no nevim joko, podivej se na deegra ( byvalej i30tak nyni na pro ceedovi )
zajizdel timto stylem obe auta a u i30 ma nejnizsi spotrebu doted vubec
https://www.spritmonitor.de/en/detail/512269.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/672133.html
o odrovnani me i30 nemuze byt rec, ten motor zacal mit problemy od 500km akorat na to nikdo az pomalu do tech 9000km nechtel slyset, kazdopadne mi potom bylo i receno konstrukcni vady z vyroby, vic nevim, tzn. urcite nemelo moje normalni jezdeni co docineni s tim, ze motor byl K.O.
P.S. jinak se motor snazim nepodtacet, obzvlast tomu GDI to nebude delat dobre, takze kdyz je studenej motor (auto stoji venku) radim vyssi kvalt +- v 2300 ot. tzn. napr. z 2ky na 3ku jsem najednou na cca 1700ot. na 3ce, prijde mi to lepsi jak to drtit nahoru kdyz to je studeny, pak pomalu vytahnu na stalych cca 2300ot coz je u te me 1.6ky 3ka a cca 55km a timto jezdim prevazne nejvic jezdene mesto, kdyz jedu delsi trasy a poradne prohreju motor (coz je k rodicum pritelkyne 60km) tak po cca 25km zacinam vyssi otacky a na tu trojecku to protahnu kopcama 3000-4000ot., myslim si, ze timhle chovanim tomu nic neudelam a jelikoz hodne tras mam cca 5-10km, tak to se studenym motorem fakt 3000ot. tocit nebudu
a jinak GDI asi mesto moc na spotrebu chutnat nebude, posledni nadrz ted jezdim jen mesto do 10km na cestu tzn. snad porad studenej motor a naposled co jsem koukal na pp tam svitilo 8.3 coz je real tak 8.8, no uvidim az budu tankovat ted v tydnu
