Borek píše:Thomas-trošku

mimo mísu srovnávat i30 a dražší Subaru Impreza,kde máš za ty statisíce navíc i "naolejováno"

.Co bys čekal za těch pár korun,co tě i30 stála

.Jak psal Ivan-

už není to,co nedávno býval.Z laciných a málo kvalitních aut se postupně vyšplhal na pěkná,spolehlivá,dobře vybavená a kvalitní auta za dobrou cenu.Za zlomový model považuji Getz

-ten udělal jako model nějvětší kus práce na lepším vnímání značky(+Santa Fe,Tiburon GK)-po roce 2001-...Ta přesvědčila lidi nakupovat

a dívat se na

jinak,než jen na lacinou značku.
Díky prodejům těchto modelů narostlo sebevědomí

do nebeských výšin(viz ceny a provedení souč.modelů-Veloster,i40....).Ale kvalita začala upadat(viz.třeba rubriky závad,výměn...na i30

).Teď zkouší,co si až lidé nechají líbit.

Když si člověk sedne do

za bezmála 900 tisíc a vidí ten hnusný plast palubky(nejen na omak,to je celkem fuk-ale i na pohled a to je horší,že celou dobu jízdy se na to musí dívat).Vržou už i nová auta
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.Čalounění střechy-ble.ble,ble

,chybějící plasty,odhlučnění motoru,tyčky místo plyn.vzpěr u kapot aut za mega atd.atd.atd. .Antikorozní ochrana-když už je,odlupuje se-viz.odkazy majitelů zde...

začal šetřit,kde se dá,tak se nediv(sám čteš,jak to ve fabrice flákají,za cenu udělat co nejvíce aut).
