Stránka 2 z 2

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 03:09
od Borek
Bohužel,ani tady s tebou nebudu souhlasit,že TCS systém,nesníží v době zásahu,výkon/toč.moment motoru,bez ohledu na to,že máš plyn třeba stále na podlaze.
Pokud vyzkoušíš :tus: s TCS(stačí mu "naložit" i při rozjezdu na mokru,vodě,sněhu,ledu...),tak je tam evidentní zásah jednotky do výkonu motoru-omezení na množství výkonu,které jsou pneu schopna přenést,bez protáčení.V první části se shodujeme-při prokluzu,použije TCS systém ABS a přibrzdí protáčející se kolo,ale motor s výkonem přes 102/125kW vyhnaný na 6000 ot. by JEN to přibrždění jednoho kola-za prvé ani necítil(a možná i utrhl brzdič :mrgreen: ) a rval celý výkon jen na jedno kolo=což by způsobilo havárii nebo za druhé-při nějakém velkém zásahu brzdy na jednom kole a zmačknutém plynu na podlahu(třeba při startu na sprintech),by se auto začalo točit kolem blokovaného kola(trochu přehnaně napsáno-i když u auta s 300kW :D ).Nebo při zásahu na mokru(sněhu..)v zatáčce,by JEN přibržděním jednoho kola a stále plném výkonu motoru na druhém kole---auto okamžitě šlo do smyku :? .Takže tvůj systém,jen se zásahem brzd,by byl 100% zabiják :shock: [-o< 8-[ :-D :mrgreen:
TCS funguje tak,že díky snímačům otáček kol v ABS,zjistí rozdíl v otáčkách prokluzujícího se kola,oproti ostatním(snímače otáček z ABS,musí určitě porovnávat zadní nehnanou nápravu,protože se může stát,že se začnou protáčet obě hnaná kola),přibrzdí protáčející se kolo a motor SNÍŽÍ :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: výkon/toč.moment,bez ohledu na to,že máš plynový pedál stále na podlaze :!: Nestudoval jsem,jakým stylem je snížení výkonu docíleno,ale předpokládám,že naprosto jednoduchým způsobem-řídící jednotka motoru zjistí,že zasáhlo TCS a sníží dávku paliva do vstřikovačů a tím i výkon(otáčky).Jak jednoduché,bez dalších komponent :!: a složitostí. :D

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 08:41
od Farrael
http://cs.wikipedia.org/wiki/TCS

A tady sice anglicky, ale ještě více polopaticky:

http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control_system

Abyste se furt nehádali. :wink:

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 12:01
od BiG FooT
Farrael: Prosimtě neargumentuj wikipedií, to je směšný... Pokud nemáš k věci co říct, tak raději neodpovídej.

Jasně jsem tady přiložil schemata, ze kterých je naprosto ale naprosto zřejmé, jak to pracuje. Když to někomu nestačí černý na bílym, tak nemá smysl víc psát... Pokud tomu nerozumíte, sklopte hlavu a neargumentujete nesmysly.

Borku, vůbec netušíš, jak funguje motor. Ty si opravdu myslíš, že když snížíš dávku paliva, že se sníží výkon? To si snad děláš srandu. Tak funguje diesl.

Víc na toto téma psát nebudu, protože je to házení perel vítekomu...;) Rád diskutuju, ale když obě strany ví, o čem mluví:)

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 15:10
od Borek
Chlape,na chvíli vypni tunerskou sekci facebooku 8-[ a přečti si něco odborného o autech :D .Třeba tam najdeš něco i o TCS(když ho nemůžeš u svého :tus: vyzkoušet 8-[ ) a jeho zásahu do snížení výkonu motoru.Ulehčím ti hledání(když ti nestačil odkaz od Farraela)-stačilo ťuknout do googlu a hned je jasné,že se rozčiluješ a napadáš zbytečně,protože o fungování TCS nic nevíš. :mrgreen:

http://www.uceni.wz.cz/slovnik_autopojm ... oc70482165
http://www.autoabeceda.cz/co-je-to/asr- ... system.htm
další a další odkazy...
Snad to stačí a uznáš,že nemáš pravdu,jinak můžeš napsat,že všichni na světě jsou blbci(včetně těch,co ho vyrábějí :mrgreen: ) a jen ty znáš,"pravdu" [-( :mrgreen:

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 15:23
od BiG FooT
:) Na spoustě aut ano, u kupéčka ne ;-) Důkaz jsem ti dal (já tobě odborné schéma kterému nerozumíš, ty mě nějaký slovníček, ze kterého čerpáš svá moudra), přeji zábavné vzdělávání:)

Mimochodem citace z tvého odkazu: "příkaz ke snížení točivého (hnacího) momentu motoru, což se provede ubráním plynu a tudíž snížením otáček motoru" - asi jsi to opravdu nečetl, protože plyn na tvym autě elektronicky ubrat nejde :lol:

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 16:28
od MICHAL77
BiG FooT píše:Borku, vůbec netušíš, jak funguje motor. Ty si opravdu myslíš, že když snížíš dávku paliva, že se sníží výkon? To si snad děláš srandu. Tak funguje diesl.
Podle této teorie (dost padlé na hlavu) by to bylo super, snížil bych dávky paliva - benzínu na minimum a výkon by zůstal pořáde stejnej :roll: =D> , bylo by to fajn, ale bohužel takto to nefunguje. Škoda, ale asi Ty netušíš jak funguje motor :-k . Ale schéma a FB má vždy pravdu #-o .

Borku klíd a :-$ , nemá to cenu :lol: .

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 28 úno 2014, 18:33
od Farrael
Reagovat klidně budu. Od toho fórum je. A upřímně jsi tu jedinej ty kdo se hádá. Funkce TCS je na internetu jasně milionkrát popsaná. (to že jsem ti vyhodil Wikipedii, je úplně jedno, není méněcenná). A i přesto tvrdíš, že je to u kupéčka jinak. Můžeš prosím tě osvětlit proč by to mělo být jinak? Schéma si strč za klobouk. Já to chci obsáhle vysvětlit, proč by inženýři v Koreii si to na truc vymysleli jinak a dali tomu stejnej název. Protože pokud by bylo, tak se to i jinak jmenuje, aby nedocházelo k matení uživatele ;).

Re: Hyundai Coupe rozdiel v Kw. Rok výroby 2003

Napsal: 01 bře 2014, 01:22
od Borek
MICHAL77 píše:..Borku klíd a :-$ , nemá to cenu :lol: .
A nohy v teple :D .
Nechápu,že mu člověk několikrát dá šanci,aby si ťuknul do vyhledavače(i to jsme udělali za něho,aby nemusel hledat :mrgreen: ),jak funguje TCS u :tus: i jinde,jehož fungování nikdy nezkusil,protože mu ho :hyu: v rámci šetření už do faceliftovaného :tus: nedal.Člověk se může mýlit,ale když dostane mega kupu důkazů od strýčka googla a stejně tvrdí,že on jediný na světě má pravdu [-o< .....tak tomu už není pomoci :D .
Vlastní zkušenost-pracuje a zasahuje přesně tak,jak je v odkazech výše-při zásahu TCS v :tus:(samozřejmě i v jiných autech) ,dojde i přes stálé držení plynu na podlaze,k razantnímu snížení toč.momentu motoru řídící jednotkou motoru-není potřeba žádné další zařízení,které FooT tak vehementně hledá 8-[ ---(podle ukazatele toč.momentu,který má :tus: na palubní desce,tak na polovinu a poklesu otáček,než byla v době před prokluzem). AMEN. O:) :-D