Stránka 2 z 2

Napsal: 01 zář 2008, 21:08
od laxo18
taketo veci sme teraz mali v skole narazove a nehodove deje vsetko sa pocita moj diplomant myslim tym teraz profesora je poradca pre policiu pri nehodach vsetky typy nehod maju strasne vela aspektov niekedy je lebsie narazit do niecoho iduceho ako do pevneho samozrejme ulohu ma vaha a rychlost konstrukcia karoserie a vela ineho

Napsal: 03 zář 2008, 08:12
od tom
Záleží na mnoha faktorech a taky samozřejmě na rychlosti, stačí jet o 15km/h rychleji než probíhá nárazový test a z 5***** auta se stane rakev.
Německý ADAC podrobil testu jeden z nejbezpečnějších modelů Renault Laguna, který má při běžném testu 5*****, akorát místo 64km/h ho na překážku poslali rychlostí 80km/h... Následky katastrofální.

http://auto.idnes.cz/crash-test-v-80-km ... tomoto_fdv

Napsal: 03 zář 2008, 08:26
od zdenek76
ADAC nebo kdo teď dělal čelní střet nový Fiat500 versus Audi Q7 snad v 50 km/hod, vcelku paradoxní mi přijde, že výsledkem testu byla výtka na stranu Audi, že Q7 vyšlo nepoškozené (nemělo ani ohnutý nosník) zatímco Fiat na mraky. Dle ADAC by se Q7 měla dělat více deformovatelná.

Napsal: 03 zář 2008, 08:55
od laxo18
ani to neni vyhra ze sa nedeformuje lebo tie narazove sili treba niekde absorbovat a ked niekam neprejdu tak to vsetko ide na kasnu a pre sofera to moze byt kludne smrtelne ono je nutne aby sa ten predok harmonikovo deformoval kvoli absorbcii sil pisali aj o novom genesise sedane ze robil crash testy proti oproti iducemu autu

Napsal: 03 zář 2008, 18:14
od zdenek76
to bez debaty, asi to ale nebyla taková rána, aby bylo potřeba deformovat. Máš auta s kterýma lehce ťukneš a můžeš měnit nárazník.

Napsal: 03 zář 2008, 18:54
od laxo18
tak ano ale ked porovnas tie 2 auta tak ten fiat vletel pod audi predsa ta Q7 je offroad a este porovnat vahove rozdiely jednoznacne ta Q7 este potlacila dalej to auto to mas ako vlak versus kamion na vlaku taktiez neuvidis nejake potlacene narazniky a kamion bude na maderu

Napsal: 03 zář 2008, 22:44
od zdenek76
jo já to chápu, mně jen udivilo, že místo aby výsledkem testu bylo "Lidi, pozor na malý auta, s jejich bezpečností to v reálu není tak ideální", tak výsledkem je "Ty ty ty s velkým bezpečným autem, hleď si snížit pasivní bezpečnost vozu".
SUV jsem si kupoval mimojiné z důvodu vyšší bezpečnosti než u běžného osobáku a tady mi vyčítají, že mám bezpečnější auto.

Napsal: 04 zář 2008, 08:20
od laxo18
nie ja som nechcel aby to tak vyznelo nechcel som aby to vypadalo ze si ho chod dat znizit alebo daco take :) len niektori mudri ludia daju do testu offroad a najmensiu triedu

Napsal: 04 zář 2008, 14:18
od laufas
ja treba nechapu,co chteli rict tim testem...
Vzdyt to je jasne ze kdyz proti sobe poslou takovy auta dopadne to tak jak to dopadlo

Napsal: 04 zář 2008, 17:18
od laxo18
chceli dokazat ze Q7 ostane cela dobre ze bez skrabanca na laku to su take niekedy blbe reklamne tahy