Také nevidím podobnost.Snad jen,že obě mají 2 dveře(ale to měl i Trabant

).
Jsem fanda

,ale ta recenze je až "moc"dobrá(nebo dobře zaplacená,jako u recenzí Škodivek).
Osobně se přiznám,že na tohle auto jsem se moc těšil a mělo mít už teď své místo v garáži vedle Tiburona.Bohužel,po doslovném prolezení auta,za sebe říkám,že pokud ho NEDODĚLAJÍ

,tak ani náhodou.

Na jedné straně supr technika,bez výhrad-souhlasím s recenzentem.Vzhled nekomentuji,je to věc názoru-mě se nelíbí přední maska z Elantry minulého století a nárazník.To je však drobnost,proti zadnímu křídlu-to vypadá,že našli někde na burze a dělal ho nějaký garážový tuner.Vůbec se tam nehodí,nenavazuje na žádnou linku auta,prostě úlet jako prase

.Máme dobu,kdy i lacinější Peugeoty RCZ coupe mají el.křídla,tak by se u

mohli probudit.To jsou řekněme "drobnosti",které člověk může uříznout,předělat...
Na druhé straně nechápu,jak může napsat nízko položené sedačky(o řádek níž,že se na nerovnostech tloukl hlavou do stropu
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
).Na sedadlo řidiče(v nejnižší poloze)si proti Tiburonu připadám jako v kamionu.

Prý luxusní vnitřek-plasty připomínají čalounění palubky kůží-který magor tohle může napsat???Palubní deska je ošklivý černočerný,už z venku nevzhledný monolit tvdého,nejlacinějšího plastu s takovými hrbolky na vrchu,co mají auta v mini třídě.Ble

.Palubka je materiálově a hlavně na první pohled hnus(rozhodně mě nevadí tvrdé plasty,ale tohle?).Obložení dveří=to samé-ošklivý černý výlisek.Proč není uvnitř alespoň kousek hliníkového obložení výdechů nebo palubky....
Čalounění střechy je bílou látkou jako z pytle

Vnitřek je kromě provedení sedadel prostě za 860000Kč hrůza a krutě ošizený běs!
Otevření motoru je také žalostný pohled na změť drátů,hadiček a trubek

.Tady se také šetřilo,jak jen to šlo.Kryt by té hromadě určitě prospěl(joo,kdyby vypadal jako třeba u Alfy-nerez.svody..tak bych absenci krytu chápal).Víko motorového prostoru bez obložení

.Prostě pohled pod kapotu je běs.Ať zůstaneme u

-proč nemůže být zakrytování motor.prostoru alespoň stejně lahůdkový pohled jako u lacinějšího Tiburona 2,7V6(včetně kapoty)

Šetření,šetření,šetření

.
Budiž-motorový prostor bych překousl-tam se dívat nemusím a když se někdo bude chtít podívat,řeknu,že nevím kde se otvírá

.
Uvnitř ale člověk sedí každý den a pohled je to žalostný

-palubka je z plastu,co byl u

na madle dveří-a ten se sakra škrábe.Zadní sedadla-kapitola sama o sobě běsná.
Bože který kretén

nacpal tu parodii elektr.ovládání sedadla řidiče?Je s prominutím na HOVNO

Člověk,který vleze na zadní sedadlo,nemá šanci se z auta dostat(bez nadsázky).Nějaký inženýrský pablb z vývoje dal ovládání opěradla vlevo u země,vedle sedadla řidiče,kam ze zadu není možné prostrčit ruku.Vystoupit je tak nemožné,protože ovládání el.je také na levé straně sedadla,vpředu.Prostě tohle vymyslel nebetyčný blb.

Jo a kdyby si někdo myslel,že sedačka má paměť-tak to ani náhodou.

Máte člověka na zadním sedadle a chce ven-vylezete,sednete na bobek-u podlahy zvednete páčku,sklopí se opěradlo a tlačítky el.ovládání sedadla ho odsouváte(pěkně pomaličku-vždyť nehoří-nebo hoří

).Že chcete rychle odjet pryč-na to zapomeňte-nejdříve opěradlo,potom popojedete pomaloučku elektr.zpět se sedadlem až máte konečně místo nastoupit a potom dále štelujete a popojíždíte,než máte sedadlo jako před vystoupením

.
Sedadlo spolujezdce je zaplať bůh bez elektriky.Opět se neubráním srovnání/možností,které

používal u Tiburonu-páčka u vrchu opěradla-jak jednoduché,jak geniální a hlavně funkční!Místo za řidičem je místem smrti-protože sami se ven nedostanete

.
Prostor pro hlavu-zapomeňte!Pokud neumíte zalomit hlavu do pravého úhlu,nemáte šanci

.Udělat nižší čalounění sedáku,by asi zabralo moc přemýšlení ve vývoji(vlastně,když tak přemýšlím-pro malého Korejce tam místa bude tak akorát

-ale fakt malého

).
Je mi jasné,že se do mě zarytí fandové

navezou,že to vidím moc kriticky,ale dívám se na Genesis z pohledu kupce,který je ochotný vysázet 900 litrů za úzkoúčelové auto a ne jen snílka,který si přečte dobré parametry motoru,vzhled je také slušný a víc vědět nepotřebuje,aby řekl "supr auto",za 10 roků si nějakého olítaného před smrtí,za pár šlupek koupím..
Už slyším,jak tady určitý lidi říkají-co chceš je to sporťák-co sem taháš zadní sedadla-ale proč si mám tedy kupovat Genesis,když tady je za stejné peníze výběr?Za stejnou cenu mám třeba nekompromisní Nissan 370Z bez zadních sedadel s lepšími výkony.....
Závěr-tohle auto je pro Asiaty a Amíky za tu jejich cenu u nich supr.V Evropě,mimo Slovenska(tam je cena více odpovídající a v tom případě bych byl i méně kritický a některé věci překousl),je poměr cena a co za ni dostanu trochu dost mimo realitu

.
Stačí se podívat do jiného vlákna tady o Genesisu na zklamání čerstvého majitele(nějaký Slovák-jméno si nepamatuji)-měl také Tiburona.