Stránka 2 z 2
Re: Gumové řízení
Napsal: 01 pro 2012, 15:06
od misan18
jojo, čepy jsou vpohodě.. no já ještě uvidim, tuhle jsem jel ráno a jelo se tím úplně normálně, volant tuhnul jak má, ale asi po půl hodině to dělalo zas to samý, tak to nechápu..
Re: Gumové řízení
Napsal: 01 pro 2012, 17:29
od Aleš-ák
To je zajímavý...Pokud je to tím posilovačem tak je asi celkově v háji....
Re: Gumové řízení
Napsal: 02 pro 2012, 13:40
od jan.skr
ještě zkontroluj podtlak co jde do posilovače, tam by to mohlo bejt taky
Re: Gumové řízení
Napsal: 02 pro 2012, 17:12
od whoode
kuknul bych se aji na zadní nápravu (silentbloky), jestli se ti to vlní, mě se to taky vlnilo, a po celkové druhé geometrii je to ok, ale pozor na některé servisy, udělali mi geometrii pěkně na pikaču..(auto mělo sindrom šikmo běžícího psa).. nemusí to být jen řízením...
Re: Gumové řízení
Napsal: 07 led 2013, 16:52
od misan18
Teď budu trochu za idiota, ale nevadí, zkontroloval jsem potom tlak v pneumatikách a na přední nápravě bylo na každým kole jinej tlak, rozdíl asi 0.3, měnili mě to v servisu páč měnim zimní na elektrony ale vždycky to nahustili dobře, tak jsem to ani nekontroloval. V životě by mě nenapadlo, že to může bejt takováhle kravina, ale hlavně že už to nedělá. Horší je, že potom co se to zpravilo a volant reaguje víceméně normálně normálně je vidět jiná věc, auto příšerně plave (tlak standartní 2.5 na všech pneu, tak jsem to míval vždycky, takže tím to nebude) , a při přejezdu nerovností, tak nějak vždycky celý volant změkne a auto je takový míň stabilní. Můžou to být silent bloky? Jak poznám jestli sou v háji?
Re: Gumové řízení
Napsal: 07 led 2013, 17:00
od MICHAL77
jan.skr píše:ještě zkontroluj podtlak co jde do posilovače, tam by to mohlo bejt taky
Tak toto bych potřeboval nějak objasnit? Jakej podtlak do posilovače???
