Stránka 2 z 2

Re: Je servisní knížka nutnost?

Napsal: 06 říj 2019, 19:47
od Fanda19
Kolegové,
stal jsem se novým a doufejme i šťastným majitelem pětiletého Hyundaie I20, a kromě pečlivě vedené servisní knížky to bylo i naprosto otevřené a více než férové jednání bazaristy, které mne přesvědčilo si toho nového miláčka vzít. Mám své zkušenosti - před dvěma lety mi Fábku, se kterou už dávno jezdili mladí, jeden bazarista s velkými nářky vykoupil za 27, aby ji druhý sen vystavil s cenovkou 57 tisíc.

Spousta lidí mne zrazovala, ale Hyundaje jsme měli v práci, jezdil s tím kde kdo, o žádných problémech nevím, takže volba se zúžila na Mazdu 2, Ford Fusion a nějakou tu I20, protože už potřebuji jezdit jen na nákup a sem tam někam převézt vnoučata (na delší trasy vlakem skoro zadarmo). Jezdit nakupovat se starým autem - dieselem - opravdu nebylo to pravé ořechové.

S I20 ujeto zatím jen 300 km, ale původní majitel o vůz asi opravdu pečoval tak, jak uvádí servisní knížka, což ve srovnání s předešlými vozy, které jsem měl tu čest si prohlídnout (hledání vhodného vozítka mi trvalo půl roku) mne naplňuje optimismem. Jediný filozofický problém je ten, že se musím smířit s brzkým ukončením pětileté záruky, což nutně vyvolává očekávání toho, že pak se může stát cokoliv.

Na požádání doporučím onoho člověka, stejně tak, jako uvedu spoustu příkladů chování lidí v bazarech až naprosto nechutného....

Všem jen jízdu bez nehod!

Fanda19

Re: Je servisní knížka nutnost?

Napsal: 06 říj 2019, 21:52
od Axel.Foley
S novým mazlíkem přeji jen a jen spokojenost.

Re: Je servisní knížka nutnost?

Napsal: 07 říj 2019, 11:35
od Espero
Užívej si, není to ještě "staré" auto. K těm bazaristům. Oni to nedělají z lásky, ale chtějí vydělat. Já když letos v únoru prodával Dacii, dostal jsem za ní 40 a bazar (ve Voticích) jí vystavil za 79. Hlídal jsem si to. Stála tam půl roku, i když měla najeto jen necelých 70 tis. A neprodala se za 79, ale asi za 59. To byla poslední cena, za kterou tam stále těsně před prodejem. Protože moje možnosti s inzercí jsou daleko omezenější, než má ten bazar, myslím, že kdybych jí prodával sám, ještě bych jí pořád měl doma. Auta se dnes snadno kupují a blbě prodávají. Nejde jen o cenu, za kterou to ten bazar prodává, ale taky za riziko, které přebírá, že se to neprodá. Mě ten spread taky štval, protože bylo jasné, že to auto je lepší, než cena, za kterou jsem ho odprodal bazaru, jenže taková je doba. Určitě lze najít i bazar, který to prodává za formou komise za provizi, tam pak platíš nějakých 5-7% z prodejní ceny, ale pak ty peníze uvidíš třeba taky až za půl roku anebo taky neuvidíš. Jenže tyto bazary se moc nepářou s údržbou po dobu, co to tam stojí.