Pístní kroužky nebo gufera ventilů?!

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

kdyz to tak ctu tak vyhodim ty bosche a vymenim opet zapalovaci kabely a uvidim.. uz me to skubani sere! a diagnostika samozrejme nic neukazala.. :( a divny ze to dela chvili vic, chvili min, pak to jede chvili celkem fine, pak zase uplne nanic.. a nezalezi to na nicem..
Reklama
 

Felotron

Příspěvek od Felotron »

A nemas treba bordel v rozdelovaci? Se tam nastrouha uhlik, nalepi se na steny a kdyz je tam vlhko, tak je to vodivy a moc to nepali... A nebo umletej uhlik v rozdelovaci, nebo v riti ta pruzinka, ktera ho tlaci na kontakt?
Uživatelský avatar
adys
*
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2006, 03:44
Bydliště: KOREA

Příspěvek od adys »

miltic píše:jo taky bych to nejspis potreboval litr/tak na 3000km, kolik vyjde prosim material jak popisoval black-sheep pistni krouzky, gufera, tesneni..no proste zhruba vse co je potreba + zhruba na kolik muze vyjit prace nebo spis kolik hodin to tak cca zabere???? :)
Zdar,
tak jsem se objednal ke známýmu(automechanik)...A po konzultaci a přeměření tlaků,jsme dospěli k závěru výměnit jak kroužky tak gufera...Předběžná cena 8000Kč (Těsnění pod hlavou,kroužky,gufera,těsnění vany,těsnění víka ventilů,olej, filtr,šrouby hlavy,práce...no snad jsem na něco nezapoměl)je to pálka,ale co nadělat...Ty příměsy do oleje na vytěsnění,ty bych moc nedoporučoval...za prvý nevíš co ti udělají z oleje a za druhý když je kroužek zapečenej tak je v háji...
Lantra 1994 ...1,5MPI...G4DJ
Uživatelský avatar
Topek2
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 bře 2006, 20:18
Bydliště: Most

Příspěvek od Topek2 »

Mates píše:Ivane díky za rada s mím problémem se škubáním motoru. Dneska se to podařilo odstranit. Jen nechápu, že na první pohled na té vadné zánovní svíčce nebylo nic vidět. Hlavně že diagnostika byla v pořádku.

a to byla vadná ta Boška nová nebo si je ještě nekupoval?
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
Uživatelský avatar
Pajk
**
Příspěvky: 407
Registrován: 04 srp 2006, 13:22
Bydliště: Vraclav is near Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajk »

ivan píše:
Jiří píše:No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?
Něco se vypaří, něco se spálí ve válci,buď přes dříky ventilů s pomocí guférek na dříkách nebo prostě pomocí stíracích kroužků na pístech!!
A pokud to honíš do vysokých otáček tak ten ůbytek oleje rapidně stoupá!! :shock: Rasty má velkou zkušenost,že jo Rasty!! :o
Mimochodem na Moravě po sprintech na tamním letišťátku byla první hláška od Dráčka zkontrolujte si olej prosím,ať nedopadnem jako Rasty!!! :D :wink:
2Ivan.Té debaty jsem se účastnil,jen se mi zdá,že říkal,že se to stalo jemu po sprintech v Mimoni a přišel na to,když někde jezdil s Rastym.Jinak jsem hned běžel zkontrovat,jak na tom jsem s olejem.Jestliže má být spotřeba ol 0,3l/1000km,tak to zatím řešit nebudu.Snad mě těch 8000kč mine.
Lantra kombi 1.6-G4GR,r.v. 97
ABS,klima,dálka
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mates »

4 Topek: vadná byla NGK,ale na Bosch to nechtělo vůbec nejelo. I v servisu mi je vymlouvali. Tak mám origo NGK a šlapou.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Uživatelský avatar
Topek2
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 bře 2006, 20:18
Bydliště: Most

Příspěvek od Topek2 »

Mates píše:4 Topek: vadná byla NGK,ale na Bosch to nechtělo vůbec nejelo. I v servisu mi je vymlouvali. Tak mám origo NGK a šlapou.

tak na ty boše si teda vůbec nestěžuju,buď ty Densa co jsem měl byli v loji a rozdíl je teď tak velkej,nebo to byla dobrá koupě.Ten motor si jen ševelí,no paráda.Jo a litr oleje na 2000tis. km vůbec neřešim,prostě má ráda mastný mrcha :lol: ,když to není litr na sto.... :wink: ,vzpoměl jsem si na žigula :roll:
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
Uživatelský avatar
adys
*
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2006, 03:44
Bydliště: KOREA

Příspěvek od adys »

Zdar,
tak už to mám hotový.Nechal jsem zrovna vyměnit i rozvoďák a nap.kladku..Celekm 11000Kč.To jen tak kdyby náhodou někdo potřeboval vědět co to schlastne....
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokroff »

cau, no tak potom dej vedet jestli stale papa...Az se mi vrati auto z opravy po te me nehode, ceka me to taky.Ja uz mam ale koupene tesneni, gufera,rozvody za 4200 8)Jen by me zajimalo kolik stojej samotne krouzky (sada na pist :?: )
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Uživatelský avatar
adys
*
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2006, 03:44
Bydliště: KOREA

Příspěvek od adys »

zDAREC,
Tak stále papá:-(((dOKONCE MNOHEM VÍC...chtěl jsem to reklamovat, ale řekli mi, že si to určitě sedne....moc se mi to nezdá...máte s někdo zkušenosti s pístníma kroužkama???jo a dost to kouří,hlavně když za to vemu.....dík za odpověď....
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

to jsi me moc nepotesil. Ono je vic moznosti...bud to odflakli, nebo to vubec neudelali, nebo je potreba to jeste nechat zgeneralkovat (prebrousit), nebo si to fakt sedne. No jsem zvedav na sebe...
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

olej

Příspěvek od rade622 »

Měli jsme na firmě dvě Astry funglofky. Já 1,4 šéf 1,6. U mě od začátku úbytek oleje neměřitelný, u jeho tak 4 deci na 1000. Toto trvalo do asi 5000 km, pak jako když utne. Na dolití tak deci na 10000. Takže on si ten motor skutečně potřebuje trochu sednout.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
adys
*
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2006, 03:44
Bydliště: KOREA

Příspěvek od adys »

Zdarec,
Už nežere!!!
Byl jsem to reklamovat...a zjistily že jim výrobce poslal jiný gufera(o 5desetin větší)...teĎ nečudí a zdá se že nežere,uvidím po 1000 km....
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

ryba píše:to mas stejnej problem jako ja. Jen mi to zere litr tak na 2500. Nicmene jsem to doted neresil. To auto jede jinak velmi dobre a ten litr 10w40 za 80 kc jednou za 2 mesice me nezabije. Technickou to projde tak co.

Ted mam ale domluvenyho mechose, guferka mam koupeny (340kc, 8ks) a jedu za 3 nedele tam. Potom vymenim olej a dam vedet jak to vypada.
jsou tam, pri ty prilezitosti seridil ventily. Jede stejne...mozna o fous lip. Uvidime, jak olej
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

tak vypada to, ze je to dobry...nebudu predjimat, ale 800 km je za mnou a olej se skoro nehnul, takze to bude asi OK. Za 600 oprava, za 400 gufera, dobrej kseft
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“