Stránka 2 z 5

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 kvě 2009, 13:27
od saldy
vůbec nechápu kde vzali úsporu paliva 7%, když auto stojí a motor jede na volnoběh tak sice má spotřebu ale jen vemi malou, když se popojíždí v koloně bude to velký nápor na baterii, když budu stát na semaforu a motor se vypne na pár sekund bude úspora zanedbatelná, navíc celé to kurvítko stojí 7000kč...díky nechci.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 14 kvě 2009, 14:44
od Limitz
něco k tomu ISG:
Systém ISG, je zařízení, které samočinně vypíná motor při stání a následně, jakmile řidič sešlápne spojku, aby zařadil rychlostní stupeň, dochází samočinně ke startu motoru.
Součástí systému je nový startér propojený s řídicí jednotkou motoru. Jakmile se kapacita akumulátoru sníží pod úroveň 75 % stavu plného nabití, nedovolí systém vypnutí motoru, aby proběhlo dobití akumulátoru. Pro řízení vypínaní motoru jsou využívána také další data palubního elektrického systému. Nový alternátor zvyšuje intenzitu dobíjení akumulátoru při brzdění nebo ve chvíli, kdy není spalovací motor využíván pro akceleraci.
K vypnutí motoru dojde v případě, že se automobil pohybuje rychlostí nižší než 5 km/h a není zařazen žádný rychlostní stupeň. K opětovnému nastartování dochází po sešlápnutí spojkového pedálu nebo překročení rychlosti 5 km/h. Vypnutý motor se může nastartovat také prostřednictvím zapnutím větráku ventilace na nejvyšší stupeň nebo jednu minutu po aktivaci klimatizace.
Funkce stop-start se neaktivuje v případě, že není zapnut bezpečnostní pás řidiče nebo jsou otevřeny některé z dveří a kapota motoru.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 14 kvě 2009, 15:12
od laufas
Uz to tu mame 8-[

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 21 črc 2009, 18:08
od zello
Dnes som nasiel na nete jeden test spotreby paliva kam sa dostala aj kia ceed so systemom IGS.

Vysledok testu nedopadol pre kiu najlepsie. Zeby slo v suvislosti s tymto systemom iba o marketingovy tah?

"Kia cee´d nepotvrdila efektívnosť systému automatického vypínania ISG. Auto veľmi kultivovane vypína a zapína motor počas státia na križovatke. Problémom je nedostatočná kapacita akumulátora. V polovici státia na červenú batéria neutiahla energetickú spotrebu auta a motor väčšinou naskočil skôr, ako stihla zasvietiť zelená. Čím viac križovatiek sme absolvovali, tým menej akumulátor vydržal.Nízka kapacita batérie negovala efektívnosť celého systému a preto ani spotreba nedosiahla výrobcom udávané hodnoty. Cee´d dosiahol v meste spotrebu 8,4 l/100 km, čo bolo najviac zo všetkých a o 1,4 l/100 km viac, než udáva výrobca. Mimo mesta bola spotreba prijateľnejšia, ale stále najvyššia (6,9 l/100 km/výrobca 5,8 l/100 km)."

Ak si chce niekto precitat cely clanok prikladam link.

http://auto.sme.sk/c/4940650/test-spotr ... mesta.html

Stop&Go do dieselu

Napsal: 24 lis 2009, 17:34
od zdenek76
Stop&Go do dieselu
no, nechtěl jsme věřit vlastním očím, ale Stop & Go se dává u i30 i do dieselu, to mně přijde jako absolutní úchylárna (no ono i u benzinu mi to přijde kontraproduktivní, ale tam to motor aspoň zkousne)

Re: Stop&Go do dieselu

Napsal: 26 lis 2009, 23:10
od saldy
uváděj to jako novinku ale mně to nabízeli už počátkem května do dýzlu, na jiné diskuzi o tomhle spořiči někdo hlásal, že to bude za pár let ve všech autech povinně, zdá se to jako hororová představa ale v minulosti už tu podobná kurvítka motoru byla

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 27 lis 2009, 00:27
od ivan
No já zatím těmhle věcem moc nevěřím,ale bohužel montuje se to dost ve velkým a je to takový in v dnešní době :? No já jsem hodně velkej skeptik :lol: už se s tím vidím jak někde stojím na semaforu a pak nic :shock: A pak řvu proč já [-o< A ještě mě zajímá jakou asi bude mít startér životnost :? A o autobaterii ani nemluvě :roll:

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 27 lis 2009, 20:19
od Vita
Zkousel jsem si ten system a je to docela simpaticky ....
Co se tyka starteru, je specialni, aby vydrzel ty starty .....
Alespon tak to rikal ten borec v nosovicich .

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 27 lis 2009, 20:52
od Hardcam
Ja bych se bez toho i v budoucnosti docela rad obesel. Ale pokud to bude nutnost, co nadelm. S bioslozkou v nafte taky nic neudelam, tak co mi zbejva :roll:

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 21 led 2010, 19:55
od petansoudce
Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě má a používá to už nějaký čas. To by byli zkušenosti cennější. Pokud to někdo už v autě mate nebojte se sdělit zkušenosti.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 21 led 2010, 19:57
od laufas
petansoudce píše:Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě a používá to. To by byli zkušenosti cennější
bomba.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 21 led 2010, 20:27
od vipe
petansoudce píše:Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě a používá to. To by byli zkušenosti cennější
Když jsem si to v Nošovicích zkoušel jako všichni ostatní co tam řádili na okruhu tak mi to přišlo docela fajn, ale co tomu budou říkat komponety přímo dotčené to je otázkou. Další otázkou je poruchovost? Spotřeba je zase nějakej výplod testů a laboratorních zkoušek, ale dneska se hraje o každou desetinu aby "zelení" měli pokoj. :mrgreen:

U mě dobrý, teda co jsem si zkoušel jinak to v Getzíku nemám. :mrgreen:

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 23 úno 2011, 17:35
od Jirka123
ISG mám ve verzi 1,6patriot blue drive .Funguje naprosto spolehlivě,ale jezdím málo po městě,navíc v mínusových teplotách nevypíná,takže úsporu paliva zhodnotím až později.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 23 úno 2011, 20:03
od alarm
som rád, že to nemám...

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 24 úno 2011, 11:28
od havros
Ve jednom nemám (benzín) a ve druhém ano (nafta).

Je příjemné, když stojíte na křižovatce a ten trakor na chvíli taky ztichne. Úspora paliva při pohybu po městě nějaká je - při průměru 4,8 se to však lehce ztratí 8)
Jízda s ISG vás naučí za chvíli myslet jako počítač - i když jedu s druhým autem, ve kterém ISG není, před přejezdem si to umědomím a vypnu motor ručně, stejně tak v dlouhatánské koloně, která stojí déle než je zdrávo.

Takže ISG bych tak jednoznačně neodsuzoval...