Stránka 2 z 2

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 28 čer 2009, 22:27
od zdenek76
u dovozových aut to TP opravdu nemusí odpovídat, stačí aby udělali chybu na úřadě při vyplňování čistopisu a je to, koukne 2.0 CRDi a práskne tam hned tu první možnost (chápej ten slabší), nejlépe zjistit dle VIN nebo měřením (on tam taky už může být přehozený motor), ono měření není od věci ani u VGT, člověk aspoň zjistí, jestli mu to naklápění lopatek ještě vůbec funguje

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 12:53
od Slavek8
prvni znak je to cerveny ičko(ale da se tam pribarvit :lol: ) VGT ho maj červeny, 83kW ho nemaj cerveny, otvory na interkoler delali jak do VGT tak i do 83kW od 2004 otvory zmizeli, jediny nejjistejsi zpusob jak zjistit je to VGT nebo ne je podle typu motoru. A jeste jedna zajimavost, u nas v tabulkach podle hyundai 83CRDi nejsou 83kW ale 82.5kW takze jaky stat takove i zakony :mrgreen: :mrgreen:

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 12:58
od Hardcam
A jeste ke vsemu se plati Bursikovne, coz me dost prekvapilo:/ o to hur se to bude prodavat.

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 14:53
od zdenek76
Hardcam píše:A jeste ke vsemu se plati Bursikovne, coz me dost prekvapilo:/ o to hur se to bude prodavat.
to jako za starýho Santíka CRDi platíš při přepisu ten eko poplatek?

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 16:05
od Hardcam
Zkontroloval jsem normu, kterou mam v TP s tabulkou na netu a ma to Euro 2. Takze 3000 Kc. Mam motor D4EA, coz je klasika 83kW davanay do SF,Tucson,Trajet,Elantra.

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 18:11
od PhanTom
Tak ti nevim, ja podle TP mám D4EA, ale nic jsem neplatil a to jsem si to cele přihlašoval sám, a v papírech je EURO 3. Je to nějaké divné ...

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 29 čer 2009, 18:16
od Hardcam
Ukazu Ti to, az se stavis. I Getz ma dle TPnormu vyssi, tedy bez ekodane, ale ja mam 83-03 B

http://www.pojistenec.cz/emisni_limity.htm

holt jsou na urade asi naky blbci a normu si vycucaly, jelikoz mam i kopii nemeckyho TP (udelal jsem si ji pri koupi) a nic jsem tam nevycetl...

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 30 čer 2009, 08:19
od Slavek8
Obecne zalezi na okrese a na jejich vyhlasce, sice zakon rika jasne ale stejne si delaj co chteji, berou to podle svych tabulek dokonce berou do uvahy i rok vyroby, i kdyby podle normy to bylo E3 a bylo by to starsi 6 let tak plati se 3000(ne na vsech uradech), stalo se, ze sme porovnavali tabulky z jinyho okresu a tam kde my jsme meli poplatek 3000 oni nemeli zadny, a naopak. Je v tom chaos, je treba standartni normy pro vsechny, ale to bude az pristi rok. Jinak pokud z dovozu je norma E3 a vam ji nechtej uznat a chtej poplatek tak je moznost si to nechat u autorizovanyho prodejce premerit, pak vydaj certefikat ze opravdu to splnuje emisni limit a platit nebudete, ale stoji to taky nejaky penize tak aby to v dusledku nevyslo nastejno. ](*,)

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 17 zář 2009, 21:26
od santa fe
Hardcam píše:Spolehliva moznost je technicak....videl jsem nekolik motoru CRDi s cervenym oznacenim na krytu motoru, to taky musi neco znamenat.
sevas. nehnevaj sa ze stupujem do debaty ale potrebujem radu! nevies kde by som zohnal membrannu gumicku po olejovy filter?

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 17 zář 2009, 21:34
od Hardcam
Nejjednodusi bude koupit cely filtr a neriskovat s nejaku nahradni gumickou. Filtry (vcetne gumicky) dodavam uz od nejakych cca 300Kc, to nestoji za risk.

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Napsal: 18 zář 2009, 07:51
od zdenek76
přesně tak, kup nový filtr za třista a máš klid, rovnou vyměň olej a máš na nějakou dobu pokoj