Stránka 2 z 2

Napsal: 13 črc 2006, 22:43
od ivan
Josef píše:
Forza! píše:Tak to je ono ...Dík chlapi!
Každý dotaz se v převážné většině dočká své odpovědi :lol:. Jen občas musíš vydržet řeči o šniclech :P ekologii :P , možná i o babách mladších i starších :P . A proto tuhle suprrrrrovou partu :P nejde opustit. A pokud přijedeš na sraz bláznů do /-/ tak poznáš sám :P :P
Tak,tak vřele doporučuji!!! :lol: :lol: :wink:

Napsal: 14 črc 2006, 00:08
od Hanz
Forzo, nic osobně, ale mě to tak připadlo. Pokud jsem se tě nejak dotknul, tak se omlouvám :wink:

Napsal: 17 črc 2006, 21:55
od Forza!
Hanz v poho. Trochu mě to nasralo ,ale asi mi nic jiného nezbývá než Vás zprudit a až potom se něco pěkného dozvědět :lol:

Napsal: 17 črc 2006, 21:58
od Hanz
Co dodat, občas to tak život přinese :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 21 led 2007, 17:05
od bigosp
Taky jsem se pustil do výměny chladící kapaliny. Byla tam zelená, takže předpokládám, že to byla norma VW TL 774/C.
Za rok najezdím docela hodně km tak jsem si řekl, že koupím chladící kapalinu na 5let nebo 250000 normu VW TL 774/D-oranžová.
Vím, že jsem měl chladídí okruh několikrát propláchnout, ale nedělal jsem to. Podařilo se mi vypistit pouze asi 4,5 litry- náplň 5,5.
Kapalina normy D by se s jinýma údajně neměla míchat. Jaký máte no toto názor. Mám to tak nechat nebo to vyměnit znovu? Můžu tím opravdu něco pokazit nebo je to jen takové klasické doporučení.

V servise by si s tím určitě hlavu nedělali, ale auto do servisu nedávám proto, abych měl všechno OK

Dík za názory.

Napsal: 22 led 2007, 18:59
od bigosp
Opravu nikdo ze zkušenějších neporadí?

Napsal: 22 led 2007, 19:17
od MarekGT
Nedávno jsme to měnili s kolegou na peugeotu 306ce. Princip bude asi stejný. Dole na hadici ke chladiči je vypouštěcí šroub ten povolit a pak otevřít víčko nádobky na chladící kapalinu a nechat vytéct. Zašrobouvat vypouštěcí šroub. Potom jsme lili do nádobky dokud si brala. Pak nastartovat motor nechat běžet na volnoběh a průběžně dolívat do nádobky dokud bude kapalina mizet. Přitom jsme ještě odvzdušňovali radiátor topení. (šroubek je na hadicích které vedou skrz motorovou stěnu pod přístrojovku - když začla téct voda tak zašroubovat). Když už z nádobky neubývalo tak doplnit mezi rysky a hotovo. :wink:

Napsal: 22 led 2007, 19:31
od vipe
Ono záleží na jaké bázi (ethylenglykol "ethandiol"-modrý Fridex, prophylenglykol-zelený Fridex EKO) je kapalina vyrobená a potom je mísitelná zase ze stejným druhem, ale většinou se doporučuje to nemíchat a používat jeden druh. Při výměně pokud dáváš jiný typ(základ) kapaliny je dobré systém propláchnout naleješ vodu a ohřeješ vypustíš tím ten zbytek naředíš a už tam není taková koncentrace staré kapaliny. :wink:
Ono třeba Fridex G48 (barva modrá) je na bázi ethylenglykolu a může se míchat s ANTIFREEZE EXTRA od Aralu i když je barva světlezelená protože je na stejné bázi a s originální chladicí kapalinou Škoda G 11 atd.

Napsal: 22 led 2007, 19:57
od bigosp
Já jsem nic neodvzušňoval a teplota na budíku, i výkon topení jsou OK.

Opravdu je třeba něco odvzdušňovat?

Napsal: 22 led 2007, 20:38
od vipe
Pokud ti to topí a teplota je OK tak se ti to povedlo. :wink: