Stránka 2 z 3

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 03 črc 2012, 17:51
od JoKo
takze to nebolo take horuce a jednostranne ako to bolo popisane v prvom prispevku... skor to vidim na konfliktneho zakaznika...
a viem si predstavit, ako tam choucas sa musel spravat, ked si kamarat jeho svagrinej dovolil po nom kricat... aspon tato varianta sa mne osobne zda pravdepodobnejsia.

ja som v danom servise nebol, navstevujem servis v dunajskej {alebo v bardejove}, kde som maximalne spokojny, ale otec s jeho autom tam bol a pristup bol dobry a zavadu odstranili bez problemov, hned po dodani nahradneho dielu...

ja som u tohto dealera navstivil len predajnu, prvykrat tam bol predavac a presvedcil brata na i30tku. resp. i30tka presvedcila brata a to uz mal zarezervovaneho fluenca... a mna teraz nova predavacka nahlodala na elantru :lol: asi tam prestanem chodit... 8)

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 14:56
od airwaves
Výsledek je ten, že zákazník je nespokojen. To je chyba servisu. Dále zveřejnit soukromou korespondenci no pardon, ale to je síla. Pro mě prohrává servis 10:0.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 15:12
od FISHkaa
sorry, ale nemáš pravdu. Ano chyba byla na straně servisu, protože základní pravidlo je asertivní přístup a nenechat se strhnout k hlasité hádce. Kopii komunikace se zákazníkem chápu jako nabídku pohledu i z druhé strany. Ono totiž nikdy není nic černé a bílé...

Naopak oceňuji upřímnou omluvu a nabídku řešení...

Za mě tedy 1:1 (fault ze strany zákazníka i ze strany servisu).

PS: dívám se na to z nezávislého pohledu, protože zmíněný servis asi nikdy nenavštívím (teda pokud mě nesestřelí auto zrovna při cestách v Blavě :mrgreen: )

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 16:08
od Chasnik
airwaves: Pokud jedna strana nehovoří pravdu, případně ji zveřejní jenom částečně a tím pozmění obraz skutečnosti, tak je zveřejnění komunikace, které přinese do sporu světlo, na místě.

A fakt, že je zákazník nespokojen, nemusí být jenom chyba servisu... Chtít po někom, aby zpětně orazil servisní knížku, to není rozhodně standardní požadavek. To by se taky případně mohl zákazník nasrat, že chtěl ošukat slečnu pokladní a ona nesouhlasila. A podle tvé definice by to byla chyba servisu :mrgreen:

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 18:09
od adam221
Keby nemusel nastevovat servis viac ako 1x za rok, urcite by sa to nestalo.....
Teraz tu este chyba vyjadrenie clena klubu...

Taktiez praca s ludmi nieje vzdy easy....

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 20:40
od rade622
Blbeček je chycen při pokusu o podvod a vy se ho zastáváte?
Kdybyste si od něj koupili to auto s tzv. úplnou servisní historií vy
jak by se vám líbil postup servisu, který mu to orazil?
Vedoucí ho měl nechat vyvést ochrankou, servisku mu hodit na hlavu
a jeho fotku s popisem pokusu o podvod vylepit na každé fórum hned vedle
jeho pomlouvačného článku. Mohlo by tam třeba být napsáno - "nekupujte si auto od tohoto
člověka, je to podvodník, a pokud má oraženou servisní knížku více, jak třikrát udejte ho
policii, chce vás připravit o vaše peníze nepravdivými údaji v kupní smlouvě".
Ani by na něj nikdo nemusel řvát, stačil by klidný věcný přístup
jako ke každému hajzlíkovi. Zavřít za ním dveře a zakázat vstup.
Bez ohledu, jestli tam byl jedenkrát nebo pětkrát za poslední rok.
Copak pro vás rovné jednání, čest a poctivost jsou prázdné pojmy?
Smutný svět.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 04 črc 2012, 22:48
od airwaves
Nejdůležitější člověk ve firmě je zákazník. To je zákon a kdo to nepochopí pak musí tady vysvětlovat a možná si i vymýšlet cože ten otravný zákazník chtěl a co nám to napsal.
A co je na tom špatného orazit servisku? Udělal sis olej a filtry. Ok uděláme kontrolu jestli je to pravda a tady máš razítko. Stejně je ti k ničemu když jsi neplatil fakturu :D a ta není zanesená v systému. Mám se s Tebou hádat? Naco. Jsi spokojen ok pošli dalšího. Co je na tom těžkého? Vždyť ty servisy nic jiného za 5 tisíc nedělají jen olej a razítko to je maximum. :D

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 10 črc 2012, 00:04
od Chasnik
"Nejdůležitější člověk ve firmě je zákazník."...
Souhlas, až na to, že ne pro všechny zákazhíky můžeme schválit označení "člověk" ;) Všechno má totiž své hranice. Pokud si nějaký trouba myslí, že může řvát na lidi jenom proto, že je "zákazník", tak si zaslouží tak maximálně nakopat do řiti.

Zajímavé je, že častěji si jako "zákazníci" vyskakují ti, co mají hluboko do kapsy a myslí si, že jim pro těch jejich pár stokorun bude obchodník olizovat boty. Skutečně bohatí zákazníci jednají většinou slušně. Tvrdě, ale slušně...

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 10 črc 2012, 07:14
od caruser
Chasnik

Realita je taká, že skôr vyskakujú zákazníci, ktorí nemajú hlboko do kapsy a servisujú vozidlá, ktorých cena začína na 35.000 EURO. Obyčajní ľudia i keď je faktúra vyššia ako polovica ich platu sú vďační a zaplatia, kdežto majetnejší zákazníci majú tendenciu handrkovať sa o výslednú sumu. Netvrdím, že všetci, ale väčšia časť. Aspoň takú mám skúsenosť.

Mimochodom, ako to v skutočnosti bolo v tomto spore medzi zákazníkom a AS :hyu: vedia najlepšie len samotní aktéri, ťažko tu súdiť. Pravda bude niekde uprostred :D

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 10 črc 2012, 18:17
od iggyno
Fakt, ze sa tu ale ukazala sukromna komunikacia...je ako "obchodny podvod"...u mna sa tymto predajca diskvalifikoval...pricom stacilo,keby len konstatovali z ich pohladu o co slo...

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 11 črc 2012, 09:29
od pietro32i
Máš čiastočne pravdu, ale všimni si, že odvtedy sa už autor/sťažovateľ neozval. Aj to o niečom svedčí, nemyslíš? Servis nemusel zverejňovať všetky údaje ako meno a pod. a naozaj mohol najprv vyskúšať konštatovanie o čo šlo a ako to prebiehalo a až neskôr, v prípade potreby zverejniť "súkromnú" komunikáciu (ale zase bez osobných údajov), ale takto to vyriešil naraz 8). Neviem ako ostatní, ale ja som získal z toho dojem, že to nebolo také jednoznačné ako tvrdil na začiatku autor tejto témy.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 11 črc 2012, 18:48
od iggyno
to je jasne...ale i tak.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 12 črc 2012, 09:28
od Chasnik
No nevím, kolik z vás, kdo tady přispíváte, dělá v obchodu, ale kdyby mojí firmu někdo takhle očernil na webovém fóru, tak sem předám komplet přepis komunikace klidně i s fotkou toho chytráka. Na lži a polopravdy se těžko reaguje, pomluvy se šíří rychlostí světla, takže rychlé a jednoznačné vyjádření takovým elementům nejlépe zavře hubu.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 12 črc 2012, 20:56
od iggyno
Jo s tym by sa dalo suhlasit...len kde bereme teraz istotu ze to neukazu aj pri beznej zalezitosti...ja nevim,no...

Re: Servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 10 pro 2012, 16:20
od miskinsr50
No neviem čomu veriť.
Ale ak "zákazník" mal v plané auto predať a nechať si v servise opečiatkovať servisnú knižku - klobúk dole, že to vôbec sem aj písal. Ja by som držal hubu a hanbil sa v kúte. To, že po ňom „servisak“ hučal, nie je moc prijemné ale na druhej strane sme len ľudia a každému môžu povoliť nervy aj keď pre každú firmu je zákazník pán.

Ďalšia vec, ja s tým servisom nemám žiadne problémy ci negatívne skúsenosti a môžem ho len odporučiť. Super prístup, ochota riešiť každú vec a nehovorím o tom, že mi veľa kráť pomohli.

Takže čo sa mňa týka, môžem ho len odporučiť. Sú ine servisy do ktorých by som ja osobne nikdy viac nevkročil. A to nemusel po mne ani nikto hučať. Dokonca nemám problém isť do neho na výmenu oleja práve tento týždeň.