Stránka 2 z 3

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 15 lis 2011, 17:04
od murangil
PetrB píše:Jak už jsem psal, tak ve finále vždy něco bylo, ale překvapilo mne že to není trochu lépe ošetřené a hlavně prezentované. U bouračky je jasné, že by to mělo být placené z pojistky, ale v případě záruční opravy by to mělo jít k tíži prodejce/importéra (nevím, jak se záruční opravy proplácejí) a náhradní vozidlo by jaksi mělo patřit k standartní nabídce jako kompenzace problémů. Ale to bych možná chtěl moc.
Pokud je to už druhá závada během necelého roku a 20 tis. Km, tak to už je na mě moc že mě nechají chodit pěšky. Chtěl bych je vidět, kdybych jim předhodil můj výrobek s vadou jak by se tvářili. Dealer to svádí na importéra a ten zase na dealera. To by se na západě nestalo, nebo jenom jednou, je to důkaz, že se tu stále je co učit.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 19:03
od Tommy.Koppy

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 19:54
od Cvrček
=D> to je to "odlišování od konkurence"... :hyu: má bod, dělá to správně!

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 20:04
od Skyline
Fajn, pokud to bude fungovat. Jsem pesimista. I kdyz uz to asi nevyzkousim.

Divam se na tvuj podpis Cvrcku to musis byt na roztrhani a v baliku, kdyz ted jde hodne firem s obratem a trzbama dolu.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 21:08
od Cvrček
:mrgreen: teď jsi mě rozesmál, Skyline.. Kdepááááák, to neznáte podnikatele "made in czech"???
V česku je to smutný čtení: není těžké napálit důchodce na krém zdarma, za který mu pak přijde faktura za 4.500 Kč,
ale je obtížné přesvědčit "podnikatele" že někde dělá chybu a měl by to rychle změnit k lepšímu..
U problému firmy hraje největší roli ČAS, takže většina lidí, co krachují, mají dluhy a snižuje se jim permanentně obrat, přijdou příliš pozdě, kdy už často není co zachraňovat..
Když bych se podíval na mého typického zákazníka, tak je to živnostník, který začal s nadšením a elánem, poměrně rychle zbohatl, jen to buď nerozvinul dál (soustředil se na 1 věc a ta už nefunguje) anebo se naopak vyčerpal, dále nesledoval konkurenci a je teď na kolenou. No a pomáhejte někomu, kdo má pocit, že ty potíže jsou jen teď a zítra bude líp.. Takové to žití ve svém světě (zase to půjde...). Takže si nestěžuji, a současně ani v "balíku" nijak nejsem, ale máme v rodině vše, co potřebujeme a to nám stačí, jsme nanároční.. :-)

K tématu: na :hyu: je krásně vidět, že má silný tah na branku (cíl, kam chce dojít) a snaží se maximálně přizpůsobit zákazníkovi (snaží se mu naslouchat, alespoň já to tak vnímám - PR v médiích a následně i akce na prodejnách). To např. konkureční Škoda AUTO je zrovna ukázkový případ monopolu, který se příliš dlouho spoléhal na svou sílu a tradici, nereflektoval konkurenci a nyní cítí, že mu v Česku hoří půda pod nohama a tak se rychle snaží zachránit co jde. Můj názor: Škoda postupně ztratí dominantní postavení (a nezachrání to ani Octavia 3) a významně narostou podíly korejských a japonských značek. Tož můj názor..

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 21:18
od Skyline
Jo Skoda uz to citi, ted opet snizila cenu OII TOUR 1,4 na 249.000,- a 1,6 na 265.000,- a paket za 15.000,- coz je co rici prvni nevybavene OI staly tusim 420.000,- na nemely nic.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 03 led 2012, 21:29
od matysekul
Jako všechna auta v nižší střední ještě v roce 2006 před příchodem Cee´da a cenové politiky korejců...

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 04 led 2012, 10:25
od lada 71
Cvrček píše:=D> to je to "odlišování od konkurence"... :hyu: má bod, dělá to správně!
Tak tohle není jen za 1 bod. Ode mě jich :hyu: má plný počet, tedy 5 bodíků =D> I když mě pár příspěvků zde, narážejích na kvalitu a spolehlivost :hyu: občas zvyklalo, jestli mé rozhodnutí jít do této značky bylo správné, tak teď mě tato informace skutečně potěšila a jsem opět na nějakou dobu hrdým Hyundaistom. I když, vždy se najde nějaké ale. Neumím si představit, že dejme tomu budou v servisu celkem 3 auta, která budou mít opravu avizovanou na déle než 1 den a tím pádem všichni majitelé těchto aut dostanou k dispozici náhradní vozidlo. Ale až praxe ukáže, jak to bude v servisech :hyu: fungovat.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 04 led 2012, 11:12
od Luboshak
Taky si moc neumím představit jak to udělají, když tam budou mít víc aut v servisu najednou.

Harde, jak u vás? Když jsem u vás měnil nádrž, auto jsem nedostal. Teď by to při tom samém mělo být teoreticky jinak.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 04 led 2012, 11:45
od Spajky007
tak se budou snažit mít vše do 1 dne hotové
když pučovací auta dojdou budou pučovat funglovky co maj za výlohou :D

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 17 bře 2012, 00:20
od N2DRFT
Renault to takhle má už dlouho, tak nevím proč až tak kladné body. A tam půjčujou auto ikdyž je to jen na den. Samozřejmě pokud je to na 2 hodinky tak ne. Alespoň teda u auta v operativním leasingu. Nevim jak pro normální zákazníky. Ale měla by to být samozřejmost, přece pokud se mi rozbije auto chybou výrobce, tak se mi nemůže stát, abych neměl jak jet do práce do školy apod.

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 17 bře 2012, 07:54
od matysekul
Možná jako operativní leasing,ale jako normální zákazník na to zapomeň..

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 17 bře 2012, 09:45
od JoKo
mal som renaulta cca dva mesiace v servise a o nahradnom vozidle od renaultu zadarmo som mohol snivat...

jednalo sa o buracku

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 17 bře 2012, 09:50
od eLucki
co se týče Renaultu, pokaždé když jsem dával auto na garančku, vždy se ptali, zda budu chtít náhradní vozidlo, vždy jsem odmít,

Re: Narok na nahradni vozidlo

Napsal: 17 bře 2012, 10:21
od JoKo
bolo to myslene zadarmo, alebo za poplatok?

za poplatok ponukli aj mne...