Automat

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Uživatelský avatar
dream23
*
Příspěvky: 66
Registrován: 23 kvě 2006, 09:10
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dream23 »

super příspěvěk ... ale to si sem nemel psát... teď po silnicich budou samý santy. A já si tak užívám, že jich na silnici moc není ... 8) :lol:
Reklama
 

tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

sorry

Příspěvek od tomki »

vyzera to tak ze aj ja budem majitelom santy, ale este 2-3mesiace to potrva, ale som rad ze to uz bude ten novsi model s euro 4 a 155k.
Zazrak to urcite nebude ale snad vychytali nejake tie drobnosti :roll:
Old_Surfer
Příspěvky: 1
Registrován: 16 lis 2006, 13:38

Dalsi zkusenosti???

Příspěvek od Old_Surfer »

Dobry den panove, nejak nepisete vase dalsi zkusenosti s automatem v nove Sante, co se deje ? :roll: Podelte se s temi, kteri na automat cekaji, treba ja se na nej uz tesim, ale prakticke zkusenosti majitelu jsou k nezaplaceni, takze piste prosim.
Uživatelský avatar
Zdeněk ČB
**
Příspěvky: 223
Registrován: 04 lis 2006, 17:28
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Zdeněk ČB »

Takže mé zkušenosti s automatem v New SF. Auto mám od minulého pondělka a vzhledem k předvánočnímu běsu jsem ještě neměl ani čas si pořádně zajezdit. Nicméně trochu času jsem si urval a pár poznatků již můžu předat.

Je to mé první auto s automatem a téměř pravidelně při startování hledám spojkový pedál. Při jízdě naštěstí tuto potřebu nemám, takže ještě žádný čulibrk na předním skle nebyl. :?

Zrychlení s automatem úplně v pohodě, určitě lepší než u starého modelu s manuálem.

Řazení supr, velmi inteligentně řadí podle sešlápnutí plynu :

lehké sešlápnutí = plynulý rozjezd a pozvolné řazení kolem 1500 - 1800 ot.
při razantnějším náběhu = řazení kolem 2500 - 3000 ot.
Ještě jsem nevypozoroval zda je tam jen několik programů řazení, nebo je přímá úměra mezi rychlostí sešlápnutí a řazením v určitých otáčkách, ale žádný z problémů uváděných v jiných příspěvcích jsem nezaznamenal. Např. nerozhodnost automatu při jízdě do kopce, podtáčení, nebo naopak přetáčení motoru apod.. Jsem zatím dokonale spokojen. Příklad: vezu kamaráda, bublám si to na okruhu těch povolených 70 km/h a samozřejmě chtělo se mi předvést výkon motoru a tak jsem zašláp pedál do podlahy. Automat šel okamžitě o dva stupně dolu a dvakrát to vytočil až k čtyřem a půl tisícům než znovu zařadil na pětku. Zůstal jsem docela paf, protože to jsem opravdu nečekal. Prodleva téměř žádná, takže i problémy s předjížděním nevidím zas tak katastroficky jak někteří píšou. Podotýkám, je to jen můj subjektivní pocit, nebyl jsem nikdy vlastníkem nadupaného sporťáku.

Jinak spotřeba zatím mimo město do 8 l/100km, město cca o 3 litry více. Věřím, že po zaběhnutí to ještě malinko klesne.

doplnění: dnes jsem jel dálnici Humpolec - Praha tempomat 130 km/h - rovných 8l/100km
Naposledy upravil(a) Zdeněk ČB dne 19 pro 2006, 20:08, celkem upraveno 1 x.
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
oksoftware
*
Příspěvky: 10
Registrován: 01 zář 2006, 21:49

Příspěvek od oksoftware »

Zdeněk ČB píše:Takže mé zkušenosti s automatem v New SF. Auto mám od minulého pondělka a vzhledem k předvánočnímu běsu jsem ještě neměl ani čas si pořádně zajezdit. Nicméně trochu času jsem si urval a pár poznatků již můžu předat.

Je to mé první auto s automatem a téměř pravidelně při startování hledám spojkový pedál. Při jízdě naštěstí tuto potřebu nemám, takže ještě žádný čulibrk na předním skle nebyl. :?

Zrychlení s automatem úplně v pohodě, určitě lepší než u starého modelu s manuálem.

Řazení supr, velmi inteligentně řadí podle sešlápnutí plynu :

lehké sešlápnutí = plynulý rozjezd a pozvolné řazení kolem 1500 - 1800 ot.
při razantnějším náběhu = řazení kolem 2500 - 3000 ot.
Ještě jsem nevypozoroval zda je tam jen několik programů řazení, nebo je přímá úměra mezi rychlostí sešlápnutí a řazením v určitých otáčkách, ale žádný z problémů uváděných v jiných příspěvcích jsem nezaznamenal. Např. nerozhodnost automatu při jízdě do kopce, podtáčení, nebo naopak přetáčení motoru apod.. Jsem zatím dokonale spokojen. Příklad: vezu kamaráda, bublám si to na okruhu těch povolených 70 km/h a samozřejmě chtělo se mi předvést výkon motoru a tak jsem zašláp pedál do podlahy. Automat šel okamžitě o dva stupně dolu a dvakrát to vytočil až k pěti tisícům než znovu zařadil na pětku. Zůstal jsem docela paf, protože to jsem opravdu nečekal. Prodleva téměř žádná, takže i problémy s předjížděním nevidím zas tak katastroficky jak někteří píšou. Podotýkám, je to jen můj subjektivní pocit, nebyl jsem nikdy vlastníkem nadupaného sporťáku.

Jinak spotřeba zatím mimo město do 8 l/100km, město cca o 3 litry více. Věřím, že po zaběhnutí to ještě malinko klesne.
Ahoj, já jsem tedy zatím taky čekatel na automat (čekám ho v lednu), ale moje předchozí auto byl taky automat a podle mě je to o zvyku. Když někdo přesedlá např. ze čtyřlitru v šesti nebo sedmistupňovém automatu (jako např. nové GL), tak asi bude mít problém s výkonem... Ale běžný smrtelník si při přechodu z manuálu na automat nemůže po pár dnech zvykání (na to že nemá spojku a že nemusí "míchat benzín") stěžovat - teda pokud ten automat není totálně špatně naladěnej.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi VGT Premium 4x4 aut., 7 sedadel, model 2011, AVIC-F30BT
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“