Stránka 2 z 5

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 00:42
od Hardcam
Za prve je nejsilnejis benzinova i30 dvoulitr a za druhy si polepsis...ix35 ve dvoulitru s DCVVT jede opravdu dobre a velmi ji prospiva absence GDI. Osobne si tento prechod umim velice realne predstavit a nejeddnou jsem ho zvazoval.

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 09:48
od Jardach
Hardcam ,díky za info také jsem si to tak myslel,že to úplný lenoch nebude,teď už jen jestli obednat novotu ,nebo jako u mé i30cw využít a počkat si na nějakou skladovku nebo předváděčku i když v tom benzínu toho moc není :(

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 10:37
od Mexican
ten dvojliter u ix35 zabija uplne nemozna manualna prevodovka - naco je v takom aute 120kw ked to pri dialnicnych 130 toci 4000 otacok a zere ako tank? To ze ma 5 stupnov by mi nevadilo, ale je to fakt nemozne odstupnovane. To napriklad 2,4l R4 s CVT prevodovkou v Jeep Compass zere menej. Obe auta vyskusane

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 11:08
od vorlajz
ten dvoulitr nema 6ti kvalt? Do toho bych nesel! :(

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 11:18
od Luboshak
ParnosCZ píše:Zdarec panove tak ja byl v Liberci u prodejce a tam mu prijde pristi tyden dvoulitr na opravu tak mam zavolat a prej se svezem no uvidime.
Mam v planu taky pred dovcou to obmenit.
Mam Sorento 2.5 CRDI a uz nechci ropu je to moje druhe auto s ropou, ale nenajezdim tolik km abych musel kupovat ropu a potom se strachovat o vstriky a pod.
Takze jednoznacne benzin. Uzzzz se mo tesim je to pekne aautiiii. ;)
Počkejte, tohle mě zaujalo. To je běžný, že když tam mají nějaké auto na opravu, že ho nějakému zájemci půjči, aby se svezl? S cizím autem???

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 11:31
od vorlajz
Lubosi, kdyz chces prodat, tak jde vse ;)

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 11:45
od ParnosCZ
Ne je to jen v jejich arealu abych vedel tu motorizaci ;)
pac jsem zavrhl naftu kvuli tomu ze moc uz nejezdim pac uz nepodnikam a jeste uvazuju o automatu kvuli 6kvaltu, ale zase to je jedna soucast , ktera se muze posrat a potom to jde do desetitisicum oprava :(

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 13:07
od Jardach
Too Mexican ,no nevím mě tedy moje i30cw na dálnici taky točí 4000 na 130-135km/h,140km už mám dílek přes 4000. A před tím jsem měl Fabia 1,4 74kw benzín a bylo to zhruba to same +-

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 17:18
od vorlajz
Jardachu, ale ty máš 5-ti kvalt, že?

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 17:40
od Jardach
Jo,jo mám na i30cw jen 5ku,ale co jsem se díval tak ix35 2l benzín ani s 6kou není,tedy pokud nevezmu automat ...a to se mi nějak nechce,nehledě na to ,že už tady pár lidí na fóru psalo o kopání automatu !

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 17:43
od ParnosCZ
jjj ja se ptal a je jen s 5tkou a jeste bude tak rok a pul potom bude facelift aspon to tak rikal prodejce v LBC Vratislavice

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 17:47
od vorlajz
Jardachu, jojo... právě jsem koukal, že ta ix35 je jenom pětikvalt... každopádně ten automat je šestikvalt a rozhodně bych si ho nejdřív vyzkoušel, než bych ho kupoval... vždycky je potřeba si udělat svůj vlastní názor,ne? ;)

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 21:08
od FISHkaa
najeto 60tis a naprostá spokojenost 8) Nicméně kvůli cenám N95 sem přidal LPG (ztráta výkonu žádná) a jsem ještě více spokojen.
Po Praze můžu povozit :mrgreen:

edit: automat k 2.0i nekupovat - vůbec není sladěn a auto nejede a žere. V manuálu je to na pohodu. Pětikvalt nevadí - pětka je dlouhá. Šestikvalt u i30 (co sem zkoušel) je stejně poskládán na více krátko 8)

jezdím převážně ve městě, tak koho zajímá reálná spotřeba řidiče, který auto nešetří : http://www.spritmonitor.de/en/detail/417104.html

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 22:27
od vorlajz
Fishko, nejezdíš někdy k nám do Ústí nad Labem? :) rád bych se svezl ;)

Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt

Napsal: 09 led 2013, 22:37
od barsuk
No dovolím si k tomu něco dodat, vzhledem k tomu, že jsem jel úplně se vším... 8) Tedy s každou motorizací. A abych předešel dotazůma a pochybám, tak pracuji v HMMC. Už dlouho.
Ve srovnání se starou i30 cw je iX 35 s dvoulitrovým benzínem subjektivně o něco živější, ale dynamické měření ala zrychlení na různé rychlosti při různých převodových stupních neděláme, ovšem jistě se to dá někde vyguglit...
Se spotřebou je Jardach jak jsem četl smířen, s čím osobně mám já problém, tak to je manuální 5° převodovka. Za jeden z mála jejich kladů pokládám, že má stejné H jako Fáčko a Felicia :lol: Jinak doporučuji vyzkoušet a o dlouhé pětce bych také dlouho polemizoval. Pokud bych si kupoval dvoukolku, pak bych šel do 6° v 1.6 GDI, navíc je to levnější a rozdíl v dynamice je minimální, uživatelsky spíše ve prospěch přímovstřiku, pokud 4x4 pak rozhodně s automatem a LPG v tomto případě pokládám za holou nutnost při nájezdu nad 10.000km ročně. Jo a když Vám tolik jde o to, kolik to točí na dálnici, tak ten automat točí nejmíň... :)
Osobně považuji za ideální motorizaci 100kW dvoulitrový diesel s automatem s 4x4 či bez. Ta 135kW verze už je pro toho kdo nechce všude závodit přílišný luxus. Ale za dvacet táců navíc, proč ne. Ale já preferuji lehce podladěné verze dieselů než ty nadupané.
Ovšem kdo chce benzínové 4x4 SUV s manuálním 5° s redukcí co všude vyjede tak Subaru doprodává Forestery... 8)