![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Suma sumárum, mám takový neodbytný pocit, že u Tebe je primární problém ve srážce s neschopným dealerem a tak trochu tendence házet všechny do jednoho pytle. Nemám zkušenost se slovenskými dealery.PALI-PALI píše:ok, nacrtnem niekolko veci, ktore mi prekazaju u VSETKYCh znaciek:
Ak pominieme vobec fakt, ze auta predavaju nezavisli predajcovia - co je velmi zle, tak je tu niekolko postrehov:
Máš snad pocit, že stav, kdy všechna prodejní a servisní centra budou vlastnictvím výrobce by byl lepší? Takový socialismus jsme tu už měli a Mototechna fakt nebyla vzor kvality. Nechci tvrdit, že ruka trhu vše vyřeší, ale konkurence mezi jednotlivými dealery Ti jednak nabízí možnost skutečného výběru, lidé jsou přímo motivovaní majiteli firem ke kvalitnějším výkonům. Centrální dohled není možný, kvalita by reálně odešla do kopru.
1. existuje priestor na cenovu manipulaciu. Firmy dostanu lepsiu cenu, lizingovka taktiez, skladovky maju rozne ceny, diler dokaze tiez cenou vyrazne manipulovat.
= neistota pre kupujuceho, vysoky pokles hodnoty tovaru, moznost kupit drahsie ako je nevyhnutne.
No, já jsem jenom rád, že existuje prostor pro jednání o ceně a cenová zvýhodnění pro velkoodběratele je snad logické. Čím víc odebereš, tím lepší cenu dostaneš. Už jen proto, že prodat jednomu klientovi 10 aut stojí míň času a představuje to menší náklady než 10 aut 10 lidem. Cenou se mimochodem nemanipuluje, s cenou se pracuje. Pokles hodnoty aut je prostě fakt, tak nekupuj nová auta, kupuj zánovní, kdy oněch 30% poklesu vykousne někdo jiný. A za jakou cenu dokážeš zboží sehnat je jen o Tvých schopnostech vyjednávat a hledat. A je jedno jestli kupuješ televizi, notebook, mobil nebo auto.
2. nejednoznacnost zaruk. Kazdy diler ma svojsky vyklad co este uzna a co nie. Nie je verejne dostupne vysvetlenie zaruky pre kupujuceho (je to uvedene az v zarucnej knihe - aj to len velmi vseobecne).
Tady vůbec nechápu o čem mluvíš. Záruky jsou jasně definované. Poslední slovo má vždy garanční oddělení dovozce, servis v těchto případech funguje jen jako prostředník.
3. nejasnost servisnych nakladov. Kazdy diler ma ine ceny. Nie je jasne a vopred iste, kolko vlastne stoji prevadzka auta. Mozem sa leektronicky objednat - ale kolko ma to bude stat? To neviem vopred.
Tady je to stejné jako v případě aut samotných. Obvolat či obepsat pár servisů v okolí snad není v dnešní době takový problém. A vybrat si pak nejlepší nabídku snad taky není potíž. Ano, jsou tu značky, které přišly s možností předplatit si u dovozce údržbu, tím tento problém odpadá. V této souvislosti mě zaujalo jak málo procent zákazníků tento produkt využívá.
4. slaby dohlad na kvalitu vykonanej prace. Nespolahlivost a neschopnost servisov je vseobecne znama. Tiez zdielam nazor, ze sef servisu nema sediet v kancli, ale ma byt na dielni a priamo dohliadat na vykonavanie prace. Myslim, ze vacsina mechanikov teraz pracuje bez kontroly a bez spatnej vazby, co je uplne zufale.
Zase je to o lidech. Nemyslím si, že šéf servisu nemůže být "kancelářská krysa", může za předpokladu, že na kvalitu práce na dílně dohlíží průběžně kvalifikovaný mistr dílny. Papírama se tak zabývá šéf, kvalitou práce mistr.
Dohled nad kvalitou ze strany dovozce není dostatečný, to já sám kritizuji dlouhodobě, ale to je zase o nastavení obchodní politiky, kterou VV nastavil jen na čárky a do poprodejních služeb nedává ani korunu.
A to su len uplne zakladne problemy.. Je vela veci, ktore by sa dali robit inak - ale nikto to zjavne robit nechce.
Mr. HYUNDAI i přes svůj nick u této firmy nepracuje. I kdyby, nemáš důvod ho urážet. Spíš to bude jak píše - jsi rozezlen kvůli srážceš s blbým prodejcem / servisákem / někým jiným (doplň si sám). To, že mě u Kie v Olomouci 2x poslali do prdele, je věc konkrétního prodejce, ne všech prodejců, taky neříkám, že je celá Kia nahovno. Věřím, že jinde bych měl štěstí víc.PALI-PALI píše:ako si sam priznal - pre stromy nevidis les.
JA som zakaznik a MNE to vadi.
TY ako dodavatel - by si mal mat zaujem na mojej spokojnosti, nie na tom, aby si vyvracal moje zelania.
to je typicke pre tieto krajiny - hlada sa, ako to neurobit
Ona zmínka o 20 letech mířila k tomu, že o tom něco málo vím. Dělal jsem v autech publicistiku, prodával jsem nová auta, identifikoval náhradní díly. Ano, většinou vairwaves píše:Takhle se to změnit nedá. 20 let v jednom oboru který mě živí to se nedá reformovat. Už hned první bod kdy pali navrhuje nebo kritizuje že každá značka má svého dealera a reakce hundaje že za totality tady byla mototechna je klasická ukázka totální manipulace. Manipulace polarizace či jak se jmenuje základní technika jakou třeba provádí deno denně reportéři čt. Promiň hundaji. Co třeba prodejce aut a tečka. Bez nutnosti značkování? Proč hned na paliho vytahuješ socializmus a hraješ na city? To je přesně jak on píše já jsem zákazník já chci lepší služby a ty máš jen vysvětlení jak se má dobře. Pak vidíš v 17 hodin jak majitel prodejního centra Hyundaje ten co stávkoval nasedá do A7 a bere si z dětského koutku své dvě ratolesti kterým se 2 hodiny věnovala hosteska....nabízíš ber nebo bude hůř? Jako neber to osobně jen Ti nastavuji zrcadlo že takto opravdu ne. A další body jsem raději dál nečetl.
podla kecas od veci. nehnevaj sa - ak povies v servise, ze chces vidiet naklady na servis na najblizsich 100 000km, tak ti to daju. Bude tam cena servisnej hodiny a kazdy ukon rozvrhnuty na casovu jednotku. Mne to pripravil chlapik pre i30, o ktorej som uvazoval za asi 10 sekund. Viem si presne na korunu spocitat, kolko ma bude stat servis najblizsich x rokov.Zaruku si dealer uplatnuje vzdy u dovozcu. Ak ti to neuzna jeden, preco k nemu chodis. Preco chodis do servisu kde nie si spokojny? Ja jazdim do servisu 60km (z Brna kde mame 3 autorizaky do Hodonina, pretoze viem ze su tam fajn borci. Mas moznosti, tak ich vyuzivajPALI-PALI píše:ako si sam priznal - pre stromy nevidis les.
JA som zakaznik a MNE to vadi.
TY ako dodavatel - by si mal mat zaujem na mojej spokojnosti, nie na tom, aby si vyvracal moje zelania.
to je typicke pre tieto krajiny - hlada sa, ako to neurobit
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |