Stránka 2 z 3

Re: chod prevodovky

Napsal: 19 úno 2013, 19:10
od huhu46
tak ještě jednóóó
Verxes píše:Ahoj, nechce se mi zakládat nové téma - můj problém se týká spíše cuknutí vozu při přeřazení z jedničky na dvojku - řadit to řadí ok, ale nepodařilo se mi na dvojku zařadit tak, aby auto po puštění spojky necuklo.. mám ho nové, ještě to asi nemám v ruce, ale nestává se Vám to někomu? Už jsem našel jednu recenzi nové i30, kde majitel měl podobný problém.. já mám model nové i30, 2012, 1.6CVVT 120k
mě to taky dělá při rozjezdu na jedničku
dám plyn rozjedu to třeba na 20-30km/hod,dám tam dvojku rychlost se sníží
není to prostě plynulý
po zařazení dvojky pouštím spojku normálně tak jak u dalších stupnů

sem zvyklej od semaforu odjíždět jako první ale co mám :hyu: tak odjíždím s ostatníma :-

Edit mod Haer: Sikula =D> Promazal jsem ty predchozi posty...

Re: chod prevodovky

Napsal: 20 úno 2013, 14:49
od huhu46
=D> jo díky za to smazání =D>

teď de vo to,aby na ten dotaz někdo reagoval

VERXES:píšeš že jsi to už někde četl podobnej problém
dej odkaz nebo co ses dočetl

Re: chod prevodovky

Napsal: 25 úno 2013, 15:52
od catchcash
Ja mam zatial okolo 1700 km a vsetko je v najlepsom poriadku. Take lahke radenie ako na tomto aute som este nezazil takze zatial maximalna spokojnost =D>

Re: chod prevodovky

Napsal: 25 úno 2013, 16:21
od drago47
Ja mam accenta ale večina ludi mi vravi že spiatočka a 2 ide taško na hyundaioch hlavne za studena, ja som to bral ako normal u staršieho auta

Re: chod prevodovky

Napsal: 25 úno 2013, 17:22
od quinnet
na hyundaioch z 90 rokov bola spiatočka trochu problematicka, niekedy nešla zaradiť, bolo treba zaradiť jednotku trochu popustiť spojku a potom to šlo; ale ako pozeram do navodu novej i30ky aj tam sa píše, že synchronizované sú len prevody vpred.

Re: chod prevodovky

Napsal: 26 úno 2013, 11:48
od Mirus30
Přečtěte si jakoukoliv recenzi ve Světě motorů na Hyundai a všude "redaktoři" píšou že převodovka cvaká, takže bych to asi neřešil :-) dělalo mi to už v Accentu a dělá, i když míň, i v i30, ale je to věc která mě osobně neruší, spíš mi vadí EKO teror, kterej zařídil že při pokusu o zrychlení 0-100 je na dvojce zaváhání jak kdyby to čekalo na roztočení turba, nechytí se hned, to je škoda... :-(

Re: chod prevodovky

Napsal: 22 dub 2013, 13:21
od Tudy
Trochu z jiného soudku. Co máte zařazeno při 50 km/hod ve městě ? V několika recenzích jsem četl, že se dá v pohodě jezdit se zařazeným 6. stupněm, ale mě motor připadá už hodně podtočený. Na rovince a při klesání mám zařazeno 5, při stoupání 4.

Re: chod prevodovky

Napsal: 22 dub 2013, 13:41
od Haer
Jak pises. Pri 50 jezdim tak 4 az 5 - petku jen tehdy, kdyz je to takove lehtani skoro bez plynu. Jakmile to jde do kopecka nebo je potreba pridat, tak radeji podradim. Sestku bych tam nerval, pri 50 km/hod bude motor na cca 1300 otackach. Ani k tomu neni duvod, podtaceni znamena vetsi namahani a horsi spotrebu.

Re: chod prevodovky

Napsal: 22 dub 2013, 17:35
od idam.i
Pri 50km/hod podla GPS /podla tacho skoro 60. :-) / v pohode za 5. Bez problémov zrýchluje a pri ustálenej rýchlosti ani necuká.Myslím,že 6 by už bolo moc. #-o

Re: chod prevodovky

Napsal: 23 dub 2013, 01:10
od Mirus30
Tudy píše:Trochu z jiného soudku. Co máte zařazeno při 50 km/hod ve městě ? V několika recenzích jsem četl, že se dá v pohodě jezdit se zařazeným 6. stupněm, ale mě motor připadá už hodně podtočený. Na rovince a při klesání mám zařazeno 5, při stoupání 4.
Taky jezdim na 4. nebo pri rovince 5., na recenze koukej jen jako na doplnek, cetl jsem recenzi kde se 1,2TSI "udajne" sebrala na 3.stupen z tisice(!!) otacek, bez cukani a drnceni... z kopce mozna, ale za jinych okolnosti to nejde.

Re: chod prevodovky

Napsal: 23 dub 2013, 11:14
od ttoomikk
Mirus30 píše:
Tudy píše:Trochu z jiného soudku. Co máte zařazeno při 50 km/hod ve městě ? V několika recenzích jsem četl, že se dá v pohodě jezdit se zařazeným 6. stupněm, ale mě motor připadá už hodně podtočený. Na rovince a při klesání mám zařazeno 5, při stoupání 4.
Taky jezdim na 4. nebo pri rovince 5., na recenze koukej jen jako na doplnek, cetl jsem recenzi kde se 1,2TSI "udajne" sebrala na 3.stupen z tisice(!!) otacek, bez cukani a drnceni... z kopce mozna, ale za jinych okolnosti to nejde.
preco vobec riesite aby boli otacky co najmensie ? to si naozaj kazdy mysli ze vyssi zaradeny stupen musi okamzite znamenat nizsiu spotrebu ? tomu motoru to ani trochu neprospieva ked pojdete na 5. stupen 50kmh, uz ta stvorka je tak na hrane ale budis, idealne na tu stvorku ist aspon tych GPSkovych 50km/h cize tak okolo 55-58 na tachometri ale v ziadnom pripade nie 5ku, motor je velmi podtoceny a a hlavne nie je v spektre skutocne pouzitelnych otacok cize akekolvek zosliapnutie plynu, bude znamenat dlhe cakanie na potrebny vykon, keby ste tych 50 isli na trojke tak spotreba bude mozno aj nizsia ako pri 5ke ale ta 4ka je tak akurat ale pred prudsim pridanim napriklad na nejaky dialnicny obchvat ci 80ku je asi lepsie podradit do trojky a zrychlit, takych 1800-1900 otacok je pre motor idealnych na zacatie zrychlenia
ale to je iba moj nazor :)

Re: chod prevodovky

Napsal: 23 dub 2013, 11:51
od Mirus30
Trochu si to zamotal, nejde o co nejmensi otacky za kazdou cenu, pokud mam rovinku a jedu 50 tak ji muzu lochtat na 5. a motor s tim nema sebemensi problem [-X pokud pojedu 50 do kopce tak tam sekam trojku a huraa, proste zalezi na situaci.

Dalsi vec je ze se nebavime o vykonu v tom momente kdyz ho nepotrebuju, od toho mame razeni :D ale pokud si s tim autem jel, tak bys vedel ze to pri 50 nema na petku zadnej problem :^o uz mam vyzkouseno i ze kdyz projedu obec 65 tacho, tak na 6. se to normalne bez protestu sebere, samozrejme to netahne, ale to po tom nikdo nechce, jen plynuly rozjezd, to staci. Na vykon hleda rucicka otackomeru cislovku 7000!!! :twisted: :twisted:

Ale pokud se bavime o "zrychleni" tak je pro motor idealnich 5000 otacek :D/

Re: chod prevodovky

Napsal: 23 dub 2013, 13:09
od ttoomikk
Mirus30 píše:Trochu si to zamotal, nejde o co nejmensi otacky za kazdou cenu, pokud mam rovinku a jedu 50 tak ji muzu lochtat na 5. a motor s tim nema sebemensi problem [-X pokud pojedu 50 do kopce tak tam sekam trojku a huraa, proste zalezi na situaci.

Dalsi vec je ze se nebavime o vykonu v tom momente kdyz ho nepotrebuju, od toho mame razeni :D ale pokud si s tim autem jel, tak bys vedel ze to pri 50 nema na petku zadnej problem :^o uz mam vyzkouseno i ze kdyz projedu obec 65 tacho, tak na 6. se to normalne bez protestu sebere, samozrejme to netahne, ale to po tom nikdo nechce, jen plynuly rozjezd, to staci. Na vykon hleda rucicka otackomeru cislovku 7000!!! :twisted: :twisted:

Ale pokud se bavime o "zrychleni" tak je pro motor idealnich 5000 otacek :D/
:) samozrejme, ze zalezi na situacii ale stale budem tvrdit, ze 5ka na 50kmh je zbytocne vela aaaale zas nasiel maly rozdiel, ja mam diesla aa tam je to spektrum otacok a hlavne otacky na preradovanie ale uplne z ineho sveta, otacky ako pises 5000 a 7000 na take ani nemam otackomer stavany :D:D:D

Re: chod prevodovky

Napsal: 23 dub 2013, 23:06
od idam.i
Ver tomu,že 1,6 GDI pri 60km/hod (podla tacho) ide úplne ,ale úplne v pohode.Dokonca bez problémov aj zrýchluje. :D/

Re: chod prevodovky

Napsal: 24 dub 2013, 00:16
od Mirus30
Je to tak, ten motor s tim nema zadny problem =D>

a pokud to neni do kopce nebo prudkou akceleraci, tak v tom nevidim problem 8)