Stránka 2 z 2

Napsal: 02 úno 2006, 21:44
od Diabol
Otci se to stávalo také ze začátku jen někdy a také při studeném motoru, ale po nějaké době se to začalo prudce zhoršovat - na volnoběh vyletěly otáčky motoru i na 4000 a nedalo se s tím prakticky jezdit - hrozně se to při přidání dusilo. Hrůza :shock:

Ale naštěstí už je to Allright :D :wink:

Napsal: 02 úno 2006, 21:47
od Felotron
ivan píše:
Felotron píše:to vypada, jako by se to prechlastavalo...
Přechlastávat se to může jen v případě,že zapalovací svíčky a nebo zapal.kabely,dávaly špatnou jiskru!!!Čtyřbodový vstřikování se nedá přechlastat,maximálně Ti nespálený benzín bouchne v katalyzátoru!!!
Anebo zapalovací cívka mrazy jim nesvědčí!!A pak taky jednou dá a jednou ne!! A jak Ti to startuje g-test??? :o
....vsechno se da... elektrika je svine... kdyz blbne, je to horsi, nez podebrana pata... Jestli je pokles, tak ti ta civka da tak leda prd...

Napsal: 02 úno 2006, 21:51
od ivan
g-test píše:No a krokovy moturek mi taky nejak nefunguje...vyndal jsem ho a napojil na zdroj nefachal...Skrtici klapka je zasekla a na volnobeh drzi 1000-1100 ot/min.A ten uz mam doma taktez...se fakt na to asi budu muset vrhnout.Palivovej filtr jsem menil,ackoliv nebylo potreba.
Ha!!!Tak Ty tam máš servomotor volnoběhu!!(krokový motůrek)!!
Tak to ,to platí co napsal Felotron a to se mu omlouvám!! :cry: :oops:
A Diabol má pravdu buď teplotní čidlo v háji anebo mechanické požkození
krokového motoru!!V tomhle případě se to opravdu přechlastáva!!
To jsem nevěděl,že do 1.6i 16V to tam Hyundai dával!!A kort na čtyřbod!!
Anebo to není čtyřbodové vstřikování,vím,že Opel a Fiat to používají do teďka na čtyř bod!! :wink:

Napsal: 02 úno 2006, 21:57
od ivan
Felotron píše:
ivan píše:
Felotron píše:to vypada, jako by se to prechlastavalo...
Přechlastávat se to může jen v případě,že zapalovací svíčky a nebo zapal.kabely,dávaly špatnou jiskru!!!Čtyřbodový vstřikování se nedá přechlastat,maximálně Ti nespálený benzín bouchne v katalyzátoru!!!
Anebo zapalovací cívka mrazy jim nesvědčí!!A pak taky jednou dá a jednou ne!! A jak Ti to startuje g-test??? :o
....vsechno se da... elektrika je svine... kdyz blbne, je to horsi, nez podebrana pata... Jestli je pokles, tak ti ta civka da tak leda prd...
Jasně,to je svatá pravda a ještě jednou se omlouvám,ale má tu vlastně
rady ,na co se má podívat a co se tu napsalo,tak s tím vším všechno souvisí a ještě jednou sorry :!: :cry: :wink:

Napsal: 02 úno 2006, 22:16
od Felotron
Kurna Ivane, co nazor, to moznost! Nic se nedeje...

Ono je to zly v tom, ze je to pres eklektriku. Pak cert vi, co se kde deje...

Mozna by nebylo od veci vzit multimetr a pro zajimavost zjistit, kolik tam ma voltiku.
Stejne nechapu, proc to na ty auta nadavaj. Ja bych chtel tlak a teplotu oleje, teplotu vody a jeste napeti v siti... Pak poznam hned, jestli neco odchazi. Holt zase by nas ty auta staly o neco vic :-(

Napsal: 02 úno 2006, 23:06
od ivan
Felotron píše:Kurna Ivane, co nazor, to moznost! Nic se nedeje...

Ono je to zly v tom, ze je to pres eklektriku. Pak cert vi, co se kde deje...

Mozna by nebylo od veci vzit multimetr a pro zajimavost zjistit, kolik tam ma voltiku.
Stejne nechapu, proc to na ty auta nadavaj. Ja bych chtel tlak a teplotu oleje, teplotu vody a jeste napeti v siti... Pak poznam hned, jestli neco odchazi. Holt zase by nas ty auta staly o neco vic :-(
Já taky ne,dneska je to už předpotopní věc a ještě poruchová!!! :roll:
Samozřejmě,že elektrika musí být v cajku,jinak se člověk závad nedohledá,snad to g-test vyřeší!! :wink:

Napsal: 03 úno 2006, 00:37
od Felotron
Budeme mu sborove drzet palce ;-)

Napsal: 03 úno 2006, 06:46
od g-test
To Ivan...startuje dobre a i v tech -25 nastartovala na prvni naslapnuti,sice to trva tak 2-3 s ale to bude svickama,pac kdyz jsem na ne koukal tak byly cerny jak uhel.No jinak vsem moc diky za rady ale zel bohu je pro me autoelektrika spanelska vesnice tak to radsi vezmu do Hyundaie,tam uz chlapci budou vedet co s tim.Jeste jednou diky!