Stránka 2 z 3

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 10:09
od vorlajz
t0x!n píše:
proste tak to je, samozrejme kdyby ti drncel pri nastartovanem motoru interier tak, ze by ti na nem poletovali, odpadavali veci...
dobře ty! :mrgreen:

ale máš pravdu... po nastartování je mírná vibrace normální... samozřejmě, že vnímání vibrací do auta je pak dost subjektivní...

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 12:13
od shawt
me nic nevibruje...v aute :mrgreen:

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 14:13
od t0x!n
ano mne nic nevibruje, auto je tichy jako by ani nebylo nastartovany :D :D :D dam priklad sice trochu OT ale ze vcera, mam na ceedu spatny spojkovy lozisko, uz sem objednanej do servisu (ach ty slavny spojky H + Kia), kdyz jedu nekde kolem 2000ot. kdy motor neni poradne v zaberu, tak je slyset z venku auta chvilema piskani, chrasteni jako prase, rekl bych klidne na 20m okolo

vcera vezu svoji pritelkyni, vypnu hudbu, jedu ve zminenych 2000ot. a rikam slysis to hnusny neprijemny piskani, ona NE, takze asi tak...

jsou tady jedinci, kterym i kdyz by upadl vyfuk tak ti budou rikat, jak maji normalni "chod" auta :D

priklad 2, ma na svym autem v prdeli homokinetak a obcas dela rany jako krava, minule prijizdi domu, stojim pred domem, bomby jako prase, rikam slysis to? co? ne nic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: takze asi tak...

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 14:35
od vorlajz
...Toxi, co jsi tím chtěl říct? :D

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 15:43
od peter78
Teda by ma zaujímalo z akého dôvodu po naštartovaní v garáži pri 25°C sú otáčky niekde medzi 1300-1400 a trvá cca 30 sekúnd kým spadnú na 1100 a prestanú tie vibrácie do interiéru keď pri naštartovaní pri odchode z práce po 8h státia vonku a cca rovnakej teplote okolia otáčky po naštartovaní hneď klesnú na 1100 a bez vibrácií.máme aj Swifta a ten má nájazd 42 tisíc oproti 32 tisíc na i30 a žiadne takéto problémy s ním nemáme chvalabohu.

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 15:56
od vorlajz
peter natoč to dej to sem... ať se můžeme podívat...

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 15:59
od vorlajz
Důvodem zvýšeného volnoběhu je režim bohaté směsi, kdy je směšovací poměr lambda menší než jedna. Více paliva vyžaduje odpovídající množství vzduchu, což zajistí větší otevření škrticí klapky (u starších systémů), nebo plně otevřený elektromagnetický ventil volnoběžného startu, který těleso klapky přemosťuje (zážehové motory s vícebodovým nepřímým vstřikováním benzínu). Prostě aby se směs snáze zapálila.

zdroj: auto.cz

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 16:06
od vorlajz
toto jsem našel na webu octaviaclubu.cz

http://forum.octaviaclub.cz/uploads/pos ... 97228.jpeg

taky to leccos vysvětluje... například to, že ti to dělá při určité teplotě a po určité době apod...

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 16:14
od peter78

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 16:25
od vorlajz
četl jsi to co jsem sem postnul?

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 17:00
od peter78
Čítal.čiže je OK že mi pod zadkom brní sedačka.vďaka ti EU.

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 21:40
od t0x!n
Muzu te uklidnit jeste iednou veci, mam garaz, kdyz rano nastartuju tak leti otacky i na 2t coz ty nemas :D

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 08 čer 2018, 22:34
od vorlajz
přesně, vůbec bych to neřešil...

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 09 čer 2018, 13:52
od idam.i
No sedačka by asi vibrovať nemala. [-X

Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW

Napsal: 11 čer 2018, 07:17
od copper5252
Jak už bylo psano nademnou , buhužel pokud je bohatá směs aby se (ekoblbum) rychle zahřál katalizátor , tak prostě motor více "drnčí" a nemá klidný chod , tim padem muže vibrovat celé auto , pokud se zrovna ty vibrace trefi do "určíté " frekvence tak pak drnčí celé auto a sedačky mužou viditelně vibrovat ](*,)
bude radi že máte 4valce :mrgreen: tedka mám T-GDI 120 88kw tam vibrace po studeném stratu chcou rovnou rozebrat interier auta :roll: :roll: :roll: a to je léto :( po startu otáčky vyletí na 1600 až 2000 pak klesnou na 1400 a drží asi 1 až 2 min pak spadnou na 1100 a tam se drží tak dlouho než se oběví na teplomněru první dílek , pak spadnou na klasický volnoběh
nejhorší vibrace jsou pravě kolem 1100 ot aspon o mně