Stránka 2 z 4
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 15:09
od mirpie
jinak údaj o zrychlení hodně vypovídá o aktivní bezpečnosti, nejde jen o předjíždění, ale i rozjezd z nulové rychlosti z křižovatky na povolených 90km/h nekdě na hodně frekventovaný silnici s nesníženou povolenou rychlostí právě v oblasti křižovatky.
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 15:16
od Hardcam
mirpie píše:
Tohle téma bude asi podobně horečné jako téma Benzin vs Diesel.
a proto bych sem prizval majitele Accentu CRDi:)
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 15:20
od mirpie
to by bylo o zábavu postaráno určitě
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 15:23
od Russell
mirpie píše:
Abych vytáhl koncepčně podobné auto (hmotností i pohonem na předek), tak vytáhnu třeba starou generaci Octavie RS (1.8T 180PS), tedy výkonem vyšším ještě než Coupé 2.7 V6 a ta dělá 100km/h dělá za 7,9s.
No ja by som zas neporovnal 4 valec so 6 valcom. Lebo 6 valec ma lepsi zabeh na nizsich otackach ako 4 valec ten taha poriadne az pri vyssich otackach, takze tu 100-ku da rychlejsie ako ta oktavka pri mensom pocte koni. Takisto tam treba pocitat Nm.
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 15:32
od mirpie
pokud měřímě zrychlení minimálně na dva převody v celém použitelném otáčkovém rozsahu, tak zrychlení určuje točivý moment, výkon, převodovka a hmotnost. Jedno, jestli máš 1 válec nebo 8, turbo nebo atmosferu, když znáš počet koní a počet kg. Ta octavia ma 180koní a kilo jede za 7,9s a při podobné hmotnosti, jako má Coupé, je jasné, že slabší Coupé bude mít minimálně stejné, spíše horší zrychlení.
Něco jinýho je srovnávat turbo proti atmosféře při pružném zrychlení třeba z 50km/h na 70km/h..Pokud se u turbomotoru trefíme v těchto rychlsotech do oblasti max. točivého momentu, pak není co řešit, ale v celém otáčkovém spektru se tak projeví slabiny obou plnění a ve výsledku je to tak spravedlivé porovnání.
Nechci aby to někomu vyznělo, že tady pohřbívám Coupé V6. Bych V6 bral hned, jen reaguju, když někdo tvrdí, co není pravda.
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 19:17
od hawk
mirpie: přesně tak
já zatím teda nemám důvod nevěřit hodnotám naměřeným výrobcem....Pokud někdo předloží nějakej důkaz, že to je jinak, tak rád svůj názor změním. Zatím tu jsou jenom samý doměnky a pocity muhehe. Jinak můj speedometr v coupe si přidává o cca 8 až 10 km/h (ověřeno dle gps a radaru).
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 19:22
od Hardcam
hawk píše:mirpie: přesně tak
přidává o cca 8 až 10 km/h (ověřeno dle gps a radaru).
A pri jake rychlosti? To je pomerne dulezity...
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 19:37
od hawk
dneska jsem se na to díval...bude to vypadat blbě ale bylo to při 180 km/h na dálnici. Normálně tak nejezdím.
to bylo overeno dle gps. Dle radaru pri rychlostech okolo 60 km/h je ale ta odchylka stejná nebo velmi podobná, tj. o cca 8-10 km/h.
Re: Coupe Informacie
Napsal: 10 čer 2009, 19:41
od Hardcam
aha, tak pri tyhle rychlosti to zkresluje kazdymu zhruba stejne...to uz se zrychlenim nema moc spolecnyho
a blbe to nevypada

kdo tvrdi, ze s

nejezdi 180, tak lze

Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 00:31
od Tringi
Blbě to nevypadá. Byste mě měli vidět, jak jsem se culil, když mi tachometr ukazoval téměř 230 km/h, GPS snad 215 možná o pár jednotek km/h víc. A blížil se kopec dolů!

...Jenže ten jsem si neužil, protože mě vyblikalo a předjelo nějaký blbý Porsche

...

Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 06:54
od DEDe
no podleme blbe merej mozna taky ty GPS , radary co jsou treba u vesnic tak odchylky jsou minimalni spis sem si vsiml ze tachometr ma zpozdeni dupnu na brzdu a raficka nez se ustali na mensi rychlosti trva ji to ale pokud jedu nejak tech 50 vic vterin ukaze to u tech radaru na vesnici tak max o 3 km/hod jinak.
GPS desne zkresluje pokud clovek nejede uplne po rovine a kdo vi co s tim dela jeste zemskej povrch , pokud jedete napr do kopce nebo z kopce tak to gps nepozna asi ste si toho vsimli a pak podle ni clovek ujede mensi vzdalenost takze meri GPS v podstate min nez clovek realne jede. Tezko rict jak moc se tomu da verit.
Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 08:07
od dantasik
mirpie píše:já vím jak je zpřevodované coupe se 6st převodovkou. Rozsekali stávající 5st. převodovku na 6, což znamená zkrácení všech dosavadních převodů. Na pružný zrychlení při jízdě fajn věc, ale úspora paliva žádná a nutnost řadit trojku na 100km/h taky není přínos...Tohle nevychytali.
Pod 8s se to na 100vku prostě nedostane a můžeš křičet sebevíc. Fyziku neoblbneš, stopky jo.
Ja teda nevim mirpie, ale tvoje info a myslenky o prevodovkach bych tu asi moc nebral vazne, vime jak dopadlo pivo a cola:)
Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 08:10
od DEDe
dantasik píše:mirpie píše:já vím jak je zpřevodované coupe se 6st převodovkou. Rozsekali stávající 5st. převodovku na 6, což znamená zkrácení všech dosavadních převodů. Na pružný zrychlení při jízdě fajn věc, ale úspora paliva žádná a nutnost řadit trojku na 100km/h taky není přínos...Tohle nevychytali.
Pod 8s se to na 100vku prostě nedostane a můžeš křičet sebevíc. Fyziku neoblbneš, stopky jo.
Ja teda nevim mirpie, ale tvoje info a myslenky o prevodovkach bych tu asi moc nebral vazne, vime jak dopadlo pivo a cola:)
ja nevim jaky pivo a cola?

Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 08:15
od dantasik
Mirpie byl totiz hrozne moc chytrej kdyz zjistil ze mam Evouse v automatu :)A udelal prirovnani pivo+cola.
Jenze s Evousem sem vyhral 1.misto v kategorii do 3500ccm. A prevodovka je hrozne moc rychle diky tomu ze to je dvojspojka, technicky stejne jako DSG u VW. A mirpie je vzdy presvedceny ze jen on ma pravdu :)Ale buh vi z ceho ty pohadky vari

Celkove misto mimo jine bylo 8
http://cars-party.tuning-sport.cz/vysle ... d_3500.pdf
Muj cas 13.32
Re: Coupe Informacie
Napsal: 11 čer 2009, 08:24
od mirpie
to sis mě určitě s někým spletl a byl bych rád za omluvu...Nikdy jsem se nezmínil o Evu v automatu a přirovnání pivo+cola slyším taky poprvé....
a v Panenském Týnci jsem na sprintech taky nikdy nebyl...(viz tvůj vložený odkaz).