je nutne aby sa ten predok harmonikovo deformoval kvoli absorbcii sil pisali aj o novom genesise sedane ze robil crash testy proti oproti iducemu autu
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

to bez debaty, asi to ale nebyla taková rána, aby bylo potřeba deformovat. Máš auta s kterýma lehce ťukneš a můžeš měnit nárazník.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

tak ano ale ked porovnas tie 2 auta tak ten fiat vletel pod audi predsa ta Q7 je offroad a este porovnat vahove rozdiely jednoznacne ta Q7 este potlacila dalej to auto to mas ako vlak versus kamion na vlaku taktiez neuvidis nejake potlacene narazniky a kamion bude na maderu
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

jo já to chápu, mně jen udivilo, že místo aby výsledkem testu bylo "Lidi, pozor na malý auta, s jejich bezpečností to v reálu není tak ideální", tak výsledkem je "Ty ty ty s velkým bezpečným autem, hleď si snížit pasivní bezpečnost vozu".
SUV jsem si kupoval mimojiné z důvodu vyšší bezpečnosti než u běžného osobáku a tady mi vyčítají, že mám bezpečnější auto.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

nie ja som nechcel aby to tak vyznelo nechcel som aby to vypadalo ze si ho chod dat znizit alebo daco take :) len niektori mudri ludia daju do testu offroad a najmensiu triedu
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Příspěvek od laufas »

ja treba nechapu,co chteli rict tim testem...
Vzdyt to je jasne ze kdyz proti sobe poslou takovy auta dopadne to tak jak to dopadlo
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

chceli dokazat ze Q7 ostane cela dobre ze bez skrabanca na laku to su take niekedy blbe reklamne tahy
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“