Stránka 2 z 2

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 11 srp 2013, 22:13
od stehnik
Přidávám další postřeh z dnešní večerní jízdy:

7) Combi má statické přisvěcování do zatáčky, které v mé výbavě není, protože to by měly nahrazovat xenonové adaptivní světlomety. Ty se sice do zatáček natáčejí, ale běžně si toho vlastně ani nevšimnu. Zato u combi to přisvětluje opravdu parádně. Velmi povedené. (Navíc to nepřisvětluje mlhovkama, jak jsem si myslel, ale normálně z hlavních světel - super efekt)

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 11 srp 2013, 22:16
od stehnik
Limitz píše:jedině přestřihnout dráty od denního svícení :D
No u mého režim "auto" střídá denní/klopený a "o" znamená vypnuto (aspoň myslim). To je celkem logické. Ale tohletoto.. divný

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 11 srp 2013, 22:46
od Limitz
i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto :roll: a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 28 zář 2013, 21:57
od stehnik
Limitz píše:i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto :roll: a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony
Tak potvrzuji, že režim světel v "o" neznamená vypnuto, ale denní svícení a světla úplně vypnout nejdou. Už jsem si na to zvykl a přestal používat "auto", protože se světla často přepínala na tlumená pod kdejakým mostem i ve dne za světla. V automatickém režimu musejí dostávat světla pořádně zabrat, doufám, že je teď trochu pošetřím :(

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 28 zář 2013, 23:08
od idam.i
Môžem ťa ubezpečiť,že režim AUTO mám trvalo zapnutý a svetlá vôbec nedostávajú zabrať.Nechápem načo chceš svetlá šetriť.Režim AUTO funguje úplne skvele,pokial vojdem do tunela a pod. reaguje celkom svižne.Je to velmi pohodlné a divím sa,že to niekto úmyselne vypína. ](*,)

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 29 zář 2013, 18:26
od mobil5o
tiez pouzivam rezim trvale rezim AUTO a za 12mes. pouzivania som nemenil ziadnu ziarovku

PS: vzdy navadam ked stretnem niekoho len s dennym svietenim za sera, podvecer alebo v tuneloch (ked niekoho takeho stretnes na poslednu chvilu urcite pochopis preco sa to zapina pod "kadejakym mostom")

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 29 zář 2013, 20:47
od j.ree
taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr 8)

Napsal: 29 zář 2013, 21:00
od bony
Co to ma spolecneho s blinkrem?

odeslano z telefonu.

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 29 zář 2013, 21:30
od JoRy
j.ree píše:taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr 8)
Přesně toho jsem si všiml jako první věci - výborně se s tím háže blinkr. Škoda že to vykrojení při zapnutém AUTO není na obou stranách.
Jinak též mám stále zapnuté AUTO a je to dost pohodlné. O světla se už nestarám.

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 29 zář 2013, 23:49
od Axel.Foley
Režim AUTO jsem využil o dovolené v Chorvatsku, kde není povinnost denního svícení přes léto. Taky maximální spokojenost, o světla se člověk nestará a světla svítí podle potřeby :D/

Jinak používám trvalé svícení (poloha před auto), kdy se auto rozsvítí hned při odemčení a zhasne cca 30 vteřin po zavření dveří řidiče. Taky luxus, taky skvělá vec, člověk nezapomene svítit =D> Jen podotýkám, že mluvím o i30 první generace po faceliftu.

mobil5o: ještě "lepší" jsou cyklisti bez jakékoliv osvětlení, ideálně za deště nebo když sněží ](*,) Bohužel, potkávám celkem pravidelně :evil:

Re: Srovnání dvou i30

Napsal: 30 zář 2013, 08:30
od stehnik
To vykrojení na ovladači je fajn a je pravda, že je dělané přesně na režim "auto". Když je přepínač světel v jiné poloze, jde na blinkru proti prstu hrana a to už není moc super. Ale zvykl jsem si.

Co se týče toho automatického přepínání denní/tlumená, tak si představte, že jezdím pravidelné trasy, kde je několik mostů, pod kterými přepínání funguje následovně - vjedu pod most s ledkama, senzor si uvědomí, že je teda nějaká tma a po chvilce rozsvítí xenony. Jenže to už jsem dávno za mostem! Pak několik sekund svítím xenony, aby se světla zase vrátila zpět. A takhle to je několikrát za 10km cesty do kanclu. I za velmi slunečného dne.

Co jsem se dočetl, tak časté starty výbojky její životnost zkracují (nečekaně) viz http://www.autoalarmy.cz/clanky/xenony- ... -vime.html , tak proč bych to nechával zbytečně zapínat/vypínat a pak platil drahé výměny, když si světla v šeru/tmě/snížené viditelnosti umím zapnout sám. Ano je to možná pohodlné, ale tohle přeblikávání mě dost vytáčelo a připadal jsem si vždycky jak trotl v největším šmejdu.

Svícení v šeru je jiná věc. I když automatika stále ještě volí ledky, já raději přepínal na tlumená dříve.