Nefunkčné chladenie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Nefunkčné chladenie
A máš manuální, nebo automatickou klimatizaci - neví, jestli u manuálu topení funguje jinak, než u automatiky. Já mám automatiku.
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
- Reklama
Re: Nefunkčné chladenie
Tak jsem to měřil včera za jízdy. Číslo nemůže být úplně přesné, protože jsem to měřil domácím teploměrem přiloženým na výdechy topení. Naměřil jsem 37,5 stupně. Je pravda, že na ruce a nohy foukal teplý, ale při venkovní teplotě -16 st. se ten interiér vytápěl špatně. Bundu jsem měl sice sundanou, ale trenýrková teplota v autě rozhodně nebyla.
Mám automatickou klimu a teplota byla nastavena na 22,5 stupně...
Mám automatickou klimu a teplota byla nastavena na 22,5 stupně...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nefunkčné chladenie
Dík za testování, jseš fakt moc hodnej. Ještě prosím o upřesnění, u kterýho výdechu jsi tu teplotu měřil, po jaký asi době jízdy nebo ujetých km a zda byl motor zahřátý na provozní teplotu.
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
Re: Nefunkčné chladenie
Byl to trošku problém to změřit, protože i když to máš úplně u výdechu, tak ten teploměr furt bere i teplotu okolí. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem ho dal do kastlíku, otevřel šoupátko na proud z ventilace (ono je to původně myšleno pro ochlazování schránky např. pro pití v zimě, ale funguje to překvapivě i obráceně ) a teploměr v kastlíčku zavřel.
Jinak pocitově podle foukání vzduchu na rukou jde teplý vzduch již po cca 1,5 - 2 km jízdy. Záleží na profilu trasy.
Vzhledem k tomu, že teploměru chvíli trvá, než zaregistruje jinou teplotu, tak jsem ho tam v tom kastlíku nechal cca 15 minut. Potom jsem vizuálně kontroloval teplotu dál a oscilovala mezi 36,8 - 37,5 už pořád. Po 65 km jsem experiment ukončil, bo jsem dorazil do cíle.
Jinak pocitově podle foukání vzduchu na rukou jde teplý vzduch již po cca 1,5 - 2 km jízdy. Záleží na profilu trasy.
Vzhledem k tomu, že teploměru chvíli trvá, než zaregistruje jinou teplotu, tak jsem ho tam v tom kastlíku nechal cca 15 minut. Potom jsem vizuálně kontroloval teplotu dál a oscilovala mezi 36,8 - 37,5 už pořád. Po 65 km jsem experiment ukončil, bo jsem dorazil do cíle.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nefunkčné chladenie
Auto mělo před vyjetím výhozí teplotu -16, nebo jsi ho měl v garáži při vyšší teplotě?
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
Re: Nefunkčné chladenie
na tom nesejde, protože ono stejně fouká teplý, dokud nedosáhne požadované teploty. Auto stálo přes den před kanclem v teplotách mezi -10 a -14.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nefunkčné chladenie
Mám manuálnu klimatizáciu, nechcel som automatiku.dipol100 píše:A máš manuální, nebo automatickou klimatizaci - neví, jestli u manuálu topení funguje jinak, než u automatiky. Já mám automatiku.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)