Stránka 2 z 2

Re: zhavice

Napsal: 06 pro 2013, 23:40
od FORD
To Richard,
být tebou tak to dlouho neodkládám a řeším co nejdřív i za cenu hlavy dolů,pořád to vyjde levněji než díra v pístu s prodřenou vložkou válce-s klesající okolní teplotou hrozí uvolnění zbytku žhaviče do spalovacího prostoru a to je potom jako v mixéru-pozor na to!!!!
Jen pro tvou orientaci,třeba u mně vyjde tato oprava jen za práci na cca 2800kč.
Navíc při výměně pístu,opravě vložky atd potom min 2x tolik-stojí to za to?
Odpověd je na tobě...

Re: zhavice

Napsal: 07 pro 2013, 00:00
od Hardcam
Za Fordakem do Ovy se asi nepozenes, ale ro pripad je na P5 je taky specialista na vytahovani http://vytahovanizhavicu.eu/kontakt.html

Re: zhavice

Napsal: 07 pro 2013, 22:56
od oltcitak
pretoze sa uz tiez psychologicky aj vedomostne pripravujem na vymenu(tipujem,ze uz ziadna nejde,ale chyta stale velmi dobre(asi dobra kompresia 8) ) tak od Rusov som zhrnul poznatky do nasledovneho,vraj najlepsieho riesenia: vrazit zbytok zhavky do valca(pripadne ho navrtat a az potom vrzit dnu,odmontovat vstrekovac a tenkym silnym magnetom na silone(tycke) skusit vytiahnut zbytok zhavica von. Piest nechat v nizsej polohe.....kvoli lepsiemu manevrovaciemu priestoru vo vnutri valca.

Re: zhavice

Napsal: 08 pro 2013, 11:14
od Richard555
no nevím, má zjištěno že ta tyčka žhaviče je z nerezu, blbě se na to vaří..... díky za tip na toho pána ze Smíchova, zkusíme to asi u něj
Na jeho stránkách jsem si našel i přesně to co se stalo mě...... tuším případ 3......

Re: zhavice

Napsal: 07 kvě 2014, 13:38
od Richard555
Tak doplním jen info, že zbytek žhaviče vyjmut a na jeho místě se roztahuje už poslední nová žhavicí svíčka, využili jsme toho pána co mi zde nabídl tuším Hard a v poho, akorát se k těm svíčkám vzadu může blbě, ale místo nakonec stačilo jen tak tak. Pokud by někdo dopadl jak já, je třeba před příchodem "mistra" demontovat intercooler, nezapomeňte si označit nejlépe barevně kam která trubička vede. dát dolů plastový kryt motoru, za motorem odpojit trubku odvětrávání dole i nahoře a vyndat, odpojit na turbu tu tlustou hadici co vede do intercooleru, samo do všech děr ihned nacpěte hadr, nebo cokoli jiného, aby tam nic nespadlo. U mě se jednalo o svíčku na válci č.4 a tak musela jít ještě ven trubka od EGR (2x 2 šrouby M6) dále jsem z důvodu místa ještě musel z držáku odšroubovat a odehnout elektrické vytápění vody.... no a pak už jen samá pozitiva

Re: zhavice

Napsal: 20 úno 2015, 09:07
od petrpech
Chlapi, mohl bych poprosit o laskavost, kdyby se někomu chtělo? Potřeboval bych změřit napětí na zhavicich (propojovacim pásku) při poloze klicku "zhaveni" a porovnat za stejných podmínek s napětím přímo na akumulatoru. Zjistil jsem, ze mam na zhavicich 9,6V, zatímco na baterce 11,8V. Ty dva volty jsi mi záhadou a nevím, jestli to tak má byt, než se v tom zacnu hrabat. Diky
2,0 crdi 2004 Santa fe

Re: zhavice

Napsal: 20 úno 2015, 09:54
od Richard555
řekl bych, že pokud máš žhaviče dobré určitě tam nějaký pokles napětí při jejich žhavení bude, tedy nikdy na svorce žhavení nebude to co na baterce..... já třeba u světel, kde je řádově menší odběr cca 10A naměřil 11,2V a na baterce bylo 14,4V Ten úbytek je dán především průřezem vodiče a jeho délkou, ten ke žhavičům nijak silně nevypadá, na to že jím teče kolem 80A :wink: