Stránka 2 z 2

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 22 úno 2016, 09:17
od Mr. HYUNDAI
Tak já jsem to stejně chtěl doplnit do recenze, jen jsem na to neměl dopoledne při psaní první verze dost času :D .

S i10 s motorem 1,0 jsem už taky jel, postřehy jsou sice dosti stručné, ale třeba pomůžou: http://moje.auto.cz/Stephen/gris-249.html - bylo to 18.3.2014, text je hodně dlouhý, tak prosím o trpělivost při hledání té správné části, je to skoro až na konci.

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 22 úno 2016, 17:06
od Pavloun
Kim-Hyun-Sen píše: Třetí minus-stěrače a ostřikovače.
Můžeš to trochu rozvést, v čem je problém? :-k
Dík

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 22 úno 2016, 17:27
od Kim-Hyun-Sen
Nevím jak to podrobně rozvést.Prostě stírá to na h..no, stříká to slabě :evil: :lol:
Už od nova to před řidičem nechávalo proužek a teď po pár měsících provozu jsou stěrače zralé na výměnu. Takhle rychle mi ještě na žádném novém autě stěrače neodešly, a to nebyla nijak drsná zima a snažil jsem se k nim chovat slušně :?

Re: i20 Active 1,0 T-GDi

Napsal: 23 úno 2016, 12:23
od soban
Proč protože trysky se nedají nastavit a smudláš kus stěrače na sucho.