Stránka 2 z 51

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 11 zář 2015, 12:24
od only_one
Tak to auto vezmi na 100-200km projízdku někam ma výlet a pak uvidíš. Já sice Crdi mam, ale vsimnu si toho jen obcas a podle me to je tak 1x nádrž maximálně 2x

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 16 zář 2015, 19:31
od Kenny
Tak co som pisal naposledy neplati. Auto stale v servise a kabelaz za to nemoze. V servise idu skusit vymenit nejaky snimac a uvidi sa.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 02 říj 2015, 07:02
od Kenny
Vymeneny snimac diferencneho tlaku a olej. Uz by to malo byt ok.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 02 říj 2015, 22:11
od houmr.85
Kenny píše:Tak auto je v servise, kde prisli na to, ze nejaky hlodavec mi ozral nejaku kabelaz a preto sa to takto sprava. Cize ma caka vymena oleja + vymena kabelaze.
A můžu se zeptat, jak jsi přesně poznal regeneraci filtra? Vyloženě zvýšenou aktuální spotřebou? Já mám PP přepnutý pořád na aktuální spotřebu, ale nejsem si jist, zda jsem vysledoval regeneraci.Díky.Martin

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 04 říj 2015, 08:43
od only_one
dá se to poznat jen takto: sníží se výkon auta, někdo pozná někdo ne, změní se zvuk motoru poznají jen vnímavější, ve městě má volnoběh větší vibrace a pak jen podle té aktuální spotřeby kdy z kopce s rychlostí bez plynu není nikdy nula.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 05 říj 2015, 06:49
od Kenny
Regeneraciu vzdy spoznam podla zvysenej spotreby (po odsliapnuti z plynu nie je spotreba 0 ako by mala byt ale nejaych 1 - 2 l). Ked to fungovalo ako malo tak som to nezbadal, ale ked to zacalo robit kazdych 100 km to uz si clovek vsimne.
Inak moj pribeh pokracuje, vymena snimaca nepomohla. Dnes budem volat do servisu.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 05 říj 2015, 13:42
od Mr. HYUNDAI
Tak řídící jednotka motoru 1,7 CRDi v ix35 přes GDS sdělí jen poslední regeneraci a zda proběhla celá nebo částečná. Podle jejích údajů jsem poslední regeneraci včera cestou domů vůbec nezaznamenal.
Takže historii bohužel není jak poskytnout, sorry.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 05 říj 2015, 23:24
od houmr.85
Díky Kenny za informace ohledně vypalování. Tak dnes jsem dojížděl domů a zatáčím do ulice a vidím, že skutečně na volnoběh mi vyskakuje spotřeba. Tak jsem vypnul rádio (abych naslouchal změnám zvuku motoru) a vyrazil jsem na projížďku. Vše proběhlo tak jak má:). Díky.Čau

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 06 říj 2015, 07:20
od Kenny
Mr. HYUNDAI dakujem za ochotu.

Vcera som volal do servisu a odbili ma, ze priemerna spotreba je dobra a diagnostika im vyhlasila, ze je vsetko ok. Takze pockam az mi zase zriedi olej naftou a donesiem im to tam.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 05:33
od only_one
zajímalo by mě, zdali má Crdi nějako možnou sekvenci, jak autu říct, jedu dál, můžeš si spustit regeneraci.. Předpokládám, že to u Hyundai asi nebude, což je docela škoda, každou chvíli sem i stane, že je spuštěné čištění zrovna ve chvíli, kdy fakt nemám chuť a nebo čas najíždět kilometry navíc.. TOhle má třeba koncern daleko lepší. Tam se rozsvítí kontrolka, že auto chce regenerovat a může se buďto ubrat, cyklus se nespustí a nebo přidat a proběhne čištění. Podstatně lepší pro uživatele a halvně pro ten debilní systém filtru.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 13:19
od tomasvlasak
s tímhle mám taky problém, jediný ukazatel, kdy poznám, že regenerace probíhá je aktuální spotřeba při vyšší rychlosti a dostatečných otáčkách a zařazenou rychlostí, když očekávám nulovou spotřebu a přitom palivo teče

přímo v hyundai servisu mi řekli, že to nijak nepoznám ... přijde mi to trochu nedomyšlené, jak říkáš, stačilo by aby se předem rozvístila kontrolka, že je potřeba čistit a bud se potvrdilo, že ted se to může pustit, ještě pojedu daleko a nebo se to ani nezapínalo, protože za kilometr dojedu do garáže

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 14:39
od doktorbartollo
Ja keď som kupoval i30 v roku 2012, rozdiel medzi benzínom a naftou bol 2000,-Eur. Neviem ako je to teraz... Keď som si vyrátal rozdiel 2 litre na 100km, plus servis vyšlo mi, že dízel sa mi oplatí po najazdení 75000km. Inak povedané, 3 roky som jazdil zadarmo... Až teraz začínam prerábať. Ale aj tak, ak najazdím 150000km, tak som prerobil cca 2000,-Eur - čo nie je tak veľa, aby som sa strachoval, či DPF vydrží, či sa turbo nepokazí a či tankujem naozaj kvalitnú naftu... A na druhej strane v aute je tichúčko, v zime kúrim po 2 minútach jazdy...

Obdivujem ludí, ktorí si kúpia dízel a nepoužívajú ho ako služobné auto... Ale hlavne že mi to žerie 5,2 litra že...

PS: sorry, že zasahujem do tejto diskusie, ktorá sa ma netýka...

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 14:53
od Kim-Hyun-Sen
To jestli nafťáka používáš soukromě/firemně je nepodstatný. Důležitý je srovnat si v hlavě jakým způsobem, na jakých trasách budu auto užívat. Kolik kilometrů měsíčně/ročně najezdím. Z toho se dá dost dobře odvodit zda to má či nemá smysl. Nedělal bych z DPF filtru většího strašáka než je třeba - zejména v případě nových aut se zárukou. Prostě je potřeba smířit se s tím že auto je spotřebák s omezenou životností.
Když si narazil na tu návratnost, tak nevím jak na Slovensku, ale u nás běží akce kdy i20 s nafťákem stojí aktuálně stejně jako se základním nejslabším benzínem. Taková nabídka je výjimečná a nemá u jiných značek konkurenci. Např. pro někoho kdo dojíždí denně sám do zaměstnání 35 - 45km (takových je dost) a potřebuje levné auto (nechce ojetinu) je to ideální volba.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 15:01
od doktorbartollo
Kim-Hyun-Sen píše:To jestli nafťáka používáš soukromě/firemně je nepodstatný. Důležitý je srovnat si v hlavě jakým způsobem, na jakých trasách budu auto užívat. Kolik kilometrů měsíčně/ročně najezdím. Z toho se dá dost dobře odvodit zda to má či nemá smysl. Nedělal bych z DPF filtru většího strašáka než je třeba - zejména v případě nových aut se zárukou. Prostě je potřeba smířit se s tím že auto je spotřebák s omezenou životností.
Když si narazil na tu návratnost, tak nevím jak na Slovensku, ale u nás běží akce kdy i20 s nafťákem stojí aktuálně stejně jako se základním nejslabším benzínem. Taková nabídka je výjimečná a nemá u jiných značek konkurenci. Např. pro někoho kdo dojíždí denně sám do zaměstnání 35 - 45km (takových je dost) a potřebuje levné auto (nechce ojetinu) je to ideální volba.

Áno, však som písal, keď som kupoval, tak bol rozdiel 2000,-Eur. Ak by bol rozdiel 0,-Eur, tak o nej uvažujem a kebyže mám nájazd 30000km ročne a viac, tiež idem do nafty...

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 21 říj 2015, 18:14
od tomasvlasak
já měl diesel dražší o 5000 kč dle ofiko ceníku než benzín (začátek zářijové akce), jenže stejně jsem tam měl ještě i další slevy

takže diesel jsem vybral právě kvůli spotřeba a při započítání pouze PHM (rozdíl cen garančních prohlídek jsem nepočítal a servis taky neřeším, může se natrefit na vadný nebo naopak bezproblémový kus v obou motorizacích) mi vychází, že šetřit začnu už po necelých 10 tisích km, takže za necelý rok

i bych se o to čištění staral, aby to vždy bez problému doběhlo celé, jenže to to muselo být lépe řešené, ale to že se to zapne samo od sebe a ani to není viditelné, ani se nezobrazuje byť i jen orientační údaj jak dlouho ještě je potřeba jet, tak to se mi prostě nelíbí