Stránka 2 z 3

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 23 led 2013, 19:11
od themajky
Mám kontakt na firmu v Mnichově, kde mi chipovali i30ku, ale pořád je to benzín a bez turba (kdyžtak napiš a pošlu ti ho ve zprávě).
Když se dívám na jejich stránky, tak z tý E90ky by dostali z 500Nm krásných 674Nm už při 1660ot.! Z A4ky maximálně 613Nm, ale už při 1450ot.
Myslím si, že ten rozdíl není tak markantní. Při takových hodnotách ti to natrhne slezinu tak či tak.

Zadokolku určitě ne, to bys mohl skončite někde v blátě a nevyhrabat se. Krom toho je A4ka o něco vyšší a měkkčí, takže na horší cesty, jak píšeš, by to určitě byla lepší volba. Taky když někde rozstřelíš o pařez spodek nebo přední spoiler nebude to tak drahý ;)

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 23 led 2013, 19:57
od jaeden
petzl62 píše:Tesat možná,ale ne do kamene a ne slova.Hoši pobavili jste mě fakt dost dobře.Možná by nebylo marné si založit vlastní fórum 2,7l a výš,500Nm a výš :D/
Každopádně Vám držím palce a sobě pěsti-snad se s Váma na silnicích nepotkám-abych na nich nezavazel :D/
Takový fóra ještě neexistují?! :-k
Každopádně se nemusíš bát, že bys zavazel. S tím autem se budu držet mimo silnici, nejsem si v něm jistej. Navíc máš nafťáka, můj 150Nm benzín se nemá šanci chytnout.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 23 led 2013, 20:01
od jaeden
themajky píše: Krom toho, když někde rozstřelíš o pařez spodek nebo přední spoiler nebude to tak drahý ;)
No hlavně ten podvozek, u i30 jsem už jezdil kde čím, bahno, kamení, voda s bahnem a kamením alias potok.

A nikdy žádnej problém, jen škoda, že to nemá ze spod kryt motoru, to co jsem viděl po otevření kapoty, bych nepřál nikomu. A jak to umýt žejo... hadicí ten motor nepostříkám. I když by to bylo asi fuk.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 30 kvě 2013, 20:21
od themajky
Zdravím, po nějaký době jsem se dostal z jistých důvodů (dozvíte se níže) na Hyundai forum.

Asi 2 týdny po napsání posledního postu (tj. začátkem února) jsem si dovezl z Mnichova od autorizovaného prodejce. Byl od prvního majitele, jeden z posledních vyrobených modelů tohoto typu (r. 2007), nalítaných měl necelých 150k km a byl ve skvělé výbavě na zakázku. Chtěl jsem sice už novější model, ale dostal jsem fakt pěknou cenu, tak čert to vem - kde ušetříš, tam ušetříš a víc mě zajímal motor, se kterým si majitel fakt vyhrál - dal větší turbo, popravil to a vyladil řídíci jednotku, takže auto mělo krásných 300 koníků a 675Nm už při 1650 ot./min, což je super, protože člověk nemusí mít strach předjet 5 kamionů za sebou a s přehledem to natřete každému závodníkovi ve Fabii RS.
Prodejce byl sice asiat, ale evidentně tomu rozumněl a nejspíš to nebylo první auto, který prodával.

Jak jsem psal, jezdím spíš dálky, takže jsem se dostával na dálnici s přehledem pod 7l/100km (a 130km/h jsem nejezdil). Občas nějaký lítání po polňačkách, když byla potřeba - čtyřkolka si s nerovnostma poradila skvěle, policejní Octávky se nechytaly. Ani se spotřebou to moc nehnulo - dlouhodobá 7,1l/100km.

Každopádně s Audinkou se mi jezdilo skvěle. Když píšu jezdilo, je jasný, že už se nejezdí. Bohužel jsem tomu jednou pěkně šlápnul do zatáčky a asi ve 170km/h se mi utrhla prdel, po smyku jsem skončil ve vodě. Bylo to rána jako prase, ale nebyl jsem v bezvědomí, tak jsem se odpásal, pomalu otevřel dveře a čekal jsem, až se nahrne voda. Byla studená jak ledová královna, člověk překousne všechno.

Vylezl jsem na břeh, mezitím přijela sanitka. Po ošetření zjistili, že jsem nejspíš ze železa a nic vážného se mi nestalo. Příkládám fotky z vytahování auta, které bylo na odpis.
Totálka 1
Totálka 1
totalka_1.jpg (76.61 KiB) Zobrazeno 2301 x
Totálka 2
Totálka 2
totalka_2.jpg (79.48 KiB) Zobrazeno 2301 x

A teď se dostáváme k tomu, proč jsem na foru. Za půl roku se poměry ve firmě trošku změnily a já mám možnost si teď vzít něco jinýho. Tak pročítám zkušenosti s ix55. Je to velké auto, doufám že i bezpečné se slabším třílitrem, takže mě to snad nebude pokoušet. Kdyby přece, tak mě ochrání 2 tuny kvalitní oceli.
Na lítačku si časem koupím německé kupéčko v benzínu s 6ti válem (nejspíš BMW M3 e46), ale teď chvíli nechám anděla strážného odpočívat.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 02:47
od vencca
[-o<

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 09:37
od mcpapa
Možná by to chtělo místo nového auta koloběžku, pořádně jí čipnout, aby trhala asfalt a natřela to každý jiný koloběžce a autem radši nejezdit, ať nemám takovej strach když někam jedu, že někoho takového potkám v autě :-k

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 11:23
od pepe pedro
ach bože!Prečo si im doprial vodičáky! :x neriadené strely na cestách!

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 16:51
od Axel.Foley
Bože, do čeho jsi to duši dal [-o<

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 17:10
od walach
Jezdíš jako hovado a dobře ti tak :twisted: A nechápu proč to dáváš do sekce i 30 :roll: .Takové hovada jako jsi ty by měli pozavírat !!!

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 31 kvě 2013, 17:25
od petzl62
Mňooo,být tebou,tak kouknu v Německu u čínských prodejců v autobazarech,jestli tam nevymazlil nějaký místní podobný "klenot" nějakou ix55 a nedal ji na nafukovací plováky a třeba s 800Nm.Že by jsi jezdil po řekách,potocích a bažinách,přehradách(hráze nejsou problém-s tím výkonem je přeletíš :wink: ),ostatně s vodou to umíš-jak vidíme-ale hlavně tam napácháš míň škody a nebudeš se muset potkat s náma "nenormálníma" :shock: MY TI BUDEME FAKT DRŽET PALCE!!!A budeme moooc rádi :D/

P.S.Ještě jsem si všimnul jedné MALIČKOSTI :mrgreen:
Že by někdo z 1,8Turba Audi dokázal dostat 300koníků a 675Nm... :roll: No asi jsem divnej a houby tomu rozumím... ](*,)

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 01 čer 2013, 14:44
od pablo13
Dobry postreh =D> , takze bud to nebola 1.8 T alebo to nemalo 300 koni a 675Nm. Pravdepodobne to bol tah ako skryt potencial auta :mrgreen: a nechat stare oznacenie a prehodit tam 3.0 tdi... No rozhodne po takejto skusenosti tak vymenit ten trojliter Ix55 tak za 1.6crdi aby sa clovek k takej rychlosti ani nemal ako priblizit ](*,) alebo verejna doprava

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 01 čer 2013, 20:30
od Axel.Foley
Klucíííí, kam se hrabou zlaté české ručičky, asijští prodejci aut v Německu dokážou nemožné na počkání a zázrak do 3 dnů, dostat 300 kobyl z 1,8T je pro ně rutina.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 02 čer 2013, 22:50
od themajky
Pánové, zase se uklidníme. Sehnat si dvě nalepovací čísla a písmenko není zas takový problém. Měl jsem to tam záměrně, kvůli hrdým Ochcávkářům s jejich "nadupaným" 1.8T 20V. Měl jsem rád tu křeč v xichtech, když jsem je nechal při předjíždění na vedle sebe a pak to sešlápnul k podlaze - neměli ponětí, co se děje. S 3.0TDi na prdeli by se se mnou nikdo nenaháněl.
Ale chválím postřeh [-o<

Každopádně ve středu vyrážím pro ix55ku, tak se potkáme v odpovídající sekci.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 02 čer 2013, 22:56
od jaeden
Tak to vypadá, že v dnešním světě, tě už ani 4kolka nezachrání. Škoda pěkný audiny, ale zas to co jsi ušetřil na naftě, oproti rozežrané i30, můžeš vrazit do nového auta.

Já jsem své problémy prozatím vyřešil tak, že jsem koupil ix55(ojetou - za pakatel). Výkonově je to sice, na tak těžký auto, naprosto nedostačujicí. Mám rád zvuk dieselu, správnej traktorovej. Na volnoběh ix55 krásně přede. Ale jak tomu dáš plnej, tak to nepříjemně kvičí a zátah nulovej. A to to mám chiplý na 550Nm. Spotřeba kolem 11l. Což na 3litr je dost, ale pro SUV je to v normě. Je to jediný auto od hyundai s pořádným motorem. Jenomže takovej 3litr by měl být třeba i v i40.

PS: Pánové, dnes existují 1.8 s 1000+ koňmi. Můžu přiložit video, ze kterého se vám protočí panenky. Takže nevidím jediný duvod, proč by to neměčtí inženýři, byť původem z Asie, nemohli dokázat i s Audi.

Re: Bílej ďáběl

Napsal: 02 čer 2013, 23:04
od matysekul
Jak se objevíte jeden, objeví se po půl roce i druhej a najednou máte oba ix55. Takový tykve aby člověk pohledal.