Stránka 2 z 2

Re: porucha motora

Napsal: 15 lis 2016, 14:40
od Mexican
v tom pripade good luck u sudu. Pretoze ak servis, ktory robil danu servisnu prehliadku nedolozi, ze dodrzal vsetky postupy od Hyundaia vratane kvalitativnych narokov na nahradne diely, tak ma majitel relativny pech

PS: mam 9 rocneho Accenta a okrem prkonin som vzdy jazdil do autorizaku (Hodonin). Cena, kvalita je uplne ina ako u nejakeho smudlu v Brne a okoli. To je take to klasicke rcenie - kto chce mat opicu, musi mat na banany

Re: porucha motora

Napsal: 15 lis 2016, 14:54
od Alf6
Ne kazdej autorizak te chce hned natáhnout. Je to hlavne o lidech a stesti. Navíc mají k tomu také odpovídající vybavení.

Pokud jde o ten muj servis ve Strakonicich, tak tam budu klidne jezdit i po zarucni době. jejich ceny a pristup jsou na 1 8)

Re: porucha motora

Napsal: 15 lis 2016, 15:06
od JirkaN
Mexican píše:v tom pripade good luck u sudu. Pretoze ak servis, ktory robil danu servisnu prehliadku nedolozi, ze dodrzal vsetky postupy od Hyundaia vratane kvalitativnych narokov na nahradne diely, tak ma majitel relativny pech

PS: mam 9 rocneho Accenta a okrem prkonin som vzdy jazdil do autorizaku (Hodonin). Cena, kvalita je uplne ina ako u nejakeho smudlu v Brne a okoli. To je take to klasicke rcenie - kto chce mat opicu, musi mat na banany
Servis nic nedokazuje, to majitel vozidla musí pak předložit veškeré faktury, kde jsou uvedeny úkony a použitý materiál. Servis by si jen před servisní prohlídkou měl vyžádat podklady od výrobce, co, jak a kdy se má při pravidelné prohlídce provádět. Za vyměné náhradní díly ručí servis, který výměnu provedl.
Jinak je jasné, že cena a kvalita je jiná v neautorizovanáým servise jiná než autorizovaným. Vyšší cena bývá ve značkovém servisu, ale o kvalitě by se dalo polemizovat ... viz. případ, kdy u Domanského chtěli vyměnit celý motor a ve skutečnosti to bylo závada za pár tisíc. Samozřejmě to měl zaplatit majitel auta ...