Stránka 2 z 3

Udrzba proti korozii podvozku

Napsal: 11 dub 2010, 17:33
od _miv_
Hardcam píše:Krasna prace =D> skvela barva
dakujem. ako mohlo to byt aj lepsie co sa tyka toho rohu medzi bubnom a samotnym kotucom. ale nedalo sa to dam dobre oblepit.
No farbu som volil dost dlho hadam 2 mesiace som dumal ze ci cervenu supnem, alebo zltu alebo zelenu ale nakoniec som rozhodol, ze take neutralne a korenspondujuce ku diskom a vobec k farbe auta (zlataaaak) bude strieborne prevedenie ako aj bolo povodne. Avsak tento ma vacsi lesk. Dnes ked som umyval auto, voda sa na tej farbe (resp. laku presne povedane podla Duplicolor) pekne zraza do kvapiek.... som zvedavy kedy to opada :D :mrgreen: hoci sa duplicolor zastraja dlhou zivotnostou a odolnostou voci poveternostnym vplyvom, teplu........

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:37
od Hardcam
Ja na ty barevny odstiny taky zrovna moc nejsem, cerna a stribrna je naprosto idealni barva. S tim diskem to ladi dokonale.

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:41
od _miv_
hmmm cierna ma nenapadla. s nou by to tiez bolo fajn. ked som inak obrusil bubny boli takej ciernej zeleznej farby :)
ale ta strieborna sa mi na tom paci a som spokojny a nelutujem ako som sa rozhodol...

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:43
od ZdeněkSvoboda
Moc pěkně udělané, chválím.
Precizně oblepené =D> Klobouk dolů :!:
Já to dělal minulý rok, tak letos jsem na to hodil bobek :lol: ...až zase za rok.

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:43
od Hardcam
Ja jsem cernou barvou delal bubny na Getzovi (stribrny a stribrne elektrony) a behem par dni budu delat i na nove Corse (cerne auto, stribrne elektrony). A kdyz uz jsme v tomto tematu, tak musim rict, ze Corse prohnil posledni dil vyfuku a je v nem dirka. A ten zvuk :mrgreen:

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:46
od _miv_
tak si vlastne usetril, nemusis kupovat ladeny vyfuk. urcite to ma fasa zvuk :) poznam ked mi odpadol odhrdzaveny vyfuk na nexii (posledna cast vyfuku - tlmic)... to boli prdy... ludia len tak cumeli ked som tomu supol do budky na trojke po ulici :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 11 dub 2010, 17:49
od Hardcam
To znam :) Nexie byla moje prvni auto (GTX 16V). Corsa je segry a je z toho dost na palici, protoze auto ma dva roky a par dni a Opel dava jen dvouletou zaruku. Ale je to uz ten posledni model. Dobra vizitka Opelu :roll:

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 12 dub 2010, 16:03
od _miv_
nexia to bola ina lod. hlavne ten kufor - mali sme sedana. ale co sa tyka prevodovky a spojky by som povedal, ze je to jedna korejska skatula. presne tak ako sa spravala spojka na nexii spolu s prevodovkou pocitujem na accente. to iste by som povedal aj o tlmicoch a naprave vseobecne. jemne hupajuce sa vozenie :mrgreen:

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 12 dub 2010, 20:21
od wolf8485
Viezol som sa v sonate a mam tie iste pocity z podvozku ako pri accentovi...a sonata je o dost vacsie auto...akurat ze na sonate bol podvozok tichucky. :)

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 12 črc 2010, 23:18
od mosoj
Máte někdo zkušenost s antikorozní ochranou podvozku ?

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 13 črc 2010, 21:20
od palčo
Asi také, že po výmene oleja a následnej kontrole podvozku som si kúpil Rezistin ML a po dovolenke sa chystám vystriekať všetky (dostupné) dutiny a otvory. :-k

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 14 črc 2010, 23:28
od ZdeněkSvoboda
Ahoj
Já jsem už auto opečovával minulý rok.
Když jsem viděl, jakou kvalitou je původní nástřik podvozku a běhounů....
Koupil jsem gumoasfalt v plechovce (1kg) a pak 0,5 L ve spreji.
Zamatlal jsem celý spodek i podběhy a kde jsem se nedostal štětcem, stříknul jsem to tím sprejem. Po letošní (nastávající) zimě mám v plánu stříknout dutiny.
Tak uvidím :-k

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 15 črc 2010, 07:47
od Vilda
Taky se letos chystám na ošetření spodku, přece jen to budou za chvíly dva roky, co Accentík jezdí a hlavně v zadních podbězích, pomalu orig. nástřik mizí .... Kromě zadních bubnů na autě nerezne nic [-X samozřejmě mimo výfuku. Ramena, stabilizátor a zadní nápravnici, vždycky při výměně pneu na jaře a na podzim, otřu hadrem namočeným v oleji. Na zadní bubny budu muset sehnat nějakou pořádnou barvu :-k

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 16 črc 2010, 22:28
od mosoj
Mám Accenta 20 dní, když jsem zjistil, že končí výroba. Ale právě ta antikorozní ochrana se mi nezdá. A tak ji nechám udělat nebo si to stříknu sám.
Staré auto mám Daewo Lanos 16V 1,6 od roku 1997 !! Najeto 195 000 km v létě v zimně. V roce 1998 jsem nechal nastříkat dutiny a podvozek. Potom již nic. Při výměně kol , letní zimní, jsem vždy očistil zadní bubny a stříkl bitumen sprejem od Motipu.
Taktéž jsem vždy stříkl ma pružiny a nápravnice kam jsem dosáhl. Auto dodnes bez známky !! koroze včetně zadních bubnů.
Mám takový pocit, že toto s Accentem nezopakuji.
Výfuk nemá cenu zvenku natírat. Vždy se mi prožral zevnitř. Na autě je třetí zadní díl a loni jsem měnil vlnovec.

Re: Hrdza, Hrdza, Hrdza

Napsal: 18 črc 2010, 10:48
od cert
Co jsem tak prohlížel spodek, tak po dvou zimách na Vysočině (posyp štěrkem i solí) je nástřik v pohodě. Nástřik spodku a dutin udělám až po 3. zimě.