Stránka 2 z 6

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 12:51
od Rybář
Diagnostika neukazuje nic, vše OK. Bojím se těch tlaků, no :roll: Ještě mě napadlo vyměnit palec a víko rozdělovače, ale neumím to sundat :mrgreen: , přitom jsem měl pocit, že nejsem úplně levej :lol: , ale u tohodle nevím. Nemá někdo foto, jak to vypadá po sundání?

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:13
od Rave
pokud po zahřátí pekne startuje,pekne jede,necha se vytacet tak do rozdelovace nerejpej.
kolik mas najeto km?

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:19
od Rybář
Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:28
od Rave
Rybář píše:Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý
to by se ti delalo takove mleko pod vickem oleje.Tak jako kdyz ti podfoukne tesneni mezi blokem a hlavou.no Pokud to v lete nedela ta by to ciste teoreticky komprese mohla byt.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:32
od Rybář
Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:41
od Rave
Rybář píše:Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....
Tak pri mereni komprese se vysroubuji svicky postupne a meri se za studena a za tepla.Kolik si kdo veme nevím.Ja to delam za krabicku cigaret.
Pokud budou tlaky hodne rozdilne tak muze byt pist bez kruhu,nebo lepsi varianta tesneni hlavy,nebo nedosedajici ventily.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:43
od Rybář
Škoda, že seš tak daleko, dal bych i dvě krabičky :mrgreen:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:50
od R.e.d.m.a.n.
Rave píše:
Rybář píše:Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....
Tak pri mereni komprese se vysroubuji svicky postupne a meri se za studena a za tepla.Kolik si kdo veme nevím.Ja to delam za krabicku cigaret.
Pokud budou tlaky hodne rozdilne tak muze byt pist bez kruhu,nebo lepsi varianta tesneni hlavy,nebo nedosedajici ventily.
co to znamena ta bila hmota? prave sem na to koukal kdyz sem dolejval olej a na vicku ze spoda tam byla :(

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:54
od mayq
Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 13:56
od R.e.d.m.a.n.
mayq píše:Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut
NO voda se mi neztraci , takze se toho nemam bat jo , v lete to prave nedelalo

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 14:07
od Rave
R.e.d.m.a.n. píše:
mayq píše:Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut
NO voda se mi neztraci , takze se toho nemam bat jo , v lete to prave nedelalo
ne to bud v klidu

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 14:11
od Accentdevil
Rave píše:
Rybář píše:Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý
to by se ti delalo takove mleko pod vickem oleje.Tak jako kdyz ti podfoukne tesneni mezi blokem a hlavou.no Pokud to v lete nedela ta by to ciste teoreticky komprese mohla byt.

Ahoj, kompresi mam dobrou a na vsech kolem 11ti, startuje to porad stejne, nez ohledu na ohrati motoru atd...to startovani je takove neuplne, nastartuju vzdy, ale vzdy tak nepravidelne, jakoby na ty tri valce :? diagnostika nic nehlasi, auto se vytacet necha, spotreba mi mozna trochu stoupla, ale to davam na vinu te zime atd...nevim co to muze byt...

- Nekdy se ale stane, ze po ohrati nastartuju uplne v pohode, proste parkrat otoci a frk a je to...to spatne startovani zni jako kdyby chtel tocit nechtel chtel nechtel, nevim jak to naznacit no #-o :lol:

dik

Edit: treba civky? :-k

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 14:16
od Rybář
Hmm, měření stojí 970 u jedné firmy :roll: to je docela pálka za takovou blbost. To si snad ten přístroj na to koupím

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 15:18
od Lantra Luke
no to si ho raci kup , nez jim dat takove peníze

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 15:46
od Rave
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
sice nic moc ale je to ten zakladni .cena 342 s dph