Stránka 2 z 2

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 25 bře 2011, 23:31
od Yurii
To je fakt, můžou bejt probitý třeba i kabely :) S tim mam taky hafo zkušeností :-D Káble seženeš za pětikilo a víko rozdělovače za stopade v pohodě :)

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 30 bře 2011, 15:06
od janina
Ahoj,tak jsem ještě pro jistotu čistil sací klapku,byl tam dost humus :D ,ale žádná změna,Tak už jsem objednal hlavu rozdělovače,tak až dojde,tak budu referovat. :lol:

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 02 dub 2011, 09:39
od janina
Ahoj,tak jsem včera vyměnil hlavu rozdělovače,nastartoval jsem,běžel normalně,po přidání plynu,je tam prodleva,pak zase začaly blbnout otáčky a chcípnul,tak už fakt nevím :evil:

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 02 dub 2011, 09:49
od Bolo
Restartoval jsi řídící jednotku?

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 02 dub 2011, 10:57
od janina
Jo restartoval,ale včera jsem jen měnil tu hlavu,tak to budu muset ještě udělat asi znova.

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 04 dub 2011, 20:26
od janina
Ahoj,tak jsem několikrát restartoval jednotku a stále nic.Ale sundal jsem hadičku od zpátečky na liště a po nastartování žádnej benzín netekl,ani když jsem zkoušel čerpadlo na přímo.Před lištou to normálně tlačí jako šílený.Může to vše dělat ten tlakovej ventil na konci lišty?Dá se někde sehnat za rozumnej peníz? :)

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 04 dub 2011, 20:30
od Yurii
Tan ventil by to teoreticky taky mohl dělat ale já když byl rozbitej normálně nastartoval, akorát mi auto chcípalo protože neudrželo tlak paliva na potřebný úrovni ale když sem motor udržoval šlapáním na plyn, tak jel.

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 05 dub 2011, 09:42
od janina
No nám se to taky nějak podobně projevuje.A kde bych ten ventil sehnal a za kolik?

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 05 dub 2011, 10:32
od Yurii
Noo napřed bych zkontorloval těsnost hadiček co k tomu vedou a pak bych zkusil ten bazmek nějáko rozhejbat... sice náhradní pro sebe mám ale taky mam jinej motor :(

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 05 dub 2011, 16:32
od janina
Hadičku jsem už zkoušel měnit za novou.Tak to vyamputuju a naložím do benzínu,nebo tak a uvidíme.

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 05 dub 2011, 22:45
od Romox
Janina, pošli mi adresu měl jsem asi stejnou motorizaci (G4DJ).
Ten ventil ti pošlu.
U mýho Poníka motor normálně běhal, jen mi hořela elektrika. a byla sežraná kastle.

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 20 dub 2011, 21:33
od janina
Ahoj,tak jsem vyměnil ten ventil a stále na prd :( .Zdá se bohatá směs,svíčky jsou černý a trochu vlhký.Už jsem měnil palec,hlavu rozdělovače,kabely na svíčky,čidlo teploty,snímač tlaku v sacím potrubí,kontroloval jsem všechny hadičky,kontakty a kostry a už fakt nevím.Ještě mě napadá lambda,potenciometr škrticí klapky a pak to prej taky může dělat ta černá krabička jak je u lišty na vstřiky.Ale nevím jak to vše vyzkoušet :? Lambdu jsem zkoušel odpojit,ale žádná změna,akorát svítila cheek in.

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 21 dub 2011, 20:21
od carre1
Nechci radit ale jestli máš garáž tak tam najeď a zhasni ať jsi ve tmě a nastartuj a pozoruj jestli ti někde nelítaj jiskry vetšinou to bývá u rozdělovače asi bude prošlehnutej nemyslím víčko!Potom ještě skoukni relátko na čerpadlo v nádrži!

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 28 dub 2011, 18:23
od janina
Ahoj,tak jsem poníka včera natočil v noci,chvilku šel ok,pak začal blbnout a po kabelech na svíčky to krásně jiskřilo od rozdělovače až po svíčky :D .Tak jsem celej šťastnej jel dnes do kelly pro kabely.A co myslíte.Stále blbne i s novejma,asi už mě m..ne.Rozdělovač jsem zatím venku neměl,tedy skoro.Udělal jsem si rysky,ale pak se mi povedl vyndat tak o tři cm a dál nešel,tak jsem ho dal zpět,radši :).Ještě mě napadá,že koupím kontaktol,všude ho nastříkám a pak,když to nepůjde,tak půjde ze skály :D

Re: Poník a naše nervy

Napsal: 01 čer 2011, 13:51
od rbrodsky
Kdysi když jsem vlastnil Poníka jsem měl stejnej problém. U mě to bylo palivové čerpadlo. Prostě i když tlačí tak nedá dostatečný tlak a motor dělal přesně to co popisuješ. Možná by si to mohl poznat i podle zvuku palivového čerpadla. Když si poslechneš u zadního kola tak špatnýmu čerpadlu kolísají otáčky. V motorovém prostoru je konektor ( mám takovej dojem že fuel check pump se záslepkou. Pokud tento konektor propojiš drátem na minus tak se rozběhne palivové čerpadlo bez nastarování. U poníka totiž běží čerpadlo až když nastartuješ. Pak jen poslouchat u nádrže jestli nekolísají otáčky čerpadla. Mě kolísali a čerpadlo bylo hlučnější. Po výměně za nové, které nebylo ani slyšet je do teď vše v pořádku. Auto má ještě brácha a stale pohoda.