Stránka 2 z 3
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 05 dub 2010, 07:49
od tomki
ja si myslim ze v dnesnej dobe je ta zivotnost suciastok presne takato. CCa 100 000km a uz sa mozes obavat co sa vysype. Prave pre dvoma tyzdnami som zacal uvazovat kedy asi tak moze nieco odist, hlavne turbo a bum. Pritom si fakt myslim ze viem ako jazdit, naozaj som si daval pozor na to aby som to neuhnal ale skratka tie turba su tak namahane ze dovidenia. Chceme aby to malo zralo, maly objem kvoli poistke a velky vykon. Tak to potom vyzera. Ale na druhej strane si myslim ze to turbo nebolo uz asi uplne ok od novoty, predsa je kopec aut co natocia s jednym turbom kludne 300 000km. Teraz jazdim dedkove clio 1.2 16V
No a je to benzin a tak si hovorim ze ake je to zive
Skratka benal to isti. Aj ked dnesne naftaky su super, hlavne 3.0 od BMW ten by som asi bral znova ale stale su tu rizika turbo, vstreky, cerpadlo a neviem co este..
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 05 dub 2010, 08:46
od Yurii
sosi píše:Mne auto dymí načierno ale ťahá dobre... V servise povedali, že by mi to nedalo ani 90 km/h keby bolo posraté turbo. Bábo raď...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Když auto na naftu dělá černej kouř znamená to že do motoru jde moc paliva a málo vzduchu takže pokud to nemáš něják prasecky načipovaný může to bejt způsobený turbínou. Můžeš jí mít třeba jenom trochu přidřenou nebo můžeš mít výfukový lopatky obalený vrstvou sazí nebo můžeš mít zaseknutý VGT.
Další možnost je netěsnost sání za vaáhou vzduchu, to měl šéfík na mondeu, pokaždý když řadil vylítnul z vejfuku obrovskej černej mrak

Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 05 dub 2010, 11:27
od sosi
Yurii píše:sosi píše:Mne auto dymí načierno ale ťahá dobre... V servise povedali, že by mi to nedalo ani 90 km/h keby bolo posraté turbo. Bábo raď...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Když auto na naftu dělá černej kouř znamená to že do motoru jde moc paliva a málo vzduchu takže pokud to nemáš něják prasecky načipovaný může to bejt způsobený turbínou. Můžeš jí mít třeba jenom trochu přidřenou nebo můžeš mít výfukový lopatky obalený vrstvou sazí nebo můžeš mít zaseknutý VGT.
Další možnost je netěsnost sání za vaáhou vzduchu, to měl šéfík na mondeu, pokaždý když řadil vylítnul z vejfuku obrovskej černej mrak

Aha, super, diky moc za radu!! Skúsim im to povedať v servise. Nemám to načipované. V servise sa priklánali, že by to mohol byť egr ventil...
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 05 dub 2010, 12:33
od Yurii
No EGR by to teoreticky moh bejt taky ale je to sporný... je to jenom další vyfikundace co má snižovat emise a kapinku snižovat výkon kvuli němu by to myslim si moc nekouřilo.
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 10:57
od yoss
motorům nerozumím, ale nemá tomkiho vylágrované turbo nějakou souvislost s jeho vychvalovaným přečipováním?

Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 11:05
od marco0
ja mám ten benzín, atmosféru, 6 valec na LPG a som relatívne spokojný:))
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 11:36
od Richard555
No jsem v dieslech lama, ale když jsme nechávali přetěsnit čerpadlo (teklo) tak jsem měl dole Intercooler a zapoměl jsem pořádně zapáskovat tu hadici od něj do sání samo turbo v 1800 otáčkách zatlačilo a hadice vylítla.... samo to nejelo, jen na volnoběh, chrochtalo to a vůbec nejelo.... není tohle podobné? zkoukni ty tlusté hadice jestli není nějaká ufouklá nebo prasklá....
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 11:39
od Yurii
yoss píše:motorům nerozumím, ale nemá tomkiho vylágrované turbo nějakou souvislost s jeho vychvalovaným přečipováním?

Teoreticky může mít... chip zvyšuje množství paliva a pokud má motor elektronicky řiditelnej tlak turba kterej se po chipu musel zvednout aby dávalo dostatek vzduchu, mohlo docházet k overboostingu, kdy turbína tlačí stabilně víc než na kolik je stavěná) a prostě se utaví... U Scoupe se starou turbínou která tlačí skoro dvojnásobek elkem běžná věc

Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 11:42
od tomki
ad vychvalovanie s chipovanim: nema to s tym nic. Turbo sa toci rovnako. Bud je dobre alebo je zmetok z vyroby.
Poviem vam co je tomu: downsizing, tazke auto, maly vykon
Ale mimo vsetkeho vam chcem teraz nahnat strach

Volal som rano do hyundai predajne:
Ja: dobry den odislo mi turbo bla bla bla
On: Dajte mi VIN
Ja: nech sa paci
On: Zavolam neskor
Ja: OK
On: dobry den zistil som to turbo
Ja: super
On: Je to turbo Mitsubishi a stoji 2 300Eur bez DPH
Ja: HaHaHa
On: HiHiHi
koniec telefonatu.
Volal som do firmy ktora robi repas.
Ja: bla bla bla
On: Viete objem nicim nenahradite
Ja: viem
On: pozriem sa
Ja: dobre
On: problem
Ja: preco?
On: je to Mitsubishi
Ja: viem
On: moze to byt problem, mozno sa neda repasovat
No ide o to ze to turbo od mitsubishi, podla informacii mozno ani nie je mozne repasovat, pretoze to vyzera ze sa nedaju objednat jeho jednotlive sucasti, pokial odisiel cely hriadel tak mozno jedina moznost kupa noveho turba. Nech zistim presne cislo turba a vraj je mozne ze sa bude dat zamenit za ine napr Garret. Na webe som nasiel ze tam ide Garett, ale podla mojho VIN v servise tam mam Mitsubishi. Ale vraj do jedneho motora ide niekedy aj viac turb.
Takze sa to zatial riesi. Vraj turba ako take su loteria, niektore ide 500 000km, niektore ani 100 000. Co uz, mimochodom k chipu, existuje kopec santa fe ktore su chipovane a su v poho, takze zrejme vada materialu a bum.
Udajme sa da toto turbo kupit nove cca 1 000Eur. Ale to sa nezhoduje s mojo planovanou investiciu do 400Ecok
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 14:16
od Rendys
Hm tak to je v pr.....s tím turbem. Škoda,že naše servisy se naučili jen vyněn'ovat a né opravovat.Udělat hřídel do turba se jim asi nevyplácí,nebo nechce.Dej vědět jak jsi pochodil.
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 14:24
od tomki
kazdopadne som zistil ze Hyundai je jedno z najdrahsich aut!!!!!!!!!!
Ked ho kupujes tak hra akoze na cenu ale ked ho servisujes tak sa to vyrovna.
Udajne do nasich Fecok ine turbo ako mitsubishi nepasuje. Su to turba s minimalnym vyskytom
a mizernym servisnym zazemim. Repasovat sa asi moc nedaju a nove s variabilnymi lopatkami stoja
udajne 1300Eur. Takze raz tolko napr ako na VW alebo Audi a spol. Takze vazeni ak uvazujete co s
autom po urcitych kilometroch tak ja hovorim prec.
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 16:54
od black_sheep
co takhle zkusit kontaktovat mitsubishi?

Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 06 dub 2010, 17:37
od Pavel M
Turbo už mám zasebou v 37000km,doufej,že to bude jenom turbo./zaplať pánbůh,že to bylo na záruku/.
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 07 dub 2010, 01:20
od Hardcam
To jsem se zase pobavil. Jedno z nejdrazsich aut na servis...
Kdyz mi poradis levnejsi znacku na servis, budu Ti moc vdecen. Platit za garancku 2000Kc vcetne jejich materialu, to je urcite sen kazdeho motoristy.
Re: auto netaha a drnci poooooooc
Napsal: 07 dub 2010, 15:22
od tomki
ze by mercedes? 6 rokov servis zadarmo
ze by lexus? garancky vychadzaju lacnejsie nez Hnujdaj
ze by BMW? 5 rokov garancky zadarmo
ze by Skoda? 4 roky garancky zadarmo
ze by turbo na napr passat 20 000kc?
ze by turbo na hnujdaj 80 000kc?