Stránka 2 z 3

Re: Buben za kotouč

Napsal: 05 čer 2012, 22:56
od Hardcam
Aha, ono to tam fakt neni. Ale i tak se divim, napr. v sekci i30 napises, ze chces dat kola o +2 ET sirsi a uz se na tebe sesypou s pojistovnama, jak to pri nehode odse*es.
Prodejci jsou IMHO to samy - vsak jsem taky v :hyu: mel na mysli skladniky - ti prodavaji dily, ne mechanici ci prijimaci technik.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 05 čer 2012, 23:11
od Mexican
takze znova k teme...

ano, ide to. U Kia Rio 2005+ to urobili

http://www.streetkiaz.com/streetkiazx/m ... 5&forum=72

zaver.. vyzera to lepsie, ale brzdi to rovnako. Ziadne dalsie upravy (brzdoveho valca + ABS) neboli potrebne

Re: Buben za kotouč

Napsal: 05 čer 2012, 23:12
od 69pavel
Hardcam píše:Aha, ono to tam fakt neni. Ale i tak se divim, napr. v sekci i30 napises, ze chces dat kola o +2 ET sirsi a uz se na tebe sesypou s pojistovnama, jak to pri nehode odse*es.
Prodejci jsou IMHO to samy - vsak jsem taky v :hyu: mel na mysli skladniky - ti prodavaji dily, ne mechanici ci prijimaci technik.
tu se resi bubny, asi jsi chtel tento prispevek hodit jinde

Re: Buben za kotouč

Napsal: 05 čer 2012, 23:20
od 69pavel
Mexican píše:takze znova k teme...

ano, ide to. U Kia Rio 2005+ to urobili

http://www.streetkiaz.com/streetkiazx/m ... 5&forum=72

zaver.. vyzera to lepsie, ale brzdi to rovnako. Ziadne dalsie upravy (brzdoveho valca + ABS) neboli potrebne
mexicane bavime se o Getzovi,nevim zda to lze pouzit z KiA RIO sedan 2005-pro accika je mozne ale pro getze .nevim
u getze bylo z vyroby co si pamatuji tak benziny mely bubny a diesly mely vzadu kotouce,psal jsem ze pro jistotu by mel zajit za prodejcem a zjistit jake byly rozdily v pouziti dilu pro oba typy pouziti,pokud tam jsou rozidly tka bud ot sehnat v Hyu neb Kia, ruzne modely to maj stejne

Re: Buben za kotouč

Napsal: 05 čer 2012, 23:37
od Hardcam
69pavel: nechtel...kdyz si prectes, co jsme si psali, tak to navazuje :wink:

Re: Buben za kotouč

Napsal: 06 čer 2012, 00:21
od Birkof
Getz s 81 kw se prodával i u nás, ale stejně jako i20 s 1,6 CRDi 94 kw, jen chvíli. V prospektech a ceníku z té doby jsou uvedeny obě motorizace.
Ale k tématu:
Co vím určitě, tak jsou jiné rozměry brzdových čelistí a nejsou tam prasátka, jen pružiny. A jak je vyřešený přívod kapaliny, toť otázka.
Nevím, kolik tě auto stálo a kolik peněz máš na vyhazování, ale předělávat zadní brzdy jen kvůli vzhledu, je čiré šílenství. Co já si užil srandy s kotoučovkou vzadu :evil:
Nesehnatelné třmeny, když už, tak nové za nehoráznou pálku, ojeté na jediném vrakáči v ČR. Zasekávající se válečky, přehřívání kola(chladil jsem v zimě sněhem, aby mi nepraskla guma), zkroucený bubno-kotouč :oops: .Opravná sada gumiček dostupná teprv rok, když už jsem konečně sehnal ten třmen :evil: a to zase jen někde.
Brzdit bude stejně.
To bych si tam raději nalepil papírovou napodobeninu kotoučů a po náměstí dělal parádu.

Cenovka za vše, bude asi stejná jako za celé auto, kdyby jsi ho chtěl nyní prodat.
Pokud mermomocí chceš kotouče vzadu, tak ti mohu nabídnout celé auto :wink: Snad nebudu muset přidat 3 fotky do 24hod. :lol:

Jinak se podívej na stránky : www.getzclub.ru nebo www.drive2.ru a tam si najdi v pravém sloupci značku a model. Jsou neuvěřitelně šikovní.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 12 čer 2012, 16:54
od Elmartyn
Taky sem to studoval a nikde tam nic o brzdách není. Ale jinak sem se zatím nikam nedostal asi seženu celou nápravu a přehodím to celé aby to bylo bez problémů.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 19 čer 2012, 18:01
od Elmartyn
TO: birkof ty máš s tím nějake zkušenosti? každopádně aby sme si to ujasnily tak o vzhled určitě nejde a že to bude brzový ůčinek stejný je nesmysl. Za dva roky dvoje kotouče po 15tis zvlněné. A tam je ručka na kotouč nebo je uvnitř buben? Dělal to někdo? Ruční brzdu u kotoučů? podle obrázků ke kterým se se dostal to není zřejmí.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 19 čer 2012, 19:48
od 69pavel
pokud se nepletu tak je pouzit stejny kotouc jako u Accentu(zadni),takze rucka je buben,to jest kotouc a uvnitr buben kde je oblozeni pro rucku.,je to ovladane zvlast lanovody

Re: Buben za kotouč

Napsal: 19 čer 2012, 19:57
od 69pavel
zadni kotouc accent,pouzit u jinych typu Hyu
Značka a model Motor Výroba od - do Výkon kW (HP) Objem ccm
HYUNDAI ACCENT (MC) 1.5 CRDi GLS 11.05- 81 (110) 1493
HYUNDAI ACCENT (MC) 1.6 GLS 11.05- 82 (112) 1599
HYUNDAI ACCENT (MC) 1.4 GL 11.05- 71 (97) 1399
HYUNDAI ACCENT limuzína (MC) 1.4 GL 11.05- 71 (97) 1399
HYUNDAI ACCENT limuzína (MC) 1.6 GLS 11.05- 82 (112) 1599
HYUNDAI GETZ (TB) 1.6 09.02- 77 (106) 1599
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 03.03- 60 (82) 1493
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 08.05- 65 (88) 1493
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi GLS 08.05- 81 (110) 1493
HYUNDAI i20 1.4 09.08- 74 (101) 1396
HYUNDAI i20 1.2 09.08- 57 (78) 1248
HYUNDAI i20 1.6 09.08- 93 (126) 1591
HYUNDAI i20 1.6 CRDi 09.08- 85 (116) 1582
KIA RIO II (JB) 1.5 CRDi 03.05- 81 (110) 1493
KIA RIO II (JB) 1.6 16V 03.05- 82 (112) 1599
KIA RIO II (JB) 1.4 16V 03.05- 71 (97) 1399
KIA RIO II limuzína (JB) 1.4 16V 03.05- 71 (97) 1399
KIA RIO II limuzína (JB) 1.6 16V 03.05- 82 (112) 1599

Re: Buben za kotouč

Napsal: 19 čer 2012, 19:59
od 69pavel
jestli je tam i tvuj Getz dle roku tak je pouzit kotouc viz prispevek vyse

Re: Buben za kotouč

Napsal: 20 čer 2012, 17:18
od Elmartyn
Čau moc děkuji za vyčerpávající vysvětlení i s příklady a samozřejmě to auto ze kterého chci sestavu použít tam je a ty co tam nejsou mají ovladání normálně přes kotouč?

Re: Buben za kotouč

Napsal: 22 čer 2012, 22:12
od Birkof
Mám kotouče od výroby. Brzdný účinek je naladěn podle toho, kolik tvé auto váží a jakou má maximální rychlost. Na lehkého benzína stačí bubny, jinak by jsi tam měl kotouče. Obávám se ale, že zvlněné přední kotouče nebudou jen o slabých bubnech vzadu.
U benzínu jsou vzadu prasátka, která roztahují třmeny. U bubno-kotouče není prasátko, ale jen nějaký systém, který skrze lanko a pružinky přenáší ručku.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 24 čer 2012, 21:17
od Elmartyn
No a od čeho to tedy je zvlněné mám 1.3 a dostanu se vpohodě na 160km/h, ale budu dávat jiné sání výfuk a ještě nějaké drobnosti a potom by 180km/h neměl být žádný problém už ted mám 60 kw potom počítám cca 65 - 67 kw chtěl sem začít od brzd.

Re: Buben za kotouč

Napsal: 24 čer 2012, 21:33
od JoKo
zvlnene ich mozes mat napr. z toho, ze si s rozhriatymi brzdami presiel po studenej mlake...

a myslim si, ze tie zadne kotuce ti nepomozu. jednak auto ma ebd {elektronicke rozdelovanie brzdnej sily} a aj teraz prerozdeli z predu tolko sily na zadne kolko potrebuje... do zadu sa posuva vacsinou vtedy vacsia brzdna sila, ak je vozidlo vzadu zatazene... inac je to tam zbytocne presuvat. radsej investuj do poriadnych brzd, ako investovat cas a peniaze do zadnych kotucov a potom mat popripade opletacky... vozidlo nebolo schvalene na prevadzku po zemnych komunikaciach v takom stave, v akom ho chces mat...


p.s.: na 1.3 12v accente {ten isty motor} som mal tachometrovych 195 bez akychkolvek uprav... myslim si, ze su to dalsie zbytocne peniaze, to si si rovno mohol zaobstarat 1.6 a mal by si aj zadne kotuce ;) ale ked ta to bavi... :P