Stránka 2 z 3

Mě nevadí, že to některým předřečníkům vadí :)

Napsal: 12 bře 2014, 22:37
od severtom
Pánové, čůráte na špatný sloup - ten systém bude, ať chcete nebo ne.
Veškeré "argumenty", jak nebude dost hasičů a záchranek, nebo že to uživatel zaplatí - jsou znak zabedněnců typu D-F a dalších konspiračních, velmi omezených spolků. Víte, to první (ťuknu do jednotky a ona udělá planý poplach) se ve skutečnosti dá dost dobře využít k tomu, aby se systém vyřadil z provozu... jak se říká, v jiném kontextu: "když bude milion opic bušit do milionu psacích strojů milion let, napíšou Shakespearovo sebrané dílo...." - tety v tomto případě, když systém zahltíte šumem, budou se muset změnit jeho algoritmy a dost možná právě vaše auto přestane být sledováno/začne být systémem filtrováno jako zdroj spurious poplachů. Je to běžný samooopravný mechanismus takových sítí - co na to legislativa, o tom se hádat nebudu. Takový filtr bude na velmi nízké úrovni systému a EU se o jeho funkci nejspíš vůbec nedozví. Provozovatel tak bude šetřit své kapacity - prostě a jednoduše.
Zadruhé, to, co uživatel zaplatí, jsou drobné. Proti jiným průserům.
Zajímavé je, že to konspirační trotly nenapadne - jedno ani druhé. Je to ale totéž, jako když nevědí o speed detektorech, které v ČR měří a natáčejí na příjezdu i na odjezdu od sloupu :-) prostě mají mezery ve znalostech.
Očůrat to každopádně nepůjde, protože detekce nárazu bude nejspíš integrována s ŘJ airbagů/ESR atd., tj. nebude akcelerometr v "té zlé krabičce" nebo pokud bude, tak jen sekundární. Hlavní bude součástí vozidla, tj. přerušíš komunikaci = ihned to EU ví :-) Dále - až to bude mít GSM i/f s dostatečnou přenosovou kapacitou, zcela jistě to bude nárazově hlásit provozní údaje, jako např. polohu. V kombinaci s nevymazatelnou pamětí závad v ŘJ (viz emisní záznamy několik měsíců nevymazatelné ani autorizovaným servisem, nebo třeba tachografy, nejen u kamionů) to bude znamenat, že každá policejní kontrola vám bude schopna říct BEZ ZASTAVEN VOZIDLA, zda máte systém funkční, případně jak dlouho je nefunkční a kolik km mezitím auto najelo.
Vítejte v budoucnosti, pánové a dámy.
Stávající vozidla se ze silnic vyženou admin. opatřeními, např. mýto na všech silnicích s návrhem 50 Kč/km pro Euro 0,1,2... jak se vám to líbí, jak dlouho asi budete jezdit s veterány? Tipuju, že dlouho ne.

Nebude reagováno, ti trotli mě věcně nezajímají, pouze mě nárazově baví.

Re: eCall

Napsal: 12 bře 2014, 22:47
od severtom
Tringi píše:Ale mobilní telefon si kupujeme dobrovolně.

Jenže auto taky. Enough said :)

Re: eCall

Napsal: 12 bře 2014, 22:52
od Tringi
Lokalizace je inherentní vlastností mobilního telefonu.
Smyslem auta je svobodná individuální doprava, lokalizace (doposud tedy) ne.

Já nepopírám že ten systém bude.
Technologicky si ho dokážu představit a dokonce docela dobře tuším jak bude fungovat, ale detaily se ohánět příliš nechci.
Jen se těším na to, že jím budou biti především všichni ti, kteří ho tak vehementně obhajují. Data z eCallů papalášů se ztratí a typy jako D-F s tím nějak vyjebou (buď technicky nebo právní kličkařinou).

Zabedněnci, omezenci a trotly bys určitě ještě pár měsíců zpátky nazýval i ty, kteří by tvrdili, že NSA špehuje celý svět, že ano?
Severtome, z tvého příspěvku vyloženě bije do očí, že sám víš moc dobře, že nejde (resp. nepůjde v budoucnu) o nic jiného, než o další fašizující nástroj, přesto jeho kritiky haníš. To mi nejde na rozum.

Re: eCall

Napsal: 13 bře 2014, 22:00
od Méďa Béďa
Tringi píše:že bys po nehodě třeba zapadl někam, kde tě nikdo ze silnice neuvidí (kolik takových míst v ČR máme?).
Mno, ono těch míst třeba tolik není... Ale když někam spadneš ve dvě ráno, tak tě v lepším případě najde pekař, který tam projíždí ve 4, a to už budeš studenej... Stejně jako v tomhle případě. Nebo jako před časem na D5 u Rozvadova, kde toho jezdí dost, ale havarovaný kamion skončil hodně dole pod silnicí... Nebo jako na Pustevnách, kde havarovanou Octavii našla houbařka až po pár týdnech...

Re: eCall

Napsal: 14 bře 2014, 17:11
od rade622
A co zbloudilých houbařů by nemuselo zemřít hladem, chladem a trudomyslností, kdyby měli něco podobného zašité pod kůží.
Ať je to na bázi dobrovolnosti, třeba se snížením pojistky ale ke mě do auta to nepůjde, pokud ano, jen krátce. Souhlas s Tringim, je to jen postupné utahování šroubů.
Radek

Re: eCall

Napsal: 14 bře 2014, 18:38
od Borek
Mám stejný názor jako Rade,na podobná povinná svinstva(a pokud to někdy v autě bude,tak udělám vše proto,abych se té štěnice zbavil :evil: ).Řeči,že jde hlavně o bezpečnost lidí,jsou lži :!:

Re: eCall

Napsal: 14 bře 2014, 21:05
od Méďa Béďa
rade622 píše: Ať je to na bázi dobrovolnosti, třeba se snížením pojistky ale ke mě do auta to nepůjde, pokud ano, jen krátce. Souhlas s Tringim, je to jen postupné utahování šroubů.
Radek
Jednoduché řešení - nekupuj si nové auto, do starých nebude povinné to domontovat. Na staré ovšem dostaneš takový ekologický poplatek, že se z toho po...děláš. Takže pěšky nebo kolmo...

Re: eCall

Napsal: 14 bře 2014, 22:08
od FISHkaa
Pánové, už sem to psal - systém bude mít anténu a hlavně pojistku :-) stačíalobal nebo vyjmout pojistku :-D

Re: eCall

Napsal: 14 bře 2014, 22:46
od Méďa Béďa
Nepochybně... A až se po nehodě přijde na to, že systém nefungoval kvůli tomu, žes to obalil alobalem, tak pojišťovna odmítne plnění a zadlužíš své potomky ještě na 3 generace dopředu. Inu, kdo chce kam...

Napsal: 14 bře 2014, 23:26
od bony
Myslim ze tato debata uz je opravdu zbytecna a nema cenu to dale rozmazavat. Pokud to bude tak to proste bude a kdo s tim bude elaborovat muze dopadnout jako jeden muj klient co si hral s prisl. na el. mytne a taky si myslel jaky je machr a jak to obesel nakonec bude platit skodu 95.000,- z puvodnich 150.000,- a uz prestal i s nesmyslnou argumentaci dosti podobnou tomu co zde nekteri predvadi. Jak je zde psano kdo chce kam... Strasne nemam rad za dobu sve praxe hajiciho se cloveka ktery sam nakonec uveri sve zcestne obhajobe. Ale vetsinou nakonec uzna ze kdyby to nevymydlel udelal lepe.

odeslano z telefonu.

Re: eCall

Napsal: 15 bře 2014, 20:31
od rade622
Ba Bony máš pravdu, když to bude, tak to bude a je zbytečné se cukat.To se vždycky osvědčilo.
Prý ani tu kulku neuslyšíš, jak říkali a ten nový CYKLON B voní po fialkách, tak proč protestovat.
S úsměvem ku šťastným zítřkům a hlavně držet hubu, ať někoho nenaserem.
Vždyť je to pro naše dobro.
Rade

Ps. Budou volby, i na základě takových nařízení a jiných blbin co lezou z Brusele
vím, komu dát svůj hlas. A komu rozhodně ne.

Re: eCall

Napsal: 16 bře 2014, 18:03
od Farrael
Je to prostě k zblití a je mi upřímně líto lidí, kterým je to jedno, nebo to dokonce podporují. Tohle je svinstvo nejvyššího kalibru a další krok k velkému bratru. Neustále se někdo ohání jakousi demokracií, ale tohle demokracie není. Tohle je další krok k fašistické diktatuře. Kdyby to bylo dobrovolné, tak prosím, ale tohle? Záruky žádné, ale hlavně že někdo dostane další informace o tom co dělám. Asi bude fakt nejlepší se odstěhovat na nějaký pustý ostrov a tam v klidu dožít. Je mi vážně zle z té naší "úžasné" západní civilizace. A je velmi smutné, že lidi jsou blbé ovce, co se nechají od těch vlků nahoře pást, jak se jim zlíbí...

Re: eCall

Napsal: 16 bře 2014, 18:37
od mechoun
Do kamene tesat.

Re: eCall

Napsal: 16 bře 2014, 21:10
od tatchwud
Ještě chybí, aby servislobby zajistila znehybnění auta na dálku po ujetí příslušných km na garančku. Když porovnám těch několik desítek let s auty, tak je víceméně jasné, že se šrouby pomalu, ale jistě utahují. Za dvacet let se ve městě neprojedu autem starším 1 rok, na technickou se bude chodit 2 x do roka, rychlost ve městě bude max 30 km/ hod, protože budou všude pěší a cyklo zóny. Menší daně budou platit jen ti, co jezdí s akčním vedoucím ráno do práce na kole a jí jen zdravou stravu. Bude 30 procentní daň na bůček, alkohol, cigarety a bílé pečivo. V autě se nebude smět nadávat a rozčilovat se, protože se pak ozve se slovy - dnes již klasika filmového plátna - z filmu Demolition Man. : máte pokutu jeden kredit za porušení morálního statutu! :mrgreen:

Re: eCall

Napsal: 16 bře 2014, 21:13
od Axel.Foley
Doprdele doprdele doprdele doprdele doprdele

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: