Stránka 2 z 7

Tucson CRDi

Napsal: 11 dub 2011, 19:10
od tucson
Poraďte prosím, svítí mě kontrolka motoru "CHECK".
Dal jsem do nádrže starší naftu a při jízdě se rosvítila, a už nechce zhasnout.
Dík

Re: Tucson CRDi

Napsal: 12 dub 2011, 12:01
od Richard555
zjisti si diagnostikou co byl za problém...... asi to bude tou naftou, ony tyhle motory jsou hodně háklivé na kvalitu nafty...... možná bych zkusil jestli máš v nádrži místo, nalejt tam vervu od Benziny, a trochu tu srágoru zředit pořádnou naftou, možná by pak měla kontrolka zhasnout sama, zřejmě je nějaké divné spalování......

Re: Tucson CRDi

Napsal: 13 dub 2011, 12:52
od somalec
No, videl bych to na naftu a pak muze byt zanesen PD filtr.

Motor CRDi TUCSON

Napsal: 19 dub 2011, 19:20
od tucson
Ahoj chlapi, kdo má zkušenosti ze zadním diferenciálem. Zdá se mi že při jízdě je dost hlučný.
Nevím jestli je to normální, nebo jestli je to opotřebování, či jiná závada. Olej v pořádku, únik jsem nezjistil.
Dík

Re: Tucson 2.0 CRDi

Napsal: 19 dub 2011, 20:03
od Richard555
no zkus se podívat do sekce Santa fe třeba budeš mít stejnej problém jak já.....
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=88&t=535 mě to ložisko jen hučelo, ale známej mi tvrdil že měl v rukách auto, který úplně řvalo, že si myslel že diferák je na hadry......

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Napsal: 20 dub 2011, 16:40
od tonov07
Zdravím, mám 5 rokov Hyundai Tucson 2,0 CRDi nabehaných cca 155 000 km. Doteraz vsetko klapalo tak ako malo, ale pred pol rokom zacalo mat auto slabsiu akceleraciu tak mi vymenili skrtiacu klapku a auto opat islo tak ako malo.

V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...

V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )

Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom?? :shock:

S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...

Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba? :roll:

Ďakujem

Re: Tucson 2.0 CRDi

Napsal: 22 dub 2011, 09:17
od somalec
No, nam ho menili na zaruku, protoze odesel po roce a pul... :oops:

Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Napsal: 03 srp 2011, 16:20
od Saimon
Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Napsal: 04 srp 2011, 18:02
od Saimon
Nikdo neví? :( Harde poraď

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Napsal: 06 srp 2011, 19:39
od DusMi
tonov07 píše:...pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok
Bratovi sa zasekaval EGR ventil, spravalo sa to tiez takto nejak...

Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Napsal: 08 srp 2011, 08:24
od majfi
Saimon píše:Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:
Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... :D na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja :oops: ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?

problém s nastartováním

Napsal: 27 srp 2011, 11:35
od tirak
zdravím,mám Tucsona 2.0crdi 2005 automat a mám problém s nastartováním vozu,motor normálně točí ale nenastartuje,nerosvítí se ani žhavení a symbol imobilizeru,pouze bliká kontrolka systému 4x4,neměl už někdo z vás podobný problém?pokud ano prosím o radu jak z toho ven [-o< díky

Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Napsal: 25 zář 2011, 20:00
od Saimon
majfi píše:
Saimon píše:Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:
Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... :D na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja :oops: ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?
Já myslím takový nádstavec na povolení a jeho rozměr, jaký má být? :)
Obrázek

Rozvody Tucson 2.0 CRDi

Napsal: 27 zář 2011, 18:53
od tucson
Chlapi, má někdo zkušenosti s výměnou rozvodového řemenu?
Výměna asi náročná, málo místa.
Dík

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Napsal: 14 říj 2011, 07:11
od majfi
Saimon :

tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus